Jaakiem kirjoitti:
toxu kirjoitti:
Ralph Laurenin Polo. Mites se? Mäntyjä, havuneulasia ja tammisammalta...Hyvin, HYVIN havumetsäinen tuoksu! Melko maskuliininen kylläkin, ja ehkäpä turhan kova pähkinä naisille purtavaksi...
Pitää käydä haistelemassa tuota. En ole tarttunut tuohon alkuperäiseen, koska ne Ralph Laurenit, joita olen haistellut, ovat olleet kuraa. Polo on näköjään pitänyt hintansa. Vieläkin pyydetään kovia hintoja.
Mjaa. Olin ihan varma että olit tuota jo kokeillut. Poloakin on tietysti rusikoitu, enkä ole viimeisintä formulaatiota itse haistellut, mutta sen perusteella mitä olen lukenut on kyseessä
edelleenkin aivan loistava tuoksu.
Miulla on pieni kaunis vihreä minipullo tätä, ja on se hyvää kamaa. Vähän kuin Quorum, mutta mielestäni parempi.
Polo on vieläkin jenkeissä eräs myydyimmistä tuoksuista, kiitos vannoutuneiden ja nyt jo hiukan harmaantuneiden kuljemme-yhdessä-läpi-elämän-käyttäjien, mutta emmehän anna sen häiritä...

toxu v. 2008:
"I`m quite fond of with this classic, although I don`t wear it myself. It`s quite strong scent with vintage feeling. Earthy, forest-like green chypre with very dry leather and tobacco notes. Warm and very masculine, it also smells strikingly natural to my nose. Like I was standing in the middle of the coniferous forest on a warm summer day, breathing deeply in.
The bottle is very nice, too."