Kiitos hyvistä vinkeistä.
Itse olen ostanut lähinnä
www.parfyymi:stä, johon olen ollut erittäin tyytyväinen. Paketit ovat tulleet parissa päivässä kotiin, hyvin pakattuina ja ovat olleet oikeaa tavaraa. Pari kertaa olen nurissut esimerkiksi siitä, että 1) molempien Lagerfeldien korkkien koristeet olivat rikkoutuneet matkalla, 2) heidän myymänsä Zino on tuoretta erää, vaikka kuvassa on vanhemman version pullo (logon erilaiset kirjaimet) 3) Obsession night oli lähes tuoksuton.
Olen kokeillut myös suomalaista
www.oranssikauppa.fi:tä, mihin olen myös ollut tyytyväinen. Huomautin joskus siitä, että tilaamani edt:n sijasta sai colognen, mutta sain siitä muutaman euron hyvityksen ja asia korjattiin nettisivuilta. Täydentää hyvin ruotsalaisen parfyymi.fi:n tarjontaa.
Huuto.netistä olen huutanut pari pulloa. Mielenkiintoinen areena, mutta saa olla tarkkana.
Netcycler.fi:stä olen myös vaihtanut pari pulloa. Aika vähän on hajuvesiä kierrossa, niistäkin suuri osa kehnolaatuisia, joista ei kannata postimaksuja maksaa. Toimii vähän erilaisella periaatteella. Siellä voi päästä eroon virhehankinnoistaan. Itse olen vaihtanut kirjojani ja leffojani muutamiin pulloihin. Vaihdot menneet ihan ok.
Nyt on kokeilussa sitten ensi kertaa fragrancenet. Foorumien perusteella sen maine on pelottava. Sain sieltä heti viestin, että order is on hold ja pitäisi laittaa pankin puhelinnumeroa sähköpostilla. Asia kummastuttaa, mutta en näe, mitä haittakaan siitä voisi olla. Toxu, tuliko sulla tällaista vastaan? En ollut myöskään huomannut siellä bannerissa vilkkuvaa alennuskoodia, joten sekin jäi käyttämättä. Foorumipuheiden mukaan ei kannata yritääkään säätää tilausta, ei onnistu. Kannataako tilausta jatkaa vai jättää sinne odottelemaan, kunnes peruvat? Tämä lähti liikkeelle niin hyvin, että varmasti jää vielä tulliin ja joudun maksamaan tullausmaksun ja verot ja siellä onkin sitten rikkoutuneita pulloja.