Tänään on 17 Touko 2025, 01:42

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 130  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 25 Tammi 2013, 12:07 
Poissa

L'Artisanin paketti tuli tänään! Tosi hyvät pehmusteet oli pakkauksessa, ja tuotteet kääritty silkkipaperiin. Nämä pienet asiat kyllä tekevät paketin avaamisesta ihanaa luksusta. :romance-heartsmiley: Eli tämän myötä uusimmat tuoksupullohankintani ovat: Vanille Absolument, Thé Pour un Été ja Coeur de Vétiver Sacré. Yllätyin muuten miten pieniä nuo 35g tuoksukynttilät ovat. Hihi, kuvittelin mielessäni nuo normaalikokoisiksi ja 175 grammaiset joiksikin jättikynttilöiksi. Tämä oli kyllä positiivinen yllätys, tuollainen yksi pieni kynttilä tuskin hajustaa koko asuntoa.

Eilen bongasin kirpputorilta kaipaamani (haha, no en ehkä sitä aivan niiiin intensiivisesti ole kaipaillut mutta kuitenkin) Yves Rocherin tuoksun viime vuosituhannelta, eli Les Plaisirs Nature Vanille Pistachen ihan priimakuntoisena vielä pakkauksessaan. Hassua että se nyt tipahti tuolla tavalla eteeni (kahden euron hintaan), kun olen siitä viime viikot kaihoten puhunut! :D

Toissapäiväinen tuoksuostokseni on Escadan Island Kiss, joka oli silkka heräteostos. En voinut vastustaa kun näin sen Sokos Emotionilla alessa, ja mielestäni se on näin talvipakkasilla sellainen ihana suihkunraikas tuoksu. Luulen että säiden lämmetessä se menee sinne ällömakeiden teinituoksujen osastolle, mutta näin talvella se on kyllä ihana ja raikas. 8-) Johonkin mielenhäiriön piikkiin voisi myös laittaa Island Kissiin matchaavan kynsilakkaostokseni. Minua ei saisi päästää nälkäisenä kaupungille, teen jostain käsittämättömästä syystä siinä tilassa muuallakin heräteostoja kuin vain ruokakaupassa.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Tammi 2013, 15:53 
Poissa

Olivat näköjään miullekin yrittäneet tuoda L'Artisanin pulloja... klo 07.35. :laughing-rolling: Olin myös sujuvasti eri osoitteessa tuolloin, ja vahvasti myös epäilen, olisinko herännyt tuohon aikaan yöstä avaamaan ovea. :mrgreen:

Ollaan muuten Amorian kanssa näköjään puhuttu tähän asti eri firmasta, kun on kirottu Jyväskylän lähettejä, koska nyt nimittäin taitaa olla tämä paketti sillä firmalla, jota Amoria on manannut. Toisaalta ihan identtisiä nämä taitavat toiminnaltaan olla. :mrgreen:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Tammi 2013, 23:36 
Poissa

Jipii :dance: Paketti tullut lähi postisiwaan klo 14 tänään 8-) Huomenna aamulla reippaana paketin hakkuun :happy-partydance: Heritage+ungaro 3 :character-yoshi: pahvit valmiiksi ja kirjoittaa nimet niihin(omat rituaalit)Tykkään ensin nuuskia vähän pahveista ja sit vetää ekoja johtopäätöksiä :think: Huomenna jompikumpi päälle,ehkä ungaro ja säästäis tuon heritagen viimeiseksi :aurinko:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Tammi 2013, 23:48 
Poissa

calypso kirjoitti:
Toissapäiväinen tuoksuostokseni on Escadan Island Kiss, joka oli silkka heräteostos. En voinut vastustaa kun näin sen Sokos Emotionilla alessa, ja mielestäni se on näin talvipakkasilla sellainen ihana suihkunraikas tuoksu.

Mitäs maksoit tuosta? Pitäisiköhän lähteä metsästään....Island Kiss on yksi niistä harvoista tuoksuista joita olen käyttänyt kokonaisen pullollisen ja olisi kiva taas omistaa se. Normaalilla hinnalla en sitä taitaisi raaskia ostaa mutta jos alennushintaan saisi...

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Tammi 2013, 00:13 
Poissa

Mohn kirjoitti:
calypso kirjoitti:
Toissapäiväinen tuoksuostokseni on Escadan Island Kiss, joka oli silkka heräteostos. En voinut vastustaa kun näin sen Sokos Emotionilla alessa, ja mielestäni se on näin talvipakkasilla sellainen ihana suihkunraikas tuoksu.

Mitäs maksoit tuosta? Pitäisiköhän lähteä metsästään....Island Kiss on yksi niistä harvoista tuoksuista joita olen käyttänyt kokonaisen pullollisen ja olisi kiva taas omistaa se. Normaalilla hinnalla en sitä taitaisi raaskia ostaa mutta jos alennushintaan saisi...

Ei se nyt mikään mahdottoman halpa ollut, valitettavasti. Noin 30€ maksoi se 30ml puteli. Halvemmalla sen kuitenkin tuolta sai, kuin että olisin sen jostain tilannut. :banana-linedance:

christian777 kirjoitti:
pahvit valmiiksi ja kirjoittaa nimet niihin(omat rituaalit)Tykkään ensin nuuskia vähän pahveista ja sit vetää ekoja johtopäätöksiä :think: Huomenna jompikumpi päälle,ehkä ungaro ja säästäis tuon heritagen viimeiseksi :aurinko:

Pitäisi varmaan itsekin koittaa tehdä joskus noin! Minä aina malttamattomana kokeilen heti kaikkea iholle, kun kerran olen kotiin saakka jotain hankkinut. Toisinaan se osoittautuu pikkaisen virhearvioinniksi, jos tulee kokeiltua iholle jotain omasta mielestään totaalisen kammottavaa näytettä esimerkiksi, eikä se tuoksu meinaa lähteä iholta millään pois. :byää:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Tammi 2013, 00:48 
Poissa

Mulla on aika iso kasa noita pahveja 8-) Niitä voi sit laittaa vaikka vaatekaappiin tuoksumaan :aurinko:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Tammi 2013, 01:50 
Poissa

Pahvit saattavat antaa suuntaa, mutta monet tuoksut ovat iholla aivan erilaisia. Jotkut huonompia, jotkut parempia. Jos luottaa liikaa pahviin, voi käydä hullusti.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Tammi 2013, 02:20 
Poissa

Jules kirjoitti:
Pahvit saattavat antaa suuntaa, mutta monet tuoksut ovat iholla aivan erilaisia. Jotkut huonompia, jotkut parempia. Jos luottaa liikaa pahviin, voi käydä hullusti.

Tämä on kyllä aivan totta. Etenkin jos on ostopäätöstä tekemässä liikkeessä pikaisesti pahvilta haistelun perusteella.. :? Mutta ei siitä varmaan haittaa olisi että haistelisi vaikka omatkin tuoksunsa läpi myös pahviliuskoilta. Voi löytyä parhaassa tapauksessa vanhoista tuttavista uusia ulottuvuuksia! :happy-cheerleadersmileygirl:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Tammi 2013, 11:04 
Poissa

Kävin lahjapaketin :aurinko: Ensiksi on sanottava,että paketti lahjakääröineen oli jo taideteos,saatikka sisältö kaikkine extroineen!Kiitos Jaakiem,tyyli pitää 8-) Heritage ja ungaro pahvilla.Heritagessa ensi vaikutelma,muistuttaa Caron pour un hommea nykyaikaistettuna.Ungaron ensisuihkaus toi heti Drakkar noirin mieleen.Jatkamme tutkimuksia :think: :aurinko:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Tammi 2013, 11:36 
Poissa

Jules kirjoitti:

Totta puhut Jules.Pahvit antaa vain suuntaa ja tuo mulle ainakin semmoisen"kliinisen "arvion tuoksusta.Iholla kaikki voi olla toisin,tietysti se pohja tuoksu pysyy suht samana.Nytkin,kun on ungaro+heritage sekä pahvilla,että käsissä,niin käsissä molemmat paljon pehmeämpiä+monimutkaisempia.Tykkään muuten kummastakin kokoajan enemmän :aurinko: Pelkäsin,että heritage jää caronin kopioksi,mutta lähtikin kukkaiseen,tummempaan sävyyn,mikä mulla toimii kuin häkä ;) Ungarossa vähän salmiakkinen fiilis terästettynä vodkalla 8-)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 27 Tammi 2013, 13:04 
Poissa

Hupsista, sormi lipsahti. :techie-ebay: Siitä asti kun sain Anthropologie/Le Labo Chant de Bois-tuoksun, olen himoinnut samalta sarjalta paria muuta. Anhropologien nettikaupasta niitä ei ole löytynyt, ovat nähtävästi laittaneet loput kaupan alelaareihin, joista onnekkaimmat ovat niitä noukkineet halvalla. Ostin nyt yksityiseltä myyjältä Ebaysta Belle Du Soir ja Poudre D'Orient -pullot, huomattavasti halvemmalla kuin alkuperäinen hinta, vaikka tuskin kukaan niitä tappiokseen myy ;)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 27 Tammi 2013, 13:07 
Poissa

Vähän sama kuin se, että L'artisanilla oli ale ja nyt Ebay pursuaa niitä.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 28 Tammi 2013, 14:40 
Poissa

Mullekin tuli viesti, että "olemme yrittäneet jakaa teille pakettia, mutta emme ole päässeet rapun ovesta sisään".

Onko nenäkästä vastata, että koettakaa seuraavalla kerralla soittaa ovikelloa? Olen menossa iltavuoroon ja sen vuoksi kotona ja hereillä, mutta kello ei ole soinut. Eli ei ne kovasti taida koettaakaan jakaa tuota pakettia ennen yhteydenottoa.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 28 Tammi 2013, 15:03 
Poissa

^ Ei muuta kuin palautetta kehiin vain! Tuo on niin ärsyttävää...

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 28 Tammi 2013, 22:21 
Poissa

Mä otin kans tänään vastaan viimeiset L'Artisanit tympeältä kuriirilta aamuisen puhelinkeskustelun jälkeen.
"Olen tänään ennen yhtätoista kotona"
"Aijaa, mitä jos en kerkee?"
"Olen myös huomenna kotona ennen yhtätoista"
"Aika vähän on näitä mahdollisuuksia sitten. Yritän ehtiä tänään tai huomenna"
"No olen sentään joskus arkena päiväsaikaan kotona kun ei teiltä illallakaan kuljetuksia tule"

Taisi kuriiria ottaa vähän päähän käydä mun ovella kolmannen kerran puoletoista viikon sisään :mrgreen:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 130  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]