Tänään on 15 Touko 2025, 12:10

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 130  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 02 Huhti 2013, 15:02 
Poissa

Vaikka ei kellään muulla taida olla tuollaisia vintageaarteita kuin sulla.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Huhti 2013, 15:10 
Poissa

Eikä mullakaan paljoa ole, mutta voitaisiin haistella ja tutkailla vaikka sitten niitä mun pullojani. :P Olishan se hauskaa jos muutkin pääsisivät niitä hiplaamaan. Foorumilaiset, onko teillä vintagea kotona?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Huhti 2013, 19:40 
Poissa

Halpistuoksut tuli nettioutletista.Cuba black ja red.Red on aika mitäänsanomaton,mutta black on hyvä.Tuoksuu hyvin lähelle rive gauche pour hommea ja ihan pieni vibe myös Azzaro ph:ta.Rive gauche on tulossa postissa,mutta Cuba black hyvä arjen korvaava 8-)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Huhti 2013, 20:58 
Poissa

Kannatetaan Vintage-treffejä :happy-cheerleadersmileygirl:

Sain tänään Arquiste Aleksandr.in. Sikäli ihmeellinen tilanne, että MITÄÄN ei ole tulossa. Saa nähdä kauanko kestää :roll:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Huhti 2013, 21:27 
Poissa

Mulle tuli tänään Mieheni tilaama lahja; Traversee du Bosphore. Ihana tuoksu, tykkään!

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Huhti 2013, 21:33 
Poissa

Kosmoskukka kirjoitti:
Mulle tuli tänään Mieheni tilaama lahja; Traversee du Bosphore. Ihana tuoksu, tykkään!

Oho, sun miehesi tykkää susta varmaan paljon, kun myötäelää noin tässä "hulluudessa". Huomasin muuten tänään Oulussa joogakaupan ja ajattelin, että pitää mainita siitä sinulle. Tiesitkin varmaan sen jo?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Huhti 2013, 21:36 
Poissa

En... missäs se on?
:aurinko: kyllä Hän varmaan musta tykkää kun tässä vierelläin onpi :aurinko:
niin, molemmilla omat "hulluutensa" jota kumpanenkin myötäelää :enkeli: C`est la Vie :romance-inlove:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Huhti 2013, 22:19 
Poissa

Sillä oli jonkinmoinen mainos Kaluste-Kutvosen ikkunassa, joten olisiko se jossain niissä nurkissa.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Huhti 2013, 15:18 
Poissa

Mitä, onko se Toxu taas poistanut kommentista tästä välistä? Miksi ihmeessä?

Laskin, että minulla olen tulossa tällä hetkellä neljä pulloa. Kaikki tulevat eri paikoista, joten pitäisi ovikellon soida lähiaikoina aika tiuhaan.

Tilasin sen neljännen pullon siis tänään synttärikympillä ja jo nyt ovat laittaneet sen tulemaan. Vaihteeksi nopeaa toimintaa Saksassa. Yritin piristää itseäni kaiken tympeyden keskellä pullo-ostoksella, mutta ei tuommoinen ostos mitenkään mielialoihin vaikuta. Hyvä pullo kuitenkin tulossa.

Sain muuten Nosesta kympin voucherin, eli eikö sekin olisi hyvä joskus käyttää?

Viimeksi muokannut Jaakiem päivämäärä 03 Huhti 2013, 15:25, muokattu yhteensä 1 kerran

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Huhti 2013, 15:21 
Poissa

Jaakiem kirjoitti:
Yritin piristää itseäni kaiken tympeyden keskellä

:sämpylä:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Huhti 2013, 15:40 
Poissa

Anna kirjoitti:
Mäkin odottelen teidän kanssanne postia. FragranceX kolme pakettia jumittavat tällä hetkellä Turussa...katsotaan joudunko maksamaan kaikista verot :yrjö: pääsiäinen teki tepposensa ja kaikki ovat nyt siellä samaan aikaan. Ja kestää

MUlla kans sama homma; Jardins de Bagatelle viipyy ja viipyy, viipynyt jo yli vuorokauden... hidasta meininkiä.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Huhti 2013, 15:41 
Poissa

Olen tässä miettinyt tuota hajuvesiasiaa. Päädyin sellaiseen tulokseen, että mitä vintagempi, niin sitä parempi. Nykytuoksuissa on sinänsä hyvälle haisevia ”tuotteita”, mutta useimmista puuttuu - miksi sitä nyt sanoisi - sielu, henki, idea, luonne. Enää ei osata esimerkiksi säveltää ja maalata niin kuin menneinä aikoina. Sama ilmiö toistuu hajuvesien tekemisessä. Värkätään kaikenlaista uutta, muttei saada aikaiseksi mitään aidosti uniikkia, aikaa kestävää. Se on semmoista nykytykytystä.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Huhti 2013, 15:53 
Poissa

Jules kirjoitti:
Olen tässä miettinyt tuota hajuvesiasiaa. Päädyin sellaiseen tulokseen, että mitä vintagempi, niin sitä parempi.

Näihän se taitaa olla.

Toisaalta joskus tulee vastaan sellaisiakin vintage-tuoksuja, joissa on raaka-aineet kohdallaan, mutta idea tuntuu tylsän yksinkertaiselta.

Marketista on oikeastaan turha hakea enää mitään. Jostain Oulun Stockmannilta löytyy ehkä yksi, kaksi kiinnostavaa tuoksua, jotka itsellä jo on ja parempina versioina. Mitään kiinnostavaa ei ole tullut aikoihin. "Ostoksilla" voi poiketa ainoastaan siitä huvista, että käy haistelemassa, että on taas formuloitu uusiksi.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Huhti 2013, 16:04 
Poissa

Mikä mainio tuoksupäivä. Posti toi Jaakiemilta paketin, jossa kolme reilua samplea tuoksuista, joita olen halunnut rauhassa haistella jo pidemmän aikaa, Muglerin Cologne, L'Artisanin Coeur de Vetiver ja Guerlainin Vetiver - ainoastaan viimeisintä olen nuuhkaissut ja sitäkin pikaisesti tavaratalokeikalla. :aurinko: Kiitos :enkeli: !

Ja sitten tuli Slumberhousen paketti, joka ei ollut jäänyt tulliin. Jeken lisäksi indie-parfymööri oli pakannut mukaan erillisen 10 ml pullon kärähtänyttä piparia, eli Sovaa :shock: :happy-cheerleadersmileygirl: :music-guitarred:

(Tuoksuihin täysin liittymättä, tilasin eBaystä painokuviollista silkkishifonkia mekkoa varten alle 4 € / metri - ja se on ihan mahtavaa!)

Minä kyllä löydän nykytuoksuista itselleni paljonkin mieluisia, ehkei niinkään tavarataloista, mutta pienemmiltä valmistajilta. Kyllä joissain nykytuoksuissakin on klassikon ainesta, kunhan nyt eivät vaan määräykset menisi liian tiukoiksi. Vintagetuoksut taas ovat nenääni usein turhan tymäkkää tavaraa nykyiseen hajuttomaan - tai lähinnä kemiallisen tuoksuiseen ympäristöön.

(ja pidän nykytaiteesta, vamma kai sekin :roll: - tai siis löydän siltä kentältä paljonkin kiinnostavaa... ...ehkäpä ihmiset arvostavat asioita eri tavalla)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Huhti 2013, 16:21 
Poissa

Jaakiem kirjoitti:
Mitä, onko se Toxu taas poistanut kommentista tästä välistä? Miksi ihmeessä?

Kuten jotkut posteistani, niin myös mie itse persoonana olen viimeisen päälle semmoinen limited edition... :whistle:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 130  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]