Tänään on 15 Touko 2025, 17:34

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 130  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 10 Joulu 2012, 15:29 
Poissa

Kosmoskukka kirjoitti:
Sama Steven on laittanut minullekin postia tänään.. nyt odotellaan Annayake:n Miyako:a :aurinko:

Jaijj, tämä saapui tänään. :romance-heartsmiley: :romance-heartsmiley: :romance-heartsmiley:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 10 Joulu 2012, 17:30 
Poissa

Jaakiem kirjoitti:
Balenciaga pour homme tuli tänään. En olisi muuten hankkinut, mutta Christian yllytti.

Jes,jes :aurinko: Legendaarinen Balenciaga!!Toxuhan se koko homman aloitti,kun kaivoi jostain tuon tuoksun esille ja myö taiettiin sit vaan lähtee "virran vietäviksi" ;)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 10 Joulu 2012, 18:13 
Poissa

Vai alkoiko juttu siitä Pour monsieur -blogin kirjoituksesta?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 10 Joulu 2012, 20:54 
Poissa

Sain juuri pienen joululahjajapaketin itseltäni :romance-heartsmiley: Siinä oli Lolita Lempickan nimikkotuoksu, Bvlgari Black ja Aquolinan Pink Sugar. Olen ollut tänä vuonna niin kiltti että saatan saada vielä vähän muitakin joululahjoja :enkeli:

Pink Sugar oli vähän sokko-ostos, minulla oli joskus sellainen Pienen tuoksukaupan jäljitelmätuoksuöljy ja ajattelin että voisin pitää aidostakin. Halusin jotain tappavan makeaa, ja sitä sainkin, siis vau ja apua mitä siirappia :o Yksi suihkaus peittää alleen kaiken muun tässä kämpässä.

Viimeksi muokannut Eeni päivämäärä 10 Joulu 2012, 22:52, muokattu yhteensä 1 kerran

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 10 Joulu 2012, 20:55 
Poissa

^^ Juu, mie pesen käteni tuosta hankinnasta ihan mieluusti, sillä enhän siitä itse niin hirmuisesti nykyisin edes tykkää. Taisin muutama päivä sitten kirjoittaa täällä että annan tuolle kolme ja puoli tähteä viidestä. Kuitenkin siis sen verran. :P

Joo:

toxu kirjoitti:
Nyt kohti myrskyä, Balenciaga Pour Homme (1990).

Jep, ihan hyvä tuoksu. Mutta mielestäni vain ihan hyvä -- ei millään muotoa loistava.
Alkuun kirpeää vihreää. Sitten iso möhkäle hunaja&sitruuna saippuakakkua. Sydämessä sykkii kitkerän mausteinen krapulakusi. Pohjalla hartsit, suitsuke ja patsuli.

Tämä on sellainen tuoksu jonka ihmiset tuntuvat kokevan kovinkin eri tavoin. Skaala on mielipiteissä ja kuvauksissa tavallista kenties suurempi. Oleellinen yhtymäkohta tuntuu olevan se, että 95% miehistä (ja naisista) pitää tästä tuoksusta.

Tuoksu on hyvin kerroksittainen, vivahteikas, mutta myös mielestäni jotenkin ohuen ja kärkevän oloinen. Kolme ja puoli tähteä viidestä.

Pullosta olen aina tykännyt. Se on jotenkin semmoinen joka onnistuu juuri ja juuri pysymään coolina:

Kuva

Jaakiem, mistä putelisi ostit, ja mitä pidät tuoksusta?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 10 Joulu 2012, 22:32 
Poissa

No pullo on ruma. Ei se taiteile missään hyvän ja huonon maun rajoilla, koska hyvän ja huonon välillä ole edes mitään rajaa, vaan laaja keskinkertaisuuksien suo. Tämä on tukevasti suon toisella puolella kuin Mordor Dead marshesin tuolla puolen.

DHL toi pullon kotiovelle tänään päivällä. Olin lähdössä töihin, joten en ruvennut sitä suitsuttelemaan. Haistelin pullon suusta ja ensireaktio oli, että niimpä tietenkin, tällaiseksihan sitä kuviteltiin. Kirsikkasiirappinen fougere. Kiinnostava ja jännä, mutta ei varmasti jokaiseen makuun.

Pullo oli hyvin edullinen, joten ei jää kaivelemaan, vaikkei siitä suurta suosikkia tulisikaan.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 11 Joulu 2012, 12:00 
Poissa

Tuoksuostosten saralla mulla on ollut melko pitkä kuiva kausi.

Ostin Intiasta pari pientä tuoksuöljyä, ja ayurvedisia suihkeita. Kunnon sikäläisiin parfyymeihin en ehtinyt kiihkeätempoisella kierroksellamme tutustumaan lainkaan. Paitsi panin merkille, että miespuolinen paikallisoppaamme tuoksui uskomattoman hyvältä. Suomalaisittain jopa tyrmistyttävän itämaiselta ja hyvältä. Oih.

Tax Freessä sorruin kahteen hintavampaan löytöön. :roll: Olen kyttäillyt jo vuoden tai pari J'adoren L'or-versiota, joten kallis ja pieni pullo tuli poistettua Helsinki-Vantaalta.. Delhin kentältä ostin rakkauden järkäleeni eli 100 ml:n pullon Vitosta.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Joulu 2012, 13:59 
Poissa

Balenciaga pour homme saapui(Kiitos Jaakiem vaivannäöstä ja huolellisesta pakkauksesta!).Mutustelen tuolla päivän tuoksussa lisää :aurinko:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Joulu 2012, 18:05 
Poissa

posti toi Avon:n City Rush:n ja Tomorrown. Kumpikin ihan kelpo tuoksuja. Parhaimmistoa tältä talolta.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Joulu 2012, 20:40 
Poissa

Kuva

Huuto.net - ja Toxu - olen teille ikuisesti (tai ainakin hyvin pitkään) kiitollinen! :music-guitarred: :happy-partydance: :happy-cheerleadersmileygirl:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Joulu 2012, 21:09 
Poissa

Ha, mä ensin ajattelin, että jesta, onko toxu myynyt tuon sulle! Mutta ei :D Se olisi jo kuulunut tuoksu-uutisia ketjuun hihi. Tosi hienoa, että sait oman pullon! Iso hali :romance-heartsmiley:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Joulu 2012, 21:14 
Poissa

Eikö tuo olekaan joulukuusen pallo!

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Joulu 2012, 21:37 
Poissa

Kamicha kirjoitti:
Huuto.net - ja Toxu - olen teille ikuisesti (tai ainakin hyvin pitkään) kiitollinen! :music-guitarred: :happy-partydance: :happy-cheerleadersmileygirl:

Otan ihan mielellään tuon ikuisen kiitollisuudenvelan vastaan. Olisinhan voinut huutaa sen itse ja a) pitää tämän loistavan tuoksun itse tai b) myydä sen eBayllä kolminkertaiseen hintaan. :twisted:

Ei vaan...

Tuo oli siulle tähdätty täältä ihan tarkoituksella. Näin että olet linjoilla, ja tiedän että olet pahaksi onneksesi koukussa yleiseen höpöttely-ketjuun.
Jos et olisi ollut linjoilla, oisin lähettänyt siulle yksärin. Toisaalta, näin muutkin saivat pienen mahdollisuuden...sillä ethän ole suinkaan ainut josta täällä tykkään. ;)

Pidän siitä että harvinaiset ja upeat tuoksut ajautuvat oikeisiin osoitteisiin.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Joulu 2012, 22:39 
Poissa

^ Rehellisyyteni ja avoimuuteni on jäätävää. Eiks vaan? :laughing-rolling:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Joulu 2012, 22:44 
Poissa

Anna - kiitos onnitteluista :enkeli: - iso hali myös takaisin!

Jules - en huolisi noin rumaa palloa joulukuuseeni :? - taisin avat rumat pullot -ketjun tällä rakkaallani...

Toxu - sano mitä sanot, tiedän että olet pohjimmiltasi hyvä ihminen :D .

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 130  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]