Tänään on 15 Touko 2025, 08:44

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 130  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 16 Marras 2012, 00:58 
Poissa

Jaakiem kirjoitti:
Mä tilasin eilen Knize ten goldenin. Tekisi mieli hankkia myös kuiva versio tuoksusta, Sec, mutta eihän sitä voi millään hankkia, jos on jo ten ja golden. Vai voiko?

Meillähän on jotakin yhteistä - minulla on Ten ja Sec, muttei Goldenia :)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Marras 2012, 18:16 
Poissa

Kamicha kirjoitti:
Ups, ostin ELdOn Eloge du Traitren.

Ups, ostin Henrik Vibskovin Type D:n :mrgreen: . Pikkujoululahja...

Pullo per kk-sääntö meni heti rikki :mrgreen: .

Kami, miten sen Indochinen kävi? :P

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Marras 2012, 18:19 
Poissa

No sehän tulee joululahjaksi, ensi kuussa ;) .

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Marras 2012, 18:29 
Poissa

Jesss :P

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Marras 2012, 19:30 
Poissa

Jaakiem kirjoitti:
Tekisi mieli hankkia myös kuiva versio tuoksusta, Sec, mutta eihän sitä voi millään hankkia, jos on jo ten ja golden. Vai voiko?

Totta kai voi!! :mrgreen:

t. nimimerkki Sata ja yksi vaniljaa

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Marras 2012, 23:01 
Poissa

Menin sitten tilaamaan sen Secin. Ajattelin säästää vähän Ausliebezumduftin varoja, kun siellä on vielä edellinenkin tilaus sisällä ja lähettämättä, niin voivat laittaa ne kaikki samaan pakettiin. Eikö olekin ihan looginen syy?

Joku voi kysyä, että millä rahalla, mutta onhan yksi tuoksupullo aina halvempi kuin keittiöremontti. (Siis semmoiseen pitäisi tässä ryhtyä, kun saisi rahat kasaan.)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Marras 2012, 23:40 
Poissa

Jaakiem kirjoitti:
Joku voi kysyä, että millä rahalla, mutta onhan yksi tuoksupullo aina halvempi kuin keittiöremontti. (Siis semmoiseen pitäisi tässä ryhtyä, kun saisi rahat kasaan.)

Niin, ja onhan se paljon mukavampi alkaa säästää hyvän hajun ympäröimänä! Minäkin rupesin säästämään toista miljoonaani - ensimmäinen epäonnistui :(

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 21 Marras 2012, 08:36 
Poissa

Postilaatikosta tupsahti Joop:n Homme, nähtävästi uudistettu versio, mitä olen haistanut on ollut
huomattavasti makeampi ja intensiivisempi. Myös Tolu tuli ja lisäputelli Caron:n parfum sacrea. :dance:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 21 Marras 2012, 16:42 
Poissa

Tänään löytyi postilaatikosta Guerlainin l"ìnstant ph(Kiitos Jaakiem) ja huutonetistä Chanel allure sport :D Guerlainissa pelkäsin,että on ihan saman tuoksuinen kuin Givenchy very irresistible.Onneksi ei aivan ja ei samalla tavalla synteettinen,eli tykkään 8-) Allure sport on hyvä kesä/sali tuoksu,lähti kympillä 8-)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 21 Marras 2012, 17:00 
Poissa

Hyvä, että tuli ehyenä perille. Onnistuit kyllä nappaamaan aika edullisesti sen Allure sportin. Oliko ihan täyskokoinen pullo?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 21 Marras 2012, 17:39 
Poissa

Jaakiem kirjoitti:
Hyvä, että tuli ehyenä perille. Onnistuit kyllä nappaamaan aika edullisesti sen Allure sportin. Oliko ihan täyskokoinen pullo?

Olit niin hyvin pakannut,että ei ollut mitään hätää 8-) Joo,se allure on 100ml testeripullo,melkein täynnä :P En tiedä onko aito,toivottavasti 8-)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 21 Marras 2012, 18:19 
Poissa

Jules kirjoitti:

Niin, ja onhan se paljon mukavampi alkaa säästää hyvän hajun ympäröimänä!

Naulan kantaan! Mun on Jules hankittava näyte siitä herran nästyykistä jos alkaisin ymmärtää Chopinia. Ollut aina vaikeuksia sillä alueella. :P

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 23 Marras 2012, 00:42 
Poissa

Uskaltauduin nyt tilaamaan sen dreamerin,jos vaikka olis joululahja itselle :P Tytär(15v.) haluaa Jersey shoren Snookin uuden tuoksun ja se pitäisi löytää jostain :roll: Ei ole vakuuttunut,että parempiakin tuoksuja olisi saatavilla :doh:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 23 Marras 2012, 01:27 
Poissa

Luulisin kyllä christian, että tykkäät Dreamerista. Se on kuitenkin suht helppo tuoksu mielestäni ja sellainen aika joviaali, jos tuoksusta nyt voi noin sanoa...

Ei noiden teinittärien kanssa auta lähteä väittelemään. :D Täälläkin siis yksi 15-vuotias rinsessa joka tykkää tuoksutella kaikenlaista, josta minä en välttämättä niin välitä. Toisaalta minun on helppoa hänelle dumpata kaikenlaista joka osoittautuu itselle hutihankinnaksi, käyttöä kyllä tuntuu olevan. Vai pitäisikö sanoa, että tuoksuu olevan... :mrgreen:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 23 Marras 2012, 01:41 
Poissa

Mohn kirjoitti:
Luulisin kyllä christian, että tykkäät Dreamerista. Se on kuitenkin suht helppo tuoksu mielestäni ja sellainen aika joviaali, jos tuoksusta nyt voi noin sanoa...

Ei noiden teinittärien kanssa auta lähteä väittelemään. :D Täälläkin siis yksi 15-vuotias rinsessa joka tykkää tuoksutella kaikenlaista, josta minä en välttämättä niin välitä. Toisaalta minun on helppoa hänelle dumpata kaikenlaista joka osoittautuu itselle hutihankinnaksi, käyttöä kyllä tuntuu olevan. Vai pitäisikö sanoa, että tuoksuu olevan... :mrgreen:

:think: Joo,mie oon ainakin ihan hukassa välillä :banana-jumprope: Tyttö haisteli kaverinsa kanssa noi mun tuoksut lävitse ja se rakastui Dieselin ++masculineen,piti antaa se sille :shock:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 130  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]