Tänään on 14 Touko 2025, 16:46

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 130  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 31 Heinä 2012, 19:58 
Poissa

Gogol kirjoitti:
Varsinaiseen elokuun pulloon on vielä budjettia jäljellä. Olisiko se Andyn Miriam vai backup-pullot Zagorskia ja Avignonia? Mustana hevosena voisi jonon ohi kiilata Chanelin Antaeus, jota haluaisin todella mielelläni 50 ml pikkupullon. Olen haistellut sitä moneen otteeseen tax free -kauttakuluilla iholla, se kestää toista vuorokautta ranteellani ja pohjatuoksu on aivan taivaallinen.

Tervetuloa takaisin!

Mä olen kanssa päättänyt hankkia Antaeuksen. Siitä olen pohtinut myös sitä, että pitäisikö antaa Knize tenillekin toinen mahdollisuus.

Olet miettinyt Gogol, että ehkä juuri nahkatuoksut on sun juttu? Tarkoitan, että monet muutkin tuoksut, joista pidät, ovat rakenteeltaan paksuja, tavallaan nahkamaisia. Hunajanahka, vaniljanahka...

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Heinä 2012, 20:17 
Poissa
Site Admin

Olen, nahka on toinen nimeni. Rakastan kinoliinien kitkeryyttä ja paksuutta...
Enkä tajua miksi niitä markkinoidaan vain miehille.
Antaeuksen voisin ilolla splitata, se on niin tuhtia tavaraa etten saa 50-millistä ikinä loppuun.

Kokeilin eilen muuten Chanelin Pour Monsieuria mutta ei siitä saanut Pour Madamea vääntämälläkään, vaikka hieno ja ihastuttava tuoksu on. Tykkään siitä kyllä paljon enemmän kuin vaikka Mitsystä.

Ja pahoittelen että konserttiliput menevät ristiin. Saatko ne huutokaupattua?

Joku laulaa oopperaa naapuritalon partsilla. On tosiaan kesä, Helsingissäkin :D

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Heinä 2012, 22:51 
Poissa

OT Gogol, varsinaisia tuoksuja Elisabeth de Feydeau ei kai ole (vielä) tehnyt, mutta tuon "Arty Fragrance" -kynttiläsarjan se lanseerasi viime vuoden loppupuolella. En tiedä varmaksi, mutta veikkaan että hän itse ei ole miksaillut kompositioita niihin, vaan toiminut erittäin vaativana creative directorina. Odotukset on tosiaan korkealla (vaikka täytyy sanoa että brändinimi on mielestäni vähän hölmö).

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Heinä 2012, 23:18 
Poissa

Arty Fragrancesta tulee helposti Fart fragrance :D

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 01 Elo 2012, 18:18 
Poissa

Voi ei. Menin ostamaan Rive gauche pour homme intensen, vaikka en sitä tarvitse. En ostanut sitä siksi, että a) sain sen törkeän halvalla, b) se ollaan lopettamassa tai c) se haisee oikeasti hyvältä. Syynä oli se, että kemikalion myyjä oli tosi mukava ja sain häneltä ilmaiseksi hienon laatikon näytteilleni.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 01 Elo 2012, 22:03 
Poissa

^ En ymmärrä. Mikä ihmeen voiei, ja miksi et sitä muka tarvitse? Mitä sinä ylipäätään oikein tarvitset?!!? :D

Rive Gauche PH Intense on loistava fougere tuoksu upeassa pullossa. Ja kyllä, sen valmistus on jo ajat sitten lakkautettu. Voin vain kuvitella minkälaisia hintoja siitä tullaan muutaman vuoden päästä pyytämään...

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Elo 2012, 00:30 
Poissa

Kiitos Toxu sanoistasi. Sinä osaat saada harkitsemattomatkin ostokset tuntumaan löydöiltä.

Tuntui vaan siksi turhalta, että mulla on jo varsinainen Rive gauche pour homme, enkä ole sitäkään ehtinyt juuri käyttää. Huomasinpa muuten vasta nyt, että ostin refill-pullon eli sen mustan lasipullon, joka on tarkoitus vaihtaa sinne alumiinisylinteriin. Samapa sille pullon ulkonäölle.

Mitä tarvitsisin? No jotenkin olen saanut itselleni peruteltua, että voisin tarvita Antaeuksen, Knize tenin, kenties L'homme coeurin...

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Elo 2012, 01:13 
Poissa

Hei, olen Naapio, tuoksuaddikti. Tunnustukset jatkuvat nyt kotoa, viimeisen päivän hankintoja olivat Divinen samplesetti (tästä syytän Jaakiemia!) ja Kilianin Back to Black matkasetti. Suosituksia hyvistä makaroniresepteistä otetaan vastaan, niille on kohta käyttöä.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Elo 2012, 09:57 
Poissa

Tuo Divinen setti on niin edullinen, ettei sitä voi makaronikuurista syyttää.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Elo 2012, 10:05 
Poissa

Ei yksikseen, mutta yhdessä Kilianin kanssa ja muiden aarteiden kanssa...

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Elo 2012, 22:11 
Poissa

Viikonlopun saldo: Korresin Sahrami, Chanelin Pour monsieur ja Antaeus sekä Duel. Hyvittelin omatuntoani lahjoittamalla Tommy girlin hyvään kotiin. "Onpas kivan raikas" kuului ihastunut vastaanotto.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Elo 2012, 09:25 
Poissa

Tilasin surrender to chancelta M.Micallef:n Anandaa 5 ml:n rollonin.
Haluan tietää miltä Anandan tuoksu tuoksuu. Sinällään, olihan hän Budhan oikea käsi!

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Elo 2012, 16:48 
Poissa

Anna ystävällisesti diilasi minulle Annick Goutalin Ninfeo mion Kaubamajasta, itse kun en tajunnut sitä ensimmäisenä päivänä kassalle kiikuttaa, vaikka se on ollut ostoslistallani jo pitkään. Minusta se on ihanin viikunatuoksu :romance-heartsthree:. Aion ottaa sen Kreikan-matkalle mukaan, niin saan siihen vielä lisää välimerellisiä assosiaatioita :).

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Elo 2012, 17:03 
Poissa

Mun tuoksuseikkailut jatkuivat vielä tänään Helsingissä. Haistelin Stockmannilla Molekyyli ykköstä, joka oli yksinään yllättävän ohut ja terävä. Ykkösen täytyy olla pitkää molekyyliä, koska sillä ominaisuutena tukkia hajuaistia. Kuka tuoksuharrastaja haluaisi jatkuvasti tukkia nenäänsä muilta maailman hajuilta. Harmi, kun ei ollut sitä ambroxania siellä haisteltavana.

Niin, varsinaiseen ketjun aiheeseen. Poikkesin myös Korresilla ja stin sieltä sen Pippuri-jasmiini-tee-mikä lie muu -tuoksun. Se oli ihan kiva siinä mielessä, että nykyiset mainstream-tuoksut ovat kirkuvia ja suorastaan ärsyttäviä, mutta tämä oli nenälle mukavan pehmeä.

Ostin tarjouksesta myös jonkun absenttipartavaahdon. Siellä olisi ollut myös se lähes tuoksuton partabalsami, mutta jätin sen seuraavaan kertaan. Sain Korresilla innostunutta ja aidosti ystävällistä palvelua, joten toivon uudelle yritykselle menestystä.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Elo 2012, 20:20 
Poissa

Kysyin muuten Stockmannilta, että missä niillä on se unisex-hylly, jolla on Molecule 01. Ystävällinen myyjä neuvoi alennuspöydän, jolla tuoksu on ja esitteli, että myös Aqua di Parman siniset pullot ovat unisexejä. Se on aika vähän unisexejä, kun ajattelee, miten ison alan tuoksut kerroksesta valtaavat. Onko Stockmann jäänyt täysin jälkeen tuoksumaailman kehityksestä?

Mietin sitäkin, että miten suuri osa niche-asiakkaista ovat naisia. Johtuuko se siitä, että naistentuoksuja markkinoidaan jotenkin vanhanaikaisesti ja seksuaalisuutta korostaen? Mainosten viesti on, että näillä tuoksuilla käy flaksi, vaikka se sanotaankin hörhelöihin verhoten. Missä ovat tuoksut arkipäivää ja vaikka yksinoloa varten? Ehkä niche on se vastaus. En tiedä, onko miestentuoksuissa sama tilanne. Ehkäpä. Ainakin joissakin Axe-mainoksissa, mutta niissäkin on ironinen pohjavire, sillä eihän kukaan oikeasti usko, että jollakin tuoksulla olisi pantydroppers-vaikutus. Eihän?

Voin vain olla ylpeä foorumistamme, ettei täällä ole avattu vielä ketjuja otsikoilla, että "Millä tuoksulla saa" ja "Parhaimmat kaatotuoksut". Ehkäpä sekin on edessä, jos ja kun foorumi kasvaa.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 130  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]