^ Mustakin on hauska katsella, että mikä pullo on vajunut ja mikä ei. Mikä mahtaa olla uusi ja mikä vanha...Mutta totuushan on, ettei niistä voi päätellä mitään. Osa voi olla ostettu käytettynä, joku voi olla kaverin peruja, jostain voi olla tehty dekantteja...jne. Katselin tuossa noita omia kuviani ja huomasin, että ne mitkä ovat vajuneet eniten ovat joko ostettu käytettynä (esim. toinen Yvresse, Shiseido...), saatu kaverilta käytettyinä (Lovely) tai sitten ovat ajalta ennen tätä "suurta" tuoksuharrastusta" (esim.Hippy Fizz).
Tämä sai taas ajattelemaan omaa pullokäyttäytymistäni. Myönnän ihan suoraan, että minulla on joitain tuoksuja, jotka haluan omistaa vaikka en niitä
tällä hetkellä taivaan täydeltä rakastaisikaan. Varsinkin nämä reformulaatio-asiat kannustavat minua siihen. Sitten on vaikkapa In Love again ja Vice Versa, jotka minulla on nostalgiasyistä. In Love Again oli aikanaan ihan pakko saada, mutta kyllä niin käyttämättä on jäänyt.

Toisaalta mun tuoksujen säilytyspaikka on sellainen, ettei niitä jotka siellä takana ovat, niin tule käytettyä. Toivoisin saavani jossain kohtaa ihanan tuoksukaapin, en olisi eilenkään halunnut tunkea pulloja takaisin vaatehyllylle

Pullot ansaitsisivat arvoisensa paikan, paikan josta niitä olisi myös helppo käyttää.
Ja mitä tuoksuja kuluu eniten? No minähän vajutan eniten dekantteja ja näytteitä... Pulloista Jardins de Bagatelle saa eniten rakkautta = käyttöä tällä hetkellä.