Minun on todella vaikea ymmärtää tuoksujen kompositioita.
Periaatteessa Dunessa on monta elementtiä, josta pidän kovin - kuivanlämmintä puuta, ambraa (tosin Dunen ambra on taas sitä puhtoista sorttia, joka ei ole minun juttuni), realistista sitrusta, vaniljaa, joka ei ole makeimmasta päästä. Yhdessä niistä ei vaan synny mitään sellaista, johon pukeutuisin mielelläni. Olen hyvin lähellä päänsärkyä, vaikka annostelin Dunea kevyellä kädellä.
Täytyy myös tunnustaa, että en oikeasti edes tiedä, miltä aldehydit tuoksuvat. Samalla minulla on kuitenkin epäilys siitä, että aldehydit ja minä emme välttämättä tule kovin hyvin toimeen. Jos minun pitäisi arvata, mikä osuus aldehydeillä on tämän tuoksun kanssa, sanoisin, että tuoksun omituinen mattomaisuus - se, että erotan siitä itselleni tuttuja aineksia todella huonosti on aldehydien ansiota, samaa piirrettä olen havainnut ainakin joissain aldehydituoksuissa. Minun nenääni Dune on myös hyvin kukkainen koko elinkaarensa ajan - mutta erityisesti kukkien kohdalla nenäni tekee totaalisen tenän - haistan vaan aromin, jonka osaan nimetä kukkaiseksi, mutta en pysty poimimaan tuoksusta yhtäkään erillistä kukkanuottia. En voi sille mitään, mutta omassa mielessäni luokittelen tällaisen tyylin on kohtaan
halpa. Tältä haisee huuhteluaine.
Omalla kohdallani Dune pettää pahiten mielikuvien kohdalla. Dunesta ei tule mieleen mitään erityistä. Dune on minulle hajuvesi, joka haisee hajuvedeltä (oh, nyt tajuan, miksi minulla ei ole tuoksublogia

). Ymmärrän myös nuo kommentit tylyydestä. Duneen pukeutuessa ei ole kysymys siitä, että tuoksu sulautuisi ihoni kemiaan. Maltillisestikin annosteltuna huuhtelin Dunella ihokemiani kokonaan pois pelistä.