En ole erityisen suuri jasmiini- tai vihreän teen ystävä, joten ei tälle olisi minunkaan kokoelmassa varsinaista
tarvetta, mutta olen silti kokopullostani iloinen ja kiinnyn siihen koko ajan enemmän. Thé pour un Été on viileänpuoleinen eteerinen mintulla ja hyvin kevyesti sitruunalla maustettu jasmiini/mate-tee. En ole päättänyt kumpi tuossa enemmän tuoksuu. Ei millään tavalla mausteinen tai lämmittävä. Kylmällä kelillä jopa kalsea. Siksipä loistava kevääseen ja kesään, krapulaan, tunkkaiseen ja semi-flunssaiseen oloon. Rakentaa onnistuneesti sisäistä zeniä ja pidentää pinnaa. Käytin tätä paljon opinnäytetyön viimeistelyvaiheen tuskaisina tunteina. Ei häiritse ajatusta, mutta kun tätä keskittyy kuuntelemaan, tapahtuu matkan varrella miellyttävää elämistä ja nuottien välistä hiljaista esiinnousua ja vajoamista. Mulla meni lopulta aika kauan lämmetä tähän kokopullon verran. Aluksi vaikutti aika mitäänsanomattomalta ennen kuin rauhoittui itse huomaamaan hiljaisemman kauneuden. Mainitaan vielä, että olen käyttänyt tätä onnistuneesti työpaikalla, jossa hajusteet ovat kiellettyjä ja saanut vielä kehuja kaupan päälle

Itse en voi itkeä muutenkaan talon huonosta kestävyydestä tai liiasta keveydestä, koska mulla kyllä kestää kaikki näistä 6-12h kun vaan hiljenee kuuntelemaan ne viimeisetkin nuotit.
Jaakiem, mulla on olemassa tästä valmiina näyte, jos kiinnostuit tarpeeksi. Vaikka täytyy sanoa, ettei tämän talon tuoksut ole kyllä tikkuvialeissa olleet parhaimmillaan. Noita kokopulloja on sattunut useampi kertymään näytekokeilujen pohjalta ja suurimman osan kanssa tuoksu on ollut huomattavasti moniuloitteisempi kuin tikusta töpöteltynä.
edit. Niin piti sanomani, että joku saattaa kyllä kokea tuon myskin aika huuhteluainemaiseksi. Saamani työpaikkakkehu taisi juurikin olla jotain "onpa sulla hyvän tuoksuista shampoota/pesuainetta" tyyppistä. Mutta kun tuo pyykkimeininki ei itseäni niin ylitsepääsemättömästi häiritse kuin monia muita täällä, niin en osaa siitä yleensä varoitellakaan. Onko muut huomanneet tuoksussa samaa?