Tänään on 29 Maalis 2024, 08:46

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 26 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Kuivan heinän tuoksu
ViestiLähetetty: 11 Joulu 2012, 01:43 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 23 Marras 2012, 19:22
Viestit: 19
Minä haistan Fougere Bengalen keskellä selvää heinää. En kaiketi kuvittele sitä; ainakin joku NST:n bloggaajista oli samaa mieltä.

_________________
my Mitsouko brings all the boys to the yard


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kuivan heinän tuoksu
ViestiLähetetty: 12 Joulu 2012, 11:48 
Poissa

Liittynyt: 02 Huhti 2012, 12:26
Viestit: 782
Paikkakunta: Helsinki
^ Mä en poimi sitä hallitsevana Fougère Bengalesta, mutta kyllä se heinäisyys sieltä seasta tuoksuu munkin nenään.

naapio, enpä tiä löytyykö sitä spesifistä aidon heinän tuoksua lapsuudesta mistään... On tuoksuja mistä löytyy heinäisyyttä, mutta se on sitten niin sun nenästä ja ihosta kiinni että kuinka voimakkaana ja miellyttävänä sieltä seasta nappaat. Oiskohan Demeterillä joku pelkkä heinätuoksu...?

Heinäisinä tuoksuina itsekin suosittelen testattavaksi tässä ketjussa mainittuja Lorenzo Villoresin Yerbamatea ja YS Uzacin Pohadkaa. Siitä on pitkä aika kun viimeksi kunnolla haistelin Parfumerie Generalen Bois Blondia, mutta muistan ajatelleeni ainakin ennen että se oli mielenkiintoinen heinän ja puun makeahko liitto. Kamichalla taisi olla tästä näyte, nuuhkaisin nanosekunnin taannoin putkilon suulta. Vero Profumon Onda-extrait kannattaa kans nuuhkia, se on mun nenään tosi heinäinen ("mutainen, hunajainen, animaalinen retro heinä -kummajainen" olen itse maininnut aiemmin foorumilla).

Lisäksi vahvat suositukset: Cartier L'Heure Fougueuse (Gogolin suusta: ”Nyt taisi löytyä hillitön heinätuoksu - Cartierin L'Heure Fougueuse. Maté-teetä ja paalikaupalla kuivaa heinää. Melkein pähkinäisen kypsää aromiltaan.”) ja L'artisan Fleur de Narcisse (tsekkaa Kamichan sokkohaistelu tässä viewtopic.php?f=3&t=89&start=75#p2471 ja mun kommentti vähän alempana, ja vielä seuraavalta sivulta Kamichan lyhyt jälkikommentti). Näitä kahta voin haistattaa sulle jos vaikka pääset pikkujouluihin, tai laittaa sulle näytteen joskus.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kuivan heinän tuoksu
ViestiLähetetty: 30 Joulu 2012, 23:44 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 29 Joulu 2012, 21:09
Viestit: 227
Tämä ei ole parfyymi, mutta jos todella rakastat heinän tuoksua, niin suosittelen Mary Kayn hajusteetonta "käsienhoitosettiä" jossa on kuorinta-aine, käsirasva ja sellainen "ihmevoide". En ole koskaan, enkä ikinä milloinkaan elämässäni törmännyt niin heinäiseen tuoksuun, ja vaikka tuoteperhe on hajusteeton, niin tuoksu on vielä erittäin voimakas. Mieheni suhtautuu tuoksuun nenää nyrpistelen, mutta minä löydän siitä kyllä menneiden aikojen heinälatoromantiikkaa ja jostain syystä tuoksun uumenista puskee esiin myös navetta lehmineen :D Tämä ei siis ole rehevän ja vihreän ruohon tuoksu, vaan enemmänkin heinälatoon kasattujen paalien tuoksu, jotka eivät ole vielä saavuttaneet täydellistä kuivaantumisen astetta, vaan ovat puolivalmiina odottamassa.

Tuoksu on erikoinen, ja jos kenellekään tuoksufriikille tulee koskaan mahdollisuus tuoksutella tuoteperhettä, niin suosittelen ehdottomasti nuuhkimaan, monikaan kovin kaupallinen firma ei päästäisi markkinoille näin oudon tuoksuista tuotetta.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kuivan heinän tuoksu
ViestiLähetetty: 31 Joulu 2012, 22:14 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
jenjen, tiedän täsmälleen, mistä voiteesta puhut :o En ole koskaan ajatellut, miltä se tuoksuu, paitsi että pidän tuoksusta, vaikka esittelijä varoitti, että kaikki eivät siitä pidä. Nyt tuli kauhea hinku hankkia tuo ihmevoide!

Mä haistelen joka päivä heiniä, joten mun nenääni tyydyttävää heinätuoksua taitaa olla mahdoton löytää. Edelleen ainoa, joka tuo mieleeni heinän, on Lushin Smell of Weather Turning.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kuivan heinän tuoksu
ViestiLähetetty: 02 Tammi 2013, 17:10 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Hei, PG:n Cedre Sandraquessa on vahva kuivan oljen tuoksu.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kuivan heinän tuoksu
ViestiLähetetty: 21 Tammi 2013, 16:15 
Poissa

Liittynyt: 30 Kesä 2012, 20:05
Viestit: 515
Paikkakunta: Espoo
Teekaupassa erilaisia teelaatuja tuoksutellessani havahduin siihen että vihreä tee usein tuoksuu heinältä tai jopa tuoreelta ruoholta ja apiloilta. Tuleeko teille mieleen sellaista vihreää teetä imitoivaa tuoksua joka olisi vähemmän xylitolinen ja enemmän ruohoinen? Vihreinä teetuoksuina markkinoidut Estee Lauderin Green Tea, L´Occintanen The Vert jne menevät sinne kepeän xylitoliseen teehen kun kaipaisin enemmän sellaista japanilaista kitkerää ruohoisuutta/leväisyyttä.

_________________
Raitoja käpälään!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kuivan heinän tuoksu
ViestiLähetetty: 21 Tammi 2013, 23:54 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
naapio kirjoitti:
Teekaupassa erilaisia teelaatuja tuoksutellessani havahduin siihen että vihreä tee usein tuoksuu heinältä tai jopa tuoreelta ruoholta ja apiloilta. Tuleeko teille mieleen sellaista vihreää teetä imitoivaa tuoksua joka olisi vähemmän xylitolinen ja enemmän ruohoinen? Vihreinä teetuoksuina markkinoidut Estee Lauderin Green Tea, L´Occintanen The Vert jne menevät sinne kepeän xylitoliseen teehen kun kaipaisin enemmän sellaista japanilaista kitkerää ruohoisuutta/leväisyyttä.


Lorenzo Villoresin Yerbamate täyttää tätä paikkaa elämässäni.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kuivan heinän tuoksu
ViestiLähetetty: 22 Tammi 2013, 09:27 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Olen tästä vain kertahaiston varassa, mutta voisi vastata tuohon mainiosti:

http://www.fragrantica.com/perfume/Cart ... 11424.html

Ei ole halpaa mehua, mutta ihastuttava, ruohoinen teearomi.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kuivan heinän tuoksu
ViestiLähetetty: 22 Tammi 2013, 10:20 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
^Kamicha, haluatko tuota testata uudestaan? Mulla ois näyte tuuba siitä, joutais kyllä.

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kuivan heinän tuoksu
ViestiLähetetty: 22 Tammi 2013, 10:21 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Oi mielelläni! Ihanata, nuo on vielä reiluja pakkauksia!

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kuivan heinän tuoksu
ViestiLähetetty: 22 Tammi 2013, 11:33 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
oukkidoukki. Lähtee tänää postiin. :romance-heartsmiley:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 26 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group