Tänään on 16 Touko 2025, 00:42

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 130  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 22 Helmi 2013, 19:45 
Poissa

Täytän neljäkymmentä. Minusta se tarkoittaa vähintään neljää pulloa :mrgreen: .

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 22 Helmi 2013, 19:47 
Poissa

NO KYLLÄ! ;)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 22 Helmi 2013, 19:49 
Poissa

:mrgreen:

Hei, Sumu, mistä löysit BDV:n pikkupullon?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 22 Helmi 2013, 21:05 
Poissa

Hyvä Sumu! :clap: Nimimerkillä "Joku toinenkin saattoi tilata jotain sokkona" :whistle:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 22 Helmi 2013, 21:32 
Poissa

Kamicha kirjoitti:

Pienimmän mahdollisen... Yllättäen Fragrancex.ilta. Selasin kaikki mahdolliset kaupat läpi, tuolla oli edullisin, silti kamalan kallis.

Ja hei, mä täytän 45, eli oikeesti olisin ansainnut neljä ja puoli pulloa! :D

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 23 Helmi 2013, 01:14 
Poissa

christian777 kirjoitti:
Naiset,ihanaiset,kysymys:Ostin huutiksesta Yves Rocherin vanille noirin edullisesti murulle.Kukaan kokeillut,tekeekö sillä mitään?

Minä tykkään. Ei ole erityisen makea vanilja, mikä on minusta ihan kivaa, koska aina ei tee mieli makeaa. Hinta-laatusuhde on enemmän kuin kohdallaan, varsinkin jos sattuu tosiaan huutiksesta edullisesti löytämään. Minusta Vanille Noire on oikein käypänen tuoksu.

Minä täytin 41 ja olen sitä mieltä, että kyllä se melkein olisi jo viiden pullon paikka, koska olen jo menossa hyvää vauhtia kohden viisikymppisiä.... :D

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 23 Helmi 2013, 01:42 
Poissa

Kiitos kommenteista naiset,ihanaiset :romance-heartsthree: Vanille noire olikin hyllyssä jo paketissa ja muru pääsi sen aukaisemaan :aurinko: Kiva vanilija ja sopivan kypsä meidän ikiin(40-50v) :aurinko: Tykkäsi se siitä(+miekin ;) ) :aurinko:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 23 Helmi 2013, 23:15 
Poissa

Helmikuu onkin ollut tähän saakka hiljainen hankintarintamalla, mutta nyt tilasin sitten kaksi pulloa.

Tulossa on M7 fresh, jota en ole ikinä haistellut. Ei kai se voi huonokaan olla?

Toinen pullo on isompi Knize ten. Pääsenpähän nyt sitä suihkuttelemaan ihan spraypullosta, eikä tartte enää töpötellä. Mulla on sitä ollut 15-millinen minipullo, mutta päätin sijoittaa isompaan, kun tuo on ollut tässä kuussa käytetyin tuoksuni.

Musta tuntuu, että mulla alkaa olla varmaan jo kaikki tuoksut, joista saattaisi olla vähäkään kiinnostunut. Jos haluaa jotain uusia tuttavuuksia, voi mennä vaan tuoksukaapille ja katsoa sieltä, että mitä on jo päässyt unohtamaan.

Jos jotakuta kiinnostaa voisin vaikka vaihtaa tuon 15-millisen johonkin toiseen tuoksuun.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Helmi 2013, 20:30 
Poissa

Sumukorento kirjoitti:
Kamicha kirjoitti:

Pienimmän mahdollisen... Yllättäen Fragrancex.ilta. Selasin kaikki mahdolliset kaupat läpi, tuolla oli edullisin, silti kamalan kallis.

Ja hei, mä täytän 45, eli oikeesti olisin ansainnut neljä ja puoli pulloa! :D

Kyllä on nyt niin oikea asenne :clap: Niin kuin muillakin :happy-partydance:

jaa, Jaakiem innostui myös jo hankkimaan synttäripulloja. Mulle tulee huomenna tili, ja pian pitäisi tilata jos synttäreiksi meinaan. Mutta mitä? :chores-chopwood: Chypre Fatal, Cuir Beluga, lisää Ormonde Jaynen Tolua, Hilde Solianin Cristina (vihdoinkin. en vain ole malttanut kun joutuu maksamaan turhaan paljon)...jotain? Eau des Baux ainakin täytyisi tilata, laitoin sitä eilen yöksi näytteestä, kiitos vain vieläkin Jaakiemille. :romance-heartsmiley: Oletteko muuten tilanneet sen L'Occitanen verkkokaupasta?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Helmi 2013, 01:42 
Poissa

Anna kirjoitti:
Eau des Baux ainakin täytyisi tilata, laitoin sitä eilen yöksi näytteestä, kiitos vain vieläkin Jaakiemille. :romance-heartsmiley: Oletteko muuten tilanneet sen L'Occitanen verkkokaupasta?

Sieltäpä juuri. Niillä näyttää olevan joskus kampanjoita, että saa tilattua ilman postikuluja tai jotain muuta. Mulla on jäänyt tuo tosi vähällä käytölle. Taidan vierastaa makeita tuoksuja tai sitten vain on ollut liikaa kaikkea muuta mielenkiintoista.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 27 Helmi 2013, 19:50 
Poissa

Rakkaan Amarilian kanssa vaihtokaupan tulokosena tänään rantautui Serge Lutens:n Louve.
Aivan ihana tuoksu :romance-heartsmiley:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 28 Helmi 2013, 19:35 
Poissa

Shalimar Parfum Initial 60ml edp oli näköjään tarjouksessa puoleen hintaan, 30€. Taidanpa hakea huomenna pulloni pois.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 01 Maalis 2013, 13:17 
Poissa

Eka synttäripullo lähti eilen tilaukseen. Hilde Solianin Cristina. Hyi kun tuli hintavaksi, mutta minkäs teet. Luckyscentin postikulutkin nousseet. Ja jos jää tulliin, niin... :yrjö:

Työtuoksuksi tästä ei ole, mediciininen kerros estää sen minun päässäni, mutta ilman sitä tämä olisikin ihan tavallinen tuoksu vaniljalla ja patsulilla. Nyt se on mielenkiintoinen ja nautin siitä suuresti. :romance-inlove:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 01 Maalis 2013, 13:39 
Poissa

Tälle kuuta tuoksuhankinta suunnitelmissa; Cartier:n Panthere parfum de toilette 75 ml ja Jean Patoun Joy

Menin jo tilaamaan Nicolain Maharadjah:n pikku pullo, kun en ole testannut tätä. Jos ei oo ihan nappiin sokko ostos, ei harmita sitten.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Maalis 2013, 20:11 
Poissa

Ostin huutiksesta kaksi helmeä.

1) Alunperin britti-äijän väsäämä Iso E Super tuoksu. Konsentraatio välillä 15 - 20 %. Tuoksuu täsmälleen samalta kuin Escentric Moleculesin Escentric 01. Tietenkin.
Loistavaa kamaa, tämä molekyyli. En häpeile tunnustaa olevani sen fani. Hennosti salmiakkinen setri-myski erinäisine ja monine vivahteineen tuoksuu yksinkertaisesti loistavalta.
Maksoin sadanmillin pullosta postikuluineen 13 euroa.

2) Dior Fahrenheit. Sadanmillin pullosta käytetty 15-20 milliä. Alkuperäinen, vuoden 1988 formulaatio. Postikuluineen 17 euroa -- siis ehkäpä paras hinta/laatusuhde koskaan mihin olen törmännyt. Kjäh kjäh kjäh.

Kuva
Kuva

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 130  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]