L'Artisanin paketti tuli tänään! Tosi hyvät pehmusteet oli pakkauksessa, ja tuotteet kääritty silkkipaperiin. Nämä pienet asiat kyllä tekevät paketin avaamisesta ihanaa luksusta.

Eli tämän myötä uusimmat tuoksupullohankintani ovat: Vanille Absolument, Thé Pour un Été ja Coeur de Vétiver Sacré. Yllätyin muuten miten pieniä nuo 35g tuoksukynttilät ovat. Hihi, kuvittelin mielessäni nuo normaalikokoisiksi ja 175 grammaiset joiksikin jättikynttilöiksi. Tämä oli kyllä positiivinen yllätys, tuollainen yksi pieni kynttilä tuskin hajustaa koko asuntoa.
Eilen bongasin kirpputorilta kaipaamani (haha, no en ehkä sitä aivan niiiin intensiivisesti ole kaipaillut mutta kuitenkin) Yves Rocherin tuoksun viime vuosituhannelta, eli Les Plaisirs Nature Vanille Pistachen ihan priimakuntoisena vielä pakkauksessaan. Hassua että se nyt tipahti tuolla tavalla eteeni (kahden euron hintaan), kun olen siitä viime viikot kaihoten puhunut!

Toissapäiväinen tuoksuostokseni on Escadan Island Kiss, joka oli silkka heräteostos. En voinut vastustaa kun näin sen Sokos Emotionilla alessa, ja mielestäni se on näin talvipakkasilla sellainen ihana suihkunraikas tuoksu. Luulen että säiden lämmetessä se menee sinne ällömakeiden teinituoksujen osastolle, mutta näin talvella se on kyllä ihana ja raikas.

Johonkin mielenhäiriön piikkiin voisi myös laittaa Island Kissiin matchaavan kynsilakkaostokseni. Minua ei saisi päästää nälkäisenä kaupungille, teen jostain käsittämättömästä syystä siinä tilassa muuallakin heräteostoja kuin vain ruokakaupassa.