Tänään on 14 Touko 2025, 15:14

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 130  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 26 Heinä 2012, 23:29 
Poissa

Pitää tännekin kertoa sama minkä kerroin viimeviikkoisessa tapaamisessa: Ystäväni, ei-tuoksuintoilija, tilasi taannoin 6 (kuusi) pulloa Yves Rocherin Yria-tuoksua, ja harkitsi tilaavansa vielä pari lisää... Että kyllä sitä muutkin kuin "tuoksufriikit" osaa! :mrgreen: Kyseinen ystävä on käyttänyt samaa tuoksua koko sen ajan minkä olen hänet tuntenut, noin 10 vuotta, ja rutiini-uusintapullon hakureissulla taannoin kohtasikin järkytys kun myyjä kertoi että tuoksun valmistus on lopetettu. Onneksi myyjä tiesi mainita että sitä mahdollisesti löytyy vielä postimyynnin puolelta (ja löytyihän sitä).

Lauantaina puolestaan haistattelin yhdelle kaverilleni joitakin valittuja paloja, lopputuloksena hoidin hänelle tilaukseen 2 pulloa Versacen Blue Jeansia (vanha tuttu hänelle) ja ison pullon Olfactive Studion Still Lifea.

Kumppanilleni puolestaan laitoin tilaukseen pullollisen Diptyquen Feu de Bois -huonetuoksua, samaisen tuoksun loppuunpoltetun kynttilän tilalle.

Itse tilasin itselleni Arquistea vihdoin. L'etrog päätyy ensi alkuun 10ml dekanttina haltuun (löysin sattumalta millilitrahinnaltaan kokopulloa vastaavan hyvän diilin), mutta Anima Dulcis ja Aleksandr matkaavat jo kokopulloina kokoelmaan. Lisäksi tilasin pitkästä aikaa tuoksukynttilän: Arty Fragrance by Elisabeth de Feydeau- La Fleur du Roy (The King’s Flower). Pitäisi olla eläimellinen appelsiininkukka, nahkaa, sivettiä ja castoreumia. Odotan mielenkiinnolla.

:dance:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 27 Heinä 2012, 00:13 
Poissa

Mukael, mistä tilasit alunperin Arquiste-näytteesi?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 27 Heinä 2012, 00:26 
Poissa

^ Tilasin helmikuussa ihan theperfumedcourtista. Surrendertochancella on tällä hetkellä hivenen halvemmat (tympeän kalliit silti).

Ausliebezumduftin valikoimaankin kuulemma pitäisi tulla Arquiste, sieltä saanee sitten joskus todnäk reilumpina näytteinä, veikkaan että sen 2ml sprayn hinnaksi tulee 6-7 euroa.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 27 Heinä 2012, 00:59 
Poissa

Versacen Jeansit on jäänyt haistelematta, koska tökerö pullo ei tee hyvää vaikutelmaa. Onko hyvä neste?

Mukael, onnea uusien hankintojen johdosta. Näköjään tuo Yann Vasnier on ollut kiireinen Arquistellakin. Näyttää olevan todella kallis talo. Kerro sitten tarkempia kuvauksia noista.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 28 Heinä 2012, 02:45 
Poissa

mukael kirjoitti:
Itse tilasin itselleni Arquistea vihdoin. L'etrog päätyy ensi alkuun 10ml dekanttina haltuun (löysin sattumalta millilitrahinnaltaan kokopulloa vastaavan hyvän diilin), mutta Anima Dulcis ja Aleksandr matkaavat jo kokopulloina kokoelmaan. Lisäksi tilasin pitkästä aikaa tuoksukynttilän: Arty Fragrance by Elisabeth de Feydeau- La Fleur du Roy (The King’s Flower). Pitäisi olla eläimellinen appelsiininkukka, nahkaa, sivettiä ja castoreumia. Odotan mielenkiinnolla.

:dance:

Onpas kynttilällä nuotit. Mistä muuten tilasit nuo?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Heinä 2012, 21:54 
Poissa

olen viime aikoina yrittanyt antaa hajuvesikokoelmalleni tasavertaisesti huomiota, ikuisen uusien uutukaisten metsastyksen sijaan. Testannut olen toki vaikka mita, mutta viimeisesta ostoksesta on kulunut jo ruhtinaalliset 2 kk, joka oli Annick Goutalin Eau de Charlotte. Tanaan kuitenkin innostuin kiikaroimaan Arabien maille....ja houkutus kavi liian suureksi, ja tilasin Al Rehab Lailat al Elomer seka Nebras tuoksyoljyja. Al Haramain upea Marwah on tulossa elokuussa synttarilahjaksi. Edellamainitut tulee ihan sokkona :pläts: Marwah'iin rakastuin paata pahkaa kun sain siita pienen naytteen.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Heinä 2012, 23:24 
Poissa

Pariisin ensimmäinen hankinta oli itseoikeutetusti pullo pitkään himoitsemaani Lutensin Fille en Aiguillesia. Vanvesin kirpputorilta ostin miniatyyrit Chanel Egoiste, Hermes Eau D'Orange Verte, Bulgari Black sekä Goutal Sables. Saman myyjän kätköistä paljastui täysi, avaamaton pullo Lutensin Clair de Muscia ja mies osti sen minulle kun vielä kärvistelin päättämättömänä. Ja tänään vielä Glicancourtin kojusta ostin miniatyyrin Chanelin Cristallea. Olen ihan onnessani noista miniatyyreistä, ne ovat tosi kätevä tapa tutustua syvemmin ja ilman suurta investointia tai tilanhukkaa useisiin tuoksuihin.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30 Heinä 2012, 01:17 
Poissa

Kuulostavat onnistuneilta hankinnoilta. Onnea vaan.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30 Heinä 2012, 12:42 
Poissa

Naapio on päässyt taivaaseen.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30 Heinä 2012, 12:55 
Poissa

Netissä tuli vastaan tämmöinen. Knize tenhän on aika edullinen tuoksu, mutta tuommoinen pikkupullo kävisi reilusta samplesta, jos ei postikulut nouse mahdottomiksi.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30 Heinä 2012, 20:25 
Poissa

Jep, taivaaseen ja pian velkahelvettiin. Tämän päivän hankinnat ovat Penhaligonsin Blenheim Bouquet sekä Elixir, Jo Malonen Vintage Gardenia (sanoivat että tuoksu ollaan lopettamassa, siksi hätäinen päätös) sekä Fragonardin ja Rosinen tuoksusetit tarkempaa tutustumista varten. Pankkitili on tuhoon tuomittu, koska pari korttelia hotellista on ihastuttava parfyymiliike, jonne suuntaan heti kun nenä on toipunut tästä päivästä. Olen puoliksi rakastunut sen myyjättäreen, bambisilmäiseen tummaverikköön, jonka tuoksuosaaminen on hämmästyttävä :romance-inlove:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30 Heinä 2012, 20:40 
Poissa

Aiotko pistäytyä vielä Divinella, entä Frapinilla?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30 Heinä 2012, 20:52 
Poissa

Oh, löytyispä Helsingistäkin AG Sables-miniatyyreja yms...

Jaakiem: Versace Blue Jeansia en ole itse sen syvällisemmin testaillut, sitä tilattiin kaverin tyhjentyneen pullon jatkoksi. Oon haistanut sitä vain ohimennen häneltä joskus ja muistelen että aika perus miestentuoksu on kyseessä, semi-makea ja sporttisuihkugeeli-raikas. Oli siinä ehkä :roll: jotain mikä ei tuoksu ihan samalta kuin kaikki muu, mut en kyllä muista mitään nuotteja tms. Arquistet ja kynttilän tilasin Jovoylta (laitoin nettikauppaosioon viestin tuosta paikasta).

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Heinä 2012, 19:31 
Poissa
Site Admin

Terveiset lomalta. Olen pitänyt taukoa netistä ja nauttinut auringosta, Helsingistä, Vaasasta ja kirjoista.

Vaikka en ole roikkunut netissä, pullomäärä on kyllä lomalla karttunut. Sain paketin Nicolailta Pariisista: pullo Vanille Intenseä, Vanille Tonkaa ja New Yorkia. Mies sanoo viimeisen olevan varma misnomer, nimen pitäisi kuulemma olla Mogadishu koska tuoksuu somalien huonetuoksulta. Pidän näistä kaikista, Vanille Intensestä ehkä eniten. Miehestä se tuoksuu tauermaiselta.

Olen saanut Kamichalta vaihtokaupan kylkiäisenä Acquolinan Pink Sugarin jota tytöt rakastavat ja mieskin käytti kerran salaa :roll: Lisäksi mullakin on nyt lopulta Raparperi (ja haaveilen Aedes de Venustas-pullosta), pullo Pradan Vetiveriä sekä Impresario Mukaelilta vaihdetut Insitute Tres Bienin venäläistuoksut, jota ovat kovassa käytössä.

Varsinaiseen elokuun pulloon on vielä budjettia jäljellä. Olisiko se Andyn Miriam vai backup-pullot Zagorskia ja Avignonia? Mustana hevosena voisi jonon ohi kiilata Chanelin Antaeus, jota haluaisin todella mielelläni 50 ml pikkupullon. Olen haistellut sitä moneen otteeseen tax free -kauttakuluilla iholla, se kestää toista vuorokautta ranteellani ja pohjatuoksu on aivan taivaallinen.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Heinä 2012, 19:34 
Poissa
Site Admin

OT, Mukael, mulla on Italiassa Elisabeth de Feydeaun parfyymikirja (oikin kunnon tiiliskivi, ei kuvia lainkaan) - en tinnyt että hän tekee itsekin tuoksuja!

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 130  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]