pihlaja kirjoitti:
Miun Vanille Absolumentissa tosin näyttää olevan joku ruskea hippunen, onkohan tuo ihan normaalia ja voiko joku tuommoinen "ylimääräinen" juttu pullossa esimerkiksi nopeuttaa tuoksun vanhaksi menemistä tms?
Minun pullossani leijaili kylmänä (eli heti paketin avattuani, pullot olivat silloin ihan kylmiä) sellaisia vaaleita hippusia mutta ne sulivat itsekseen pois eikä niitä enää ole näkynyt. Itse asiassa olen huomannut muissakin tuoksuissa samaa jos ne ovat olleet kylmässä. Kai se ihan normaalia on?
Amoria kirjoitti:
On ehkä turvallista sanoa, että tämä tuoksu asettuu pitämisen kannalta jomman kumman ääripään lähettyville. En usko, että tämä on kovin monille työhevonen, jonka valitsee hyllystä kun ei muutakaan keksinyt.
Minulle Vanille Absolument on kyllä ollut nyt viime päivinä vähän tämänsorttinen "työhevonen".

Se ei mielestäni ole niin kovin vaniljainen saati voimakas, että sen käyttöä tarvitsisi sen enempää harkita vaan on pikemminkin sellainen helppo ja miellyttävä. Olenkin miettinyt että pitääköhän hankkia varaputeli tätä, jos tämä nyt on lakkautettavien tuoksujen listalla? Eihän siitä nyt mitään tule jos tämä joskus loppuu!