Mua on jäänyt kaivelemaan tämä talo ihan huolella. No ensinnäkin ottaa kupoliin TfT, miten aina sattuukaan miun kohdalle nää diskaamiset. Mutta niin.. Ateenassa nuuhkittuani tuntui etten saanut oikein mitään irti mistään. Nimenomaan muistan että ensimmäisenä nappasin
Timbuktun käteeni, se kun nyt oli tuollai lyhyesti ja ytimekkäästi nimetty ja siksi jäänyt mieleen nettisurffailuilta + nimi antoi ymmärtää jotain mausteista ja savuista. Mutta.. Ei
mitään muistikuvia. Nyt kahtoin fragranticasta että oon "likettänyt" kys yksilön. Dzing! taasen on saanut dislike tuomion ja ekstramerkinnän "???moremoremore". La Chasse aux Papillons
(pakko kääntää tuo perhosvainoksi
) on myös dislike. Enkä ossoo sannoo miksi. Ärsyttää ihan todella. Viimeksi mainitun tuomion voin ehkä hyväksyä ilman muistikuvia, ehkä se tosiaan on hento kuin perhosen siipi, tai kuten joku fragranticassa asian ilmaisi "neitsytmorsian pullossa"
(apua, tähän väliin pelottavat muistikuvat elokuvasta Perfume) Mutta luulis nyt Dzingin omaavan sen verran karaktääriä, että jottain jäis mieleen. Etenkin kun nyt tässä nenä tukossa silmäilen Dzongkha-vialia ja välillä sen ihana aromi valtaa aistit ilman että ees vähän korkkia raottaa.

Ja jopa Batucada kaikessa "heppoisuudessaan" on tallentunut vahvasti hajumuistin sopukoihin.
En nyt enää ihan varma ole että mikä tää mun pointti oli - vaikkapa että koittakaa nyt vakuuttaa mut että pittee ettii käsiini nuo yksilöt uudestaan - ja referoikaa vetoomuksenne paremmin kuin minä tuon äskeisen
//
// Silmäilin tässä edellistä ja ehkä se on tuo "alkupamauksen" uupuminen yhdistettynä hektiseen joulukiireisen Ateenan ympäristöön, joka sai aikaan jonkinlaisen.. anosmian
Tosin hassua silti, kyllä ns. mitättömämmätkin tapaukset ovat jotain tuoneet itsestään esille ihan pelkän liuskamaratonin tuoksinassa.