Banditia olen kerran tai kaksi samplannut, ei oikein ollut mun juttu. On odotellut uusintakierrosta jo jonkin aikaa, että varmasti tulee asianmukaisesti kokeiltua.

Sen sijaan Visaa olen harkinnut ihan koko pullolisen verran hankkivani joskus. Ei se mikään elämää suurempi rakkausjuttu ollut, mutta tykkäsin kuitenkin aika paljon. Ja kun mulle nyt on kummasti alkanut noita kaiken mailman orientaaleja kertymään omaksikin yllätyksekseni, niin yksi kukkaistuoksu siellä seassa ei haittaisi ollenkaan!
Oho, hups, se onkin merkattu Oriental Woodyksi...ja nahkaakin siinä näköjään on...

Mun mielestä se oli kyllä aika kukkainen...ja vähän hedelmäinenkin. Ei mikään kevyt kuitenkaan. Hmm, pitänee tätäkin taas jossain välissä kokeilla. Olen tähän kyllä ainakin kertaalleen pukeutunut, että kyllä mä sen olen mielestäni ihan testannut huolella, että tykkään ja haluan...
Juu, en nyt kyllä ollenkaan tunnista muistikuvieni Visaa noista Fragrantican kuvauksista ja arvosteluista. Pakko se on uudestaan joku päivä testailla. No, laadukkaita olivat mielestäni molemmat Piquet kuitenkin, että kyllä minä ainakin ajattelin ehdottomasti nuuhkia enemmänkin jos eteen osuu.