Tänään on 17 Touko 2025, 14:44

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 130  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 15 Tammi 2013, 23:12 
Poissa

Mullekin on joskus tullut paketti, johon oli merkitty palveluksi tekstiviesti-ilmoitus saajalla. Paketissa vaan ei ollut puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta. Meni tosi pitkään ennen kuin sain paketin ulos lopulta postista. Senkin tiesin vain hakea sillä perusteella, että onnistuin katsomaan nettisivuilta, missä paketti makaa.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 15 Tammi 2013, 23:26 
Poissa

Täällä Vaasassa toimii kyllä DHL ja muut kuriiripalvelut mielestäni kaikki tosi jouhevasti. Soittavat aina että miten olen kotosalla ja mihin aikaan sopisi tuoda, ja usein olen ehdottanut että jos vain sopii reitin varrelle niin voisitteko tuoda kotiosoitteen sijaan paketin paikkaan x. Ja aina on onnistunut.

Ainut "ongelma" on se ettei kaikki kuskit aina löydä meidän rappua, sillä samassa pihassa on kaksi taloyhtiötä joista osan ovet ovat kadulle päin, ja osan sisäpihalle, ja ne on nimetty ja numeroitu aika sekavasti. Ja meidän rapun ovi on tietenkin sisäpihalla, jonne mennään kaikenlisäksi "väärän" kadun puolelta sisään. Usein ei auta vaikka koittaa puhelimessa neuvoa oikealle ovelle, vaan pitää mennä pihalle tai kadulle vastaan. Mutta eipä tuo nyt haittaa kun sen tietää.. :music-guitarred:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Tammi 2013, 01:49 
Poissa

Ystävä hädässä tunnetaan(Kiitos Jaakiem),tuoksuasiat kunnossa ja odottelen Ungaro 3 ja Guerlain heritagea :P 8-)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Tammi 2013, 09:47 
Poissa

calypso kirjoitti:
Täällä Vaasassa toimii kyllä DHL ja muut kuriiripalvelut mielestäni kaikki tosi jouhevasti. Soittavat aina että miten olen kotosalla ja mihin aikaan sopisi tuoda, ja usein olen ehdottanut että jos vain sopii reitin varrelle niin voisitteko tuoda kotiosoitteen sijaan paketin paikkaan x. Ja aina on onnistunut.

Ainut "ongelma" on se ettei kaikki kuskit aina löydä meidän rappua, sillä samassa pihassa on kaksi taloyhtiötä joista osan ovet ovat kadulle päin, ja osan sisäpihalle, ja ne on nimetty ja numeroitu aika sekavasti. Ja meidän rapun ovi on tietenkin sisäpihalla, jonne mennään kaikenlisäksi "väärän" kadun puolelta sisään. Usein ei auta vaikka koittaa puhelimessa neuvoa oikealle ovelle, vaan pitää mennä pihalle tai kadulle vastaan. Mutta eipä tuo nyt haittaa kun sen tietää.. :music-guitarred:

Ootko sä Vaasasta :happy-cheerleadersmileygirl: Mäkin oon asunut tämän vuoden alusta asti, oon tästä viereiseltä pikku paikkakunnalta :mrgreen:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Tammi 2013, 11:47 
Poissa

jenjen kirjoitti:

Ootko sä Vaasasta :happy-cheerleadersmileygirl: Mäkin oon asunut tämän vuoden alusta asti, oon tästä viereiseltä pikku paikkakunnalta :mrgreen:

Joo. Kolmas vuosi tulee pian täyteen vaasalaisuutta. :D Tuntuu etten ole oikein mistään kotoisin, mutta kai minä virallisesti tuolta Oulun seudulta olen.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Tammi 2013, 12:14 
Poissa

pihlaja kirjoitti:
Saa nyt nähdä, tuleeko torstaina kahdentoista ja neljän välillä, vai pitääkö paketti lopulta hakea hevonkuusesta jostain Jyväskylän kauimmaisen teollisuusalueen toiselta laidalta se. No, tulispahan iltalenkki tehtyä, kun pyöräilee vajaa kymmenen kilometriä suuntaansa...

Mua kans huvittaa tuon kotikaupunkimme rahtifirman puuhailut. Kerran neuvottelin toimituksesta puhelimitse ja mulle selvisi, että tuovat kotiin 8-12 tai toimistolta voi hakea 12-16. Itse toimisto aukeaa joskus aamuyöllä, joten normaalia 8-16 työaikaa tekevät voivat hakea pakettinsa ilmeisesti sitten vaikka viiden aikaan aamulla jos innostaa eikä muita vaihtoehtoja tainnut sitten ollakaan. Onneksi teen vuorotyötä niin on saanut sovittua toimitukset hyvin. Huomennakin tulossa paketti aamupäivästä :dance: En tiedä onko nettiputiikkikohtaista, mutta ainakin mun puhelinnuomero oli selviytynyt rahtifirmalle asti.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Tammi 2013, 12:35 
Poissa

Amoria kirjoitti:
Mua kans huvittaa tuon kotikaupunkimme rahtifirman puuhailut. Kerran neuvottelin toimituksesta puhelimitse ja mulle selvisi, että tuovat kotiin 8-12 tai toimistolta voi hakea 12-16. Itse toimisto aukeaa joskus aamuyöllä, joten normaalia 8-16 työaikaa tekevät voivat hakea pakettinsa ilmeisesti sitten vaikka viiden aikaan aamulla jos innostaa eikä muita vaihtoehtoja tainnut sitten ollakaan.

Onkohan niillä muuttunut systeemit, kun eilen olivat sitä mieltä, että torstaina kahdentoista jälkeen on parempi vaihtoehto kuin perjantaina kymmenen jälkeen (annoin siis nää vaihtoehdot, kun tänään on pakko viihtyä päivä yliopistolla). Tosin miullekin tarjottiin ekana vaihtoehdoksi, että jos tulisin hakemaan paketin...

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Tammi 2013, 12:43 
Poissa

Tässä pari kuvaa tänään tulleesta L'Artisanin setistä.

Ekaksi epätarkka yleiskuva. Tympäsi, kun huomasin, ettei putkessa toimi automaattitarkennus. En tiedä, onko toiminutkaan, kun olen tarkentanut niin paljon käsin. Olisi voinut huomata tämänkin jo takuun aikana.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Tammi 2013, 12:44 
Poissa

Pakkaus oli ulkopäin todella pieni. Sisällä oli kuitenkin kunnon kokoiset minit, eikä tyhjää täynnä kuten monesti tuoksupakkauksissa.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Tammi 2013, 12:45 
Poissa

Tässä vielä pullot pakkauksen ulkopuolella. Huomasin vasta kuvasta, että niissähän on kaiverrukset takapuolella. Painavan ja tyylikkän oloisia pulloja.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Tammi 2013, 12:56 
Poissa

^^ Niillä oli joku kaupunginosienkin mukaan etenevä aikataulu, mulle kuulema toimitetaan vaan ennen puolta päivää :D Varmaan kuitenkin noista joustavat, jos on vaikeaa löytää sopivaa aikaa. Joka tapauksessa aika suppeat on aikataulut.

Mun välipäivinä tekemä L'Artisanin tilaus ei ole vieläkään tullut eikä edes merkattu lähetetyksi. Huomenna tosin tulossa vasta tämän vuoden puolella tehty lisätilaus. Jospa olisivat siellä päässä älynneet yhdistää tilaukset :eusa-pray: vaikka vähän kyllä epäilen kun ensimmäistä ei ole veloitettu tililtä. Pitää varmaan kohta laittaa viestiä sinne, että oliko tässäkin nyt joku ongelma :angry-boxing:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Tammi 2013, 12:58 
Poissa

Ehkä ne vakuuttuivat siitä, kun tuumasin, että en kyllä mielelläni pyöräile jotain 15-20 kilometriä talvella. :mrgreen:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Tammi 2013, 17:52 
Poissa

Jaakiem kirjoitti:
Tässä vielä pullot pakkauksen ulkopuolella. Huomasin vasta kuvasta, että niissähän on kaiverrukset takapuolella. Painavan ja tyylikkän oloisia pulloja.

Upean näköisiä pulloja 8-) Noihin vois sijoittaa jo melkein pullon takia(nm.pullofriikki) :P

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Tammi 2013, 19:04 
Poissa

Normaalisti tuon setin hinnat liikkuvat 55 punnan/70 euron kieppeillä. Siihen nähden 18 euron tarjous ilman postikuluja oli aika löytö. Olen yllättäen tykännyt jokaisesta noista tuoksuista. Nyt täällä tuoksuu Timbuktu.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Tammi 2013, 22:29 
Poissa

Jaakiem kirjoitti:
Normaalisti tuon setin hinnat liikkuvat 55 punnan/70 euron kieppeillä. Siihen nähden 18 euron tarjous ilman postikuluja oli aika löytö. Olen yllättäen tykännyt jokaisesta noista tuoksuista. Nyt täällä tuoksuu Timbuktu.

Ää, mä olen aina yli katkera, kun joku tekee hyviä löytöjä, ja toivon aina, että olisin ite ollut ekana apajilla :mrgreen: Mistä ihmeestä sä noin halvalla löysit?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 130  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]