Mikä mainio tuoksupäivä. Posti toi Jaakiemilta paketin, jossa kolme reilua samplea tuoksuista, joita olen halunnut rauhassa haistella jo pidemmän aikaa, Muglerin Cologne, L'Artisanin Coeur de Vetiver ja Guerlainin Vetiver - ainoastaan viimeisintä olen nuuhkaissut ja sitäkin pikaisesti tavaratalokeikalla.

Kiitos

!
Ja sitten tuli Slumberhousen paketti, joka ei ollut jäänyt tulliin. Jeken lisäksi indie-parfymööri oli pakannut mukaan erillisen 10 ml pullon kärähtänyttä piparia, eli Sovaa
(Tuoksuihin täysin liittymättä, tilasin eBaystä painokuviollista silkkishifonkia mekkoa varten alle 4 € / metri - ja se on ihan mahtavaa!)
Minä kyllä löydän nykytuoksuista itselleni paljonkin mieluisia, ehkei niinkään tavarataloista, mutta pienemmiltä valmistajilta. Kyllä joissain nykytuoksuissakin on klassikon ainesta, kunhan nyt eivät vaan määräykset menisi liian tiukoiksi. Vintagetuoksut taas ovat nenääni usein turhan tymäkkää tavaraa nykyiseen hajuttomaan - tai lähinnä kemiallisen tuoksuiseen ympäristöön.
(ja pidän nykytaiteesta, vamma kai sekin

- tai siis löydän siltä kentältä paljonkin kiinnostavaa... ...ehkäpä ihmiset arvostavat asioita eri tavalla)