Syysviiru kirjoitti:
Place Vendômen kylkiäset todella lisäävät yleissivistystä!
Ostin eilen Korresin alesta 100-millisen pönikän ruusu-mustaherukka-puutuoksua. Siellä oli kolme suosikkiani halvennuksessa: tämä ruusu, pippuri-jasmiini ja sahrami, 100 ml / 32 €. Nyt helsinkiläiset kipin kapin Annankadulle! En saanut enempää rahaa kulumaan, kun muut suosikit on jo 50-millin pakkauksina.
Tykkään kovasti näistä Korresin tuoksuista, tuoreita ja omalaatuisia.
Jep, ja vaikka minulla olikin nuo eksklut tikkunäytteinä, niin ilahduin kyllä niistä. Suihkutettavat ovat mukavampia käyttää.
En tiedä pitäisikö sinua kiittää vai ei tuosta Korres vinkistä

. Kotiutin nimittäin tuon pippuri-jasmiinin. Mielestäni yllättävä valinta itseltäni, mutta tämä se vaan tenhosi. Laitoin sitä juuri unituoksuksi. Suklaa-nuotin haistan tästä parhaiten. Sain näytteen vetiveristä, mutta se on kyllä omaan makuuni aika maskuliininen.
Nih, ja saapuihan mulle eilen myös Huutiksesta ostamani Miss Dior vintage edt. On se aaivan eri tavaraa kuin tänä keväänä kaupasta ostamani Miss Dior. Vuosiluvusta ei hajua, pitäisi tonkia nettiä, että miten noita ajoitetaan. Nyt himottaisi vielä tutustua vintage parfyymiin, sitä kun hehkutetaan tuolla arvosteluissa eniten.
Osui silmään tuo hinta. Eiffeli, mä taidan olla sulle näköjään vitosen velkaa. Laitan vaikka tulemaan sitten, kun postitan sulle niitä näytteitä.