Tänään on 15 Touko 2025, 20:01

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 130  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 10 Maalis 2013, 19:15 
Poissa

Anna kirjoitti:
Mohn, mistä ostit noita Muglereita?

No sieltä nettioutletista. Alien oli testeripullo, se vähän jänskättää ja nahkaenkeli oli ihan normipullo, eikä edes erityisen halpa, mutta kun sitä siellä sattui olemaan, niin klikkasin matkaan. Hups.... :mrgreen:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Maalis 2013, 08:21 
Poissa

Jaakiemilta pienen L´Artisan Timbuktun. Kiitos :pusi:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Maalis 2013, 11:56 
Poissa

Laivalla ei ollutkaan Shalimaria edp:na, eli se jäi ostamatta. Olin myös päättänyt, että ainoastaan nuuskin tuoksuja Tukholmassa, sillä halvemmalla saa muualtakin.. Mutta sitten löysin Åhlensilta Parfum Initialin -50% alennuksella, ja se oli edullisempi kuin laivalla. Varsinaisesti en ollut suunnitellut tuon hankintaa, mutta juuri petollisella jos halvalla saa-ajatuksella.. Todella hyvä löytö.

Mulla on jossain päin Ranskan ja Suomen väliä tuloillaan parit Comptoir Sud Pacifiquet.. Ja se Nettioutletin Galliano.. Lupaan jalosti olla ostamatta yhtäkään tuoksua ennen toukokuuta (Lontoo). Saa nähdä kuinka käy..

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Maalis 2013, 21:03 
Poissa

Täällä se nyt on, satamilliä Bullionia. :pläts:

Byredo ei ehkä ole kaikkein kiinnostavin niche-talo kokonaisuutena. Tai siis suuria rakkaustarinoita ei ole päässyt syntymään, vaikka nuuhkin valikoimaa jo toiseen kertaan vuodenvaihteessa - mutta pakkaukset ovat aivan omaa luokkaansa alusta loppuun saakka. Ja vaikka linja kokonaisuutena ei niin innostanut... ...Bullion on oikeasti mahtava tuoksu!

(No olen kyllä lämmennyt Pulpillekin raparperinhimossani :naughty: ).

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Maalis 2013, 23:56 
Poissa

^ raparperia! Täytyypä siinä tapauksessa tutustua itsekin. Täydellinen yksilö edelleen hakusessa.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Maalis 2013, 23:58 
Poissa

Pitääpä itekin pistää testilistalle. Varmaan ainut, miun tunnistamani selkeä raparperi on tähän asti ollut jommassa kummassa Kenzon Flower Tagissä (edt tai edp), mutta se taisi olla enemmän raparperikiisseli...

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 13 Maalis 2013, 00:11 
Poissa

Huoh. No niinhän se mun kahden viikon ostolakkoni kesti 1,5 päivää. Oli tarjolla yksi vanhempaa laatua oleva Must de Cartier parfyymi, 30 ml niin olihan se ostettava. Siinä on kaksi Must kynttilääkin mukana 8-)

Ja tekisi mieli tuosta se edt myös ja sitten Givenchyn Gentleman, pakko yrittää hillitä nyt kuitenkin jos meinaan jotain syödäkin.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 13 Maalis 2013, 00:24 
Poissa

Eikö olekin kätevää, Anna!! Ton myötä oon itselleni armollinen, olenhan ollut taas aika tuhma.

1,5 päivää on ihan sopiva aika parin kuukaudenkin ostolakolle, vai mitä..? :roll:

Mä luulen, että tää alkaa jo olla sairaus siinä missä alkoholismikin. Paitsi, että moni meistä varmaan myöntää, että on olemassa pieni ongelma. . .

:violence-bomb:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 13 Maalis 2013, 08:35 
Poissa

Pulpissa ei ole raparperia nuottilistalla, se vaan haisee huomattavan raparperimäiselle. Tämä on ehkä hyväkin asia, sillä vaikka se raparperikemikaali tuoksuukin aika hyvälle, en silti oikein ole sinut sen kanssa.

Kannattaa Byredolta muitakin testailla, itse meinaan haistella vielä paremmin M-inkin (vai miten se nyt kikkaillaan) ja Black Saffroninin, ehkä myös ne suitsukkeet.

Kyllä Byredon tuoksuissa Giacobettin kädenjälki tuntuu, mutta iso osa on jotenkin supersynteettisen tuoksuisia - ja muutamassa taas hienon avauksen jälkeen iholle jää pelkkä valkomyskinen meh (Bal de Afrique viimeisimpänä).

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 13 Maalis 2013, 08:50 
Poissa

Kaksi tuoksua sokkona Suendhaftista :oops: Mutta olivat ihan HIRVEEN halpoja, ale 60% tai jotain sinnepäin... Ja mitä muuta sitä voi kuumeisena tehdä, kuin sängyssä maaten selailla läppäriltä nettikauppoja? Sairauden piikkiin. :roll:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 13 Maalis 2013, 09:54 
Poissa

Sumu ei saa pimittää tietoja! Mitä ostit? :P

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 13 Maalis 2013, 17:33 
Poissa

Nettioutletistä tuli cuba gold :P Pitäs hävettää,mutta silti ei hävetä yhtään :D Le malen kopio,parempi mun mielestä ja halpa kuin mikä 8-) Pullot on myös siistejä sikarin mallisia ja hyvä sumutin niissä.Taidan tilata koko cuba parisin kokoelman,hyviä jäljitelmiä muista tuoksuista arkikäyttöön 8-)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 13 Maalis 2013, 19:47 
Poissa

Tänään tuli tilattua Poivre Piquant L´artisanilta, ja posti toi backup pullon Chanel Coromandelia plus Montalen Roses Musk.
:romance-inlove: Kyllä mullakin nyt on ollut valinta tehtynä, tuoksu ostoksia ohi parfyymi messujen.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 13 Maalis 2013, 20:53 
Poissa

Tiia kirjoitti:
Eikö olekin kätevää, Anna!! Ton myötä oon itselleni armollinen, olenhan ollut taas aika tuhma.

1,5 päivää on ihan sopiva aika parin kuukaudenkin ostolakolle, vai mitä..? :roll:

Mä luulen, että tää alkaa jo olla sairaus siinä missä alkoholismikin. Paitsi, että moni meistä varmaan myöntää, että on olemassa pieni ongelma. . .

:violence-bomb:

Sepä se, liian kätevää. Välillä metsästäminen on hankalaa, mutta toisaalta ostosten tekeminen monessa kohtaa on liian helppoa. Aivan sama mikä kellonaika, niin nips naps vaan kun ostos jo lähtikin. Kaupasta ostettuna tulisi harkittua enemmän, ei malttaisi latoa sellaisia rahasummia tiskiin. Ei eden näpytellä sitä pin-koodia niin helpolla :D Heh juu, viime yönäkin vielä puolen yön aikaan sängyssä kännykällä lueskelin tuoksujuttuja, kun piti vielä sitä sun tätä katsoa vaikka tiesi, että viiden jälkeen kello soittaa... Pimeetä touhua. Mutta ai että kun niin ihanaa ja iloa tuovaa :romance-heartsthree:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 13 Maalis 2013, 22:18 
Poissa

Ja saman tien tuli sitten Essenza Nobilen uutiskirje - nyt saa Bullionia sieltäkin :roll: . Kaikilla ei näes ole Annaa ja Tiiaa :D .

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 130  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]