Tänään on 17 Touko 2025, 02:50

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 130  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 28 Tammi 2013, 23:13 
Poissa

Ei luulis tympivän! Siitähän ne kai palkan saa, että käyvät siellä oven takana.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 28 Tammi 2013, 23:24 
Poissa

Amoria kirjoitti:
Mä otin kans tänään vastaan viimeiset L'Artisanit tympeältä kuriirilta aamuisen puhelinkeskustelun jälkeen.
"Olen tänään ennen yhtätoista kotona"
"Aijaa, mitä jos en kerkee?"
"Olen myös huomenna kotona ennen yhtätoista"
"Aika vähän on näitä mahdollisuuksia sitten. Yritän ehtiä tänään tai huomenna"
"No olen sentään joskus arkena päiväsaikaan kotona kun ei teiltä illallakaan kuljetuksia tule"

Taisi kuriiria ottaa vähän päähän käydä mun ovella kolmannen kerran puoletoista viikon sisään :mrgreen:

Hahaa, oottelen innolla huomista, että tuleeko miulle tuoksut perille. Tein siis netissä sen päivän vaihdon, kun palasin vasta tänäiltana Joensuusta... Saa nähdä, onko huomennakin kellonaika puoli kahdeksalta...

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 28 Tammi 2013, 23:31 
Poissa

Jotenkin noiden kanssa aina tuntuu, että on vaivaksi vaikka siinä ei ole mitään järkeä. Onneksi ei ole enää paketteja tulollaan...vielä :D Haen kyllä niin paljon mieluummin pakettini postista omassa aikataulussani.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Tammi 2013, 11:42 
Poissa

Huomenta. Tämmöinen setti tuli tänään. Eli vaniliahullutus tarttui minuunkin, vaikken sitä ääneen vielä sanonutkaan. Ensivaikutelma on kyllä myönteinen. En tiedä, haluanko haista vaniljalta, mutta haistelen tämän tason vaniljaa kuitenkin mielelläni. Tykkään myös L'Artisan pullojen käsituntumasta. Raskaat pullot tuntuvat ylellisiltä.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Tammi 2013, 12:19 
Poissa

L'Artisanin pullot ovat minunkin suosikkejani - heti tuon Chanelin eksklun jälkeen. Serget ovat kauniita, mutta vähän liian heppoisia ja kaatuvat helposti. Hermesin pullot ovat kivoja muuten, mutta typerä muovikorkki läpinäkyvää muovia, plääh. No joo, nahkakorkki Ambre Narguilessa on hieno.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Tammi 2013, 13:59 
Poissa

Saikkulaista lohduttaa ja ilahduttaa suuresti laatikkoon tullut kirje Jaakiemilta. Kiitos :romance-heartsmiley: Osui sellaiseen saumaan, että teki erityisen hyvää :aurinko: Tänään siis haistelen Heritagea ja Bal a Versaillesia. Nyt nuuhkin vain korkeista, lupaavalta vaikuttaa kumpainenkin. Iholle ne pääsevät sitten vähän myöhemmin tänään.

Jaakiemilta taas kovin komea kuva. Mä odottelen mun vetiveriä edelleen... Mä muistelisin että se oli juuri tuo vanilja, josta en tykkää sitten yhtään. Täytyy vielä tarkistaa, kun eikös heillä ole parikin vaniljaa ja toinen niistä on vaihtanut nimeään?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Tammi 2013, 14:04 
Poissa

Tämä oli se nimeään vaihtanut. Hyvin voimakkaasti vaniljainen. Vaniljan sävy muistuttaa SDV:aa, mielestäni joukossa on vaaleanvihreää. Puinen, kuiva, pölyinen ja romminen.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Tammi 2013, 14:31 
Poissa

Jees eli toiselta nimeltään sitten Havana Vanille. Se se on, ei uppoa sitten yhtään, itse asiassa meille kummallekaan :D

Pullot olivat hieman vuotaneet, niistä lähtee ihana tuoksu. Oikein leijailee tässä vieressä :romance-inlove:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Tammi 2013, 14:33 
Poissa

Ne on aika hyviä molemmat. Kamichankin kannattaisi ehkä kokeilla Bal a Versaillesia, koska siinä on kaikkia mahdollisia resineitä ja Balsameita, vaikka onkin aika vahvat aldehydit.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Tammi 2013, 14:40 
Poissa

Tää on aika jännä kun tässä ympärillä tuoksuu kuin mausteinen hunaja olisi. Pitää mennä käymään vielä yhdessä paikassa niin uskalla suihkutella noita sitä ennen. Mutta alle parin tunnin päästä läjähtää!

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Tammi 2013, 16:03 
Poissa

Jaakiem kirjoitti:
Eli vaniliahullutus tarttui minuunkin, vaikken sitä ääneen vielä sanonutkaan. Ensivaikutelma on kyllä myönteinen. En tiedä, haluanko haista vaniljalta, mutta haistelen tämän tason vaniljaa kuitenkin mielelläni.

Haa! Arvelinkin, että siinä näin lopulta käy. Kohta on jokaisella oma pullo joko tuoksukaappi-kuvissa tai sitten markkinapalstalla :D Hyvä, että et pettynyt. Mullekaan vanilja ei ole mukavuusaluetta, mutta tällaisena kuivakkaana ilman suurempaa makeutusta menee.

Anna kirjoitti:
Jees eli toiselta nimeltään sitten Havana Vanille. Se se on, ei uppoa sitten yhtään, itse asiassa meille kummallekaan :D

On ehkä turvallista sanoa, että tämä tuoksu asettuu pitämisen kannalta jomman kumman ääripään lähettyville. En usko, että tämä on kovin monille työhevonen, jonka valitsee hyllystä kun ei muutakaan keksinyt.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Tammi 2013, 16:49 
Poissa

Miunkin L'Artisanit saapuivat tänään (klo 07.10... arvatkaa vaan, olinko hereillä.. no en). Valitettavasti en kuitenkaan vielä pääse tuoksuttelemaan kunnolla, kun päähän koskee niin vietävästi. Vähän haistoin molempia paperilta ja lupaavilta vaikuttivat molemmat.

Miun Vanille Absolumentissa tosin näyttää olevan joku ruskea hippunen, onkohan tuo ihan normaalia ja voiko joku tuommoinen "ylimääräinen" juttu pullossa esimerkiksi nopeuttaa tuoksun vanhaksi menemistä tms?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Tammi 2013, 16:57 
Poissa

Ei oo hippusia tullut vastaan, mutta ota valokuva ja lähetä se palautteena, voit saada jotain hyvitystä :)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Tammi 2013, 17:10 
Poissa

pihlaja kirjoitti:
Miun Vanille Absolumentissa tosin näyttää olevan joku ruskea hippunen, onkohan tuo ihan normaalia ja voiko joku tuommoinen "ylimääräinen" juttu pullossa esimerkiksi nopeuttaa tuoksun vanhaksi menemistä tms?

Minun pullossani leijaili kylmänä (eli heti paketin avattuani, pullot olivat silloin ihan kylmiä) sellaisia vaaleita hippusia mutta ne sulivat itsekseen pois eikä niitä enää ole näkynyt. Itse asiassa olen huomannut muissakin tuoksuissa samaa jos ne ovat olleet kylmässä. Kai se ihan normaalia on?

Amoria kirjoitti:
On ehkä turvallista sanoa, että tämä tuoksu asettuu pitämisen kannalta jomman kumman ääripään lähettyville. En usko, että tämä on kovin monille työhevonen, jonka valitsee hyllystä kun ei muutakaan keksinyt.

Minulle Vanille Absolument on kyllä ollut nyt viime päivinä vähän tämänsorttinen "työhevonen". :D Se ei mielestäni ole niin kovin vaniljainen saati voimakas, että sen käyttöä tarvitsisi sen enempää harkita vaan on pikemminkin sellainen helppo ja miellyttävä. Olenkin miettinyt että pitääköhän hankkia varaputeli tätä, jos tämä nyt on lakkautettavien tuoksujen listalla? Eihän siitä nyt mitään tule jos tämä joskus loppuu! :snooty:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Tammi 2013, 17:12 
Poissa

calypso kirjoitti:
pihlaja kirjoitti:

Minun pullossani leijaili kylmänä (eli heti paketin avattuani, pullot olivat silloin ihan kylmiä) sellaisia vaaleita hippusia mutta ne sulivat itsekseen pois eikä niitä enää ole näkynyt. Itse asiassa olen huomannut muissakin tuoksuissa samaa jos ne ovat olleet kylmässä. Kai se ihan normaalia on?

Vaaleat hippuset ovat kylmässä jähmettyneitä rasva-aineita (öljyjä/vahoja). Ruskea hippunen voi olla ihan laatuvirheeksi laskettava asia (=roska) - ehdottomasti kuva ja postia valmistajalle!

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 130  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]