Olen Jaakiem itsekin pari päivää katsellut Diorella-pulloja ebayssa, mutta nyt ei voi ostaa. Muistan nähneeni tuon ostamasi pullon. En ole Dioreissa kovin hyvä, mutta olisikohan tuo 1970-80 -lukujen läheisyydestä? Omat Diorissimoni ovat muuten samaa näköä, mutta korkki on erivärinen.
Juu, ostin sen Gentlemannin samalla kun tilasin Must de Cartieria. Näin siitä kahdesti unta, joten oli vain pakko. Tosin ensimmäisessä unessani uusi versio haisi suorastaan pahalle ja kun näin hyllyssä vanhan version, se oli nectaria, ihanaa. Ostin sen tyytyväisenä löytööni. Nyt ostamani on tietenkin se uusi versio...
Mies omi heti itselleen pullon kun se tuli "Onks tää mulle?" ja suihkutti menemään. Ihastui kovin. Monta kertaa haisteli ranteitaan ja haistatutti mullakin. Totesin illalla kun taas haisteli itseään, että "mulla alkaa olemaan aika monta kivaa tuoksua jo". Sanoin, että saa käyttää sitä...

Mä odotin jotenkin paksumpaa tuoksua, makeampaa ja ehkä jotain hmm sanotaanko nyt vaikka että pyöreämpää, balsamisempaa. Suihkautin hetki sitten tätä ensi kertaa iholleni. Alku on hieman ehkä sellainen colognemainen, jopa home kävi mielessä. Liekö sitten se patsulin maanläheisempi puoli. Nyt kun tämä on hetken ollut, tuoksu on pehmentynyt ja makeutunut. Haluatko, että laitan sulle tästäkin näytteen? Onko sulla muuten Diorellasta näyte?