Fragrancex:
Palvelusta - Olen tilannut kahdesti näytteitä parilla kympillä. Postarit sain ilmaiseksi. Kummankin paketin toimitusaika oli aivan järjettömän pitkä, ensimmäisellä kerralla taisi mennä kolme kuukautta, toisella kaksi. Olin kyllä lukenut jo etukäteen nettiarvosteluista, että niin voisi käydä, joten olin valmistautunut odottamaan. En kyllä tällä kokemuksella taida itse uskaltaa tilata mitään kalliimpaa, mitään minkä takkiin ottaminen tuntuisi pahalta.
!Luottokorteista! - Mun luottokorttini katkaistiin ihan yllättäen viime keväänä sillä perusteella, että numerot oli pankin mukaan päätyneet jonkun kansainvälisten luottokorttivarkauksien vaarassa-listalle

Sinänsä kaikki oli ok eikä sitä oltu käytetty, ja sain uuden kortin tilalle viikossa. MUTTA olin käyttänyt tätä korttia pelkästään verkossa, joten mistään ulkomaan kuppilasta sen tiedot eivät ainakaan olleet vääriin käsiin päätyneet. Yritin kysellä pankkineidiltä et mistä mahtaisi olla kyse, mut eihän hän pystynyt mitään kertomaan. Selittäisikö murto juuri Frangacexeen tämän sotkun?
Strawberrynet:
Pelkästään hyviä kokemuksia ja takana on parikymmentä tilausta. Paketit tulevat Euroopan ulkopuolelta, joten kannattaa pitää paketin arvo alle 45 eurossa, jos haluaa välttää tullin kanssa puljaamista. Paketit ovat kirjattuja, mikä helpottaa niiden seuraamista ja jollain tasolla takaa, etteivät ne jää matkalle. Toimitusaika reilu viikko. Toisinaan hyviä tarjouksia!