Tänään on 29 Maalis 2024, 00:53

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 97 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 06 Helmi 2013, 17:08 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Ihan mieletön Goutal-iltapäivä ollut täällä.

Maruela, La Violette oli mullekin yksi selkeimpiä pettymyksiä. Ruutuvihossani lukee 90-luvun Seppälä..

Songes oli kyllä munkin nenään ihanan pehmoinen, makea ja täyteläinen, semmonen turvallinen ja paijaava.

Kirjoitinkin jo mitä haistelen tänään-ketjussa näistä. Aijai, kun himottaisi hankkia joku.

Mistä olette hankkineet Goutaleitanne..? Mietin vaan taas Place Vendomea, jos vaikka sattuisi mukava satsi kaupanpäällisiä mukaan.. :whistle:

Ai mutta mullahan olis nyt kukkaron nyörit kireenä.. :doh:

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 06 Helmi 2013, 20:49 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
^Tiia, mitä tykkäsit Folavril:sta?

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 06 Helmi 2013, 22:15 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Tosi kevyt, varmaan omiaan kesällä. Kepeä mekko päälle ja nurmelle paljain jaloin..

Mulla on nyt toisella kädellä Heure Exquisea.

Annick Goutalin tuoksuissa on samaa sievää ja tyttömäistä viattomuutta kuin vaikkapa Acorellen tuoksuissa. Kesto toki on huomattavasti parempi kuin ekotuoksuissa.

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 13 Maalis 2013, 18:56 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Testailen tätä Rose Splendideä varovasti iholle - vaikuttaa ihanalta! Avaus on kepeän ruohoinen, melkein rairuohoinen. Päärynä on lähes tunnistamaton, aivan kuin joku sitrussilta yhdistäisi sen höyhenenkevyen ruusun ylä-ääniin. Ei vaikuta siltä, että myskiä olisi liikaa - ja vaniljaakin on vain häivähdys. Tuoksu on enemmän kirpeä kuin makea, eikä ruohoisuus tunnu siitä häviävän. Vitamiiniruusu tämäkin, mutta tämä on varmaan sellaista laimeaa ja ylihinnoiteltua "vitamiinivettä" - tosin hyvässä mielessä!

Pitänee tutkia nämä Goutalin solifloret. Rose Splendide on kevyt kuin silkkivoilee, mutta ei mitenkään tylsä. En sanoisi edes turhan sieväksi, tuo vihreys ja kärkevä hedelmäisyys ovat todella koukuttavia tässä tuoksussa.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 04 Touko 2013, 01:53 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
En taida enää oikein voida sanoa Goutaleita heikkokestoisiksi. Laitoin viime yönä Mandragorea käsivarrelle. Se tuoksui vielä päivällä ihan kivasti. Kävin suihkussa. Kello on nyt kohta kaksi yöllä ja edelleen Mandragore löyhyää käsivarrelta mun nenääni. :shock:

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 04 Touko 2013, 07:59 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
^hih. Mää tykkään kovasti noista Goutaleista. :romance-heartsmiley:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 19 Syys 2013, 18:56 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Päivitetäänpä Goutal-ajatuksiani. Ensimmäinen, joka oikein todella kolahti, oli Musc Nomade. Suurta rakkautta eka nuuhkaisulla ja edelleen. Ehdottomasti suosikkimyskini. Sokko-vaihdossa sain Encens Flamboyantin, johon ihastuin myös heti. EF on huumaava, kuuma ja omituinen, mutta samalla helppo pitää. Taannoisella pohjoisenmatkallani sain Kosmolta kunnon suihkauksen Nuit Etoilea käsivarteeni. Aikaisemmin lässynä pitämäni tuoksu osottautui isolla annostuksella koukuttavaksi, ja on nyt siis tilauksessa. Songes on niitä harvoja valkokukkia, joista pidän. Mandragore muuttuu aina vaan kiinnostavammaksi. Ainoastaan kaikkein kirpeimmällä sitrusaloituksella olevat Goutalit eivät edelleenkään kiehdo. Jotenkin tuo sitrus puuduttaa nenäni niin, etten muuta haistakaan.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 04 Loka 2013, 23:35 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Joko olette ehtineet pitää joukkohysteriaostosgoutaleitanne niin paljon, että on ehtinyt muodostua mielipiteitä tuoksuista?

Mä olen pitänyt tänään Eau d'Hadrienia ja tämä kyllä kummastuttaa minua. Jos laittaa yhden suihkauksen, saa isoeemäisen terävyyden, joka kestää koko päivän. Jos suihkauttaa neljä kertaa samaan kohti, saa hienon sitrusrykelmän, joka katoaa hetkessä, eikä sen jälkeen enää mitään. Lisäksi haistan koko ajan patsulia, enkä tiedä mistä se tulee. Minkään sortin sammaleeseen en ole törmännyt. Goutalin nenä vakuutti yhdessä haastattelussa, ettei tuoksua olisi muutettu. Ainoastaan vahvuutta olisi lisätty pari vuotta sitten. Vähän epäilyttää.

Kokeilin tuota Musc nomadea yksi päivä, eikä se ollut yhtään paha. Toi mieleen kuivan, mutta hikisen ihon aavikolla. Tai ehkä se oli kasvin hikeä. Ei valkoinen, mutta ei likainenkaan.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 05 Loka 2013, 02:07 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Oletteko muuten huomanneet, että Goutal on lopettanut mirhatuoksunsa. Se oli yksi niistä orientaaleista, Myrrhe ardente.

Onko kukaan päässyt haistelemaan muuten Goutalin lakkautettua laventelia, Eau de lavandea?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 06 Loka 2013, 00:55 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Olen kattonut nettioutletistä myös Hadrien absoluta eli edp-versiota vähän, mutta en taida uskaltaa ostaa, koska se edt on vaikea.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 06 Loka 2013, 09:08 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 08:20
Viestit: 196
Osaisiko joku vertailla Songesin EDT:tä ja EDP:tä? Muistaakseni olen aikanaan testannut EDP:n ja se oli tosi kermaisen ihana, mutta EDT:n saisi nyt halvalla nettioutletista.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 06 Loka 2013, 10:38 
Poissa

Liittynyt: 30 Kesä 2012, 20:05
Viestit: 515
Paikkakunta: Espoo
Mua kutkuttelee tuo Myrrhe Ardente ja se kävi jo korissakin pariin kertaan mutta en ole uskaltanut tilata kun en ole ollut muuten niin ihastunut Goutalin tuoksuihin.

_________________
Raitoja käpälään!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 06 Loka 2013, 11:35 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
naapio kirjoitti:
Mua kutkuttelee tuo Myrrhe Ardente ja se kävi jo korissakin pariin kertaan mutta en ole uskaltanut tilata kun en ole ollut muuten niin ihastunut Goutalin tuoksuihin.


vieläkö sitä näkyy jossain? Mun mielestä mirhatuoksut on kiinnostavia, mutta joskus vähän konstikaita. Tuota en ole haistanut,

Tilasin vielä Ninfeo mion, vaikka se onkin vähän oudon vihreä. Kun kerran halvalla sai... Sitä paitsi nuo Goutalit avautuu vasta kun pääsee kunnolla pullosta suihkuttelee.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 07 Loka 2013, 09:52 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Minä tykkään Myrrhe Ardentesta, minulla on siitä dekantti. Ilmavan lämmintä mirhaa, mukava pitää. Pitää alkaakin sitten pohtia, olisiko pullon väärti.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Annick Goutal
ViestiLähetetty: 07 Loka 2013, 14:35 
Poissa

Liittynyt: 30 Kesä 2012, 20:05
Viestit: 515
Paikkakunta: Espoo
Strawberrynetissä oli 50 ml siedettävään hintaan jokin aika sitten, ei ole enää :evil: penteleet yli tuplasivat hinnan.
Jos jostain löytyisi hyvään hintaan niin voisi hyvinkin harkita splittaamista.

_________________
Raitoja käpälään!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 97 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group