Tänään on 15 Touko 2025, 11:26

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 130  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 13 Huhti 2013, 20:41 
Poissa

^ Miulla on tuo sama pullo. Se on alkuperäinen formulaatio. Olen siitä sataprosenttisen varma. Diorellaa on tietojeni mukaan re-formuloitu vain kerran; se tapahtui siinä vaiheessa kun siirryttiin tähän pulloon:
Kuva

Alkuperäinen Diorella on mielestäni kaikkien aikojen paras chypre. Sen vivahteikkuus on täysin lyömätöntä. Mitsoukot ja muut jäävät nuolemaan näppejään.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2013, 03:26 
Poissa

Anna kirjoitti:
Huoh. No niinhän se mun kahden viikon ostolakkoni kesti 1,5 päivää. Oli tarjolla yksi vanhempaa laatua oleva Must de Cartier parfyymi, 30 ml niin olihan se ostettava. Siinä on kaksi Must kynttilääkin mukana 8-)

Ja tekisi mieli tuosta se edt myös ja sitten Givenchyn Gentleman, pakko yrittää hillitä nyt kuitenkin jos meinaan jotain syödäkin.

Anna, oletko vielä pidättäytynyt tuon Givenchyn ostamisesta?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2013, 12:10 
Poissa

Olen Jaakiem itsekin pari päivää katsellut Diorella-pulloja ebayssa, mutta nyt ei voi ostaa. Muistan nähneeni tuon ostamasi pullon. En ole Dioreissa kovin hyvä, mutta olisikohan tuo 1970-80 -lukujen läheisyydestä? Omat Diorissimoni ovat muuten samaa näköä, mutta korkki on erivärinen.

Juu, ostin sen Gentlemannin samalla kun tilasin Must de Cartieria. Näin siitä kahdesti unta, joten oli vain pakko. Tosin ensimmäisessä unessani uusi versio haisi suorastaan pahalle ja kun näin hyllyssä vanhan version, se oli nectaria, ihanaa. Ostin sen tyytyväisenä löytööni. Nyt ostamani on tietenkin se uusi versio...

Mies omi heti itselleen pullon kun se tuli "Onks tää mulle?" ja suihkutti menemään. Ihastui kovin. Monta kertaa haisteli ranteitaan ja haistatutti mullakin. Totesin illalla kun taas haisteli itseään, että "mulla alkaa olemaan aika monta kivaa tuoksua jo". Sanoin, että saa käyttää sitä... :D Mä odotin jotenkin paksumpaa tuoksua, makeampaa ja ehkä jotain hmm sanotaanko nyt vaikka että pyöreämpää, balsamisempaa. Suihkautin hetki sitten tätä ensi kertaa iholleni. Alku on hieman ehkä sellainen colognemainen, jopa home kävi mielessä. Liekö sitten se patsulin maanläheisempi puoli. Nyt kun tämä on hetken ollut, tuoksu on pehmentynyt ja makeutunut. Haluatko, että laitan sulle tästäkin näytteen? Onko sulla muuten Diorellasta näyte?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2013, 12:32 
Poissa

Meinasinkin pyytää, että jos suinkin voisi siitä näytteen saada. Se tuli eilen taas vastaan, kun lueskelin patsulituoksuista. (Siitä ehkä se homemaisuus). Jotkut sanovat, että se on onnistunut reformulaatiota eli nykyinenkin liemi olisi erinomaista.

On mulla Diorellasta näyte, jossa on vielä vähän pohjalla. Sain sen aikoinaan Gogolilta.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2013, 19:12 
Poissa

Sinikorkkisen Diorellan kuvan näkeminen aiheutti minulle voimallisen tunnekuohun! Se oli eka parfyymini nuorena tyttösenä, äidiltä lahjaksi saatu. Uutta pulloa en koskaan tullut hankkineeksi, enkä uudempaa versiota ole edes kokeillut.
Rehellisesti sanoen, en muista edes mitä tuo nektari tuoksuu. Siitä suuren mieltymykseni chypre-tuoksuihin kuitenkin on täytynyt alkaa...
Jaakiemien hankinnan sekä Annan ja Toxun kommenttien innoittamana voitin taasen kerran lievän nettiostoskauhuni, ja ilmeisesti onnistuin putelin tilaamaan! Harhauduin tosin ensin hommamaan Balmainin vanhaa Ivoirea. Eikä ollut lopultakaan yhtään vaikeaa... :techie-ebay:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2013, 19:16 
Poissa

Mistä tilasit? Oliko kallis?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2013, 19:29 
Poissa

Molemmat tilasin Saksan ebaysta. Ihanaa kidutusta lyhyen saksan ammoisina aikoina lukeneelle.:sädekehä:
Ranskikset eivät näytä tykkäävän heksagoninsa ulkopuolelle lähettämisestä, sieltä ensin katselin.
Diorellalle tuli hintaa postareineen 66 euroa. Olisi ollut tarjolla myös suloinen Diorella-saippua kauniinsinisessä kotelossaan, sellainenkin minulla joskus oli. Hinta vaatimattomat 67 euroa. Jätin sen odottelemaan itseäni vielä nostalgisempaa pöhköä.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2013, 20:34 
Poissa

Mukavaa, kertoilkaahan sitten miltä ne tuoksuvat ja pullokuvia haluan tietty nähdä näistä herkuista!

Sanoinko mä juuri, etten voi juuri nyt ostaa mitään? Että on odotettava seuraavaan palkkapäivään taisi olla sitä edellinen kommenttini? Ei helv...mä en tiedä mikä sekokohtaus muhun tänään iski, mutta...huhhuh...kehtaako myöntääkään. Amouage miniature set for women :whistle: Kiitos kun aloitte hehkuttamaan sitä Jubilationia tänään niin kauheesti, se on tuossa mukana. ja miesten versiosta otin näytteen mukaan. Raippaa tänne, perkele. :character-jason:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2013, 20:44 
Poissa

Tällainen löytyi ebay:sta 25 euroa postikuluineen. Ei paha :aurinko:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2013, 20:47 
Poissa

Anna kirjoitti:
Mukavaa, kertoilkaahan sitten miltä ne tuoksuvat ja pullokuvia haluan tietty nähdä näistä herkuista!

Sanoinko mä juuri, etten voi juuri nyt ostaa mitään? Että on odotettava seuraavaan palkkapäivään taisi olla sitä edellinen kommenttini? Ei helv...mä en tiedä mikä sekokohtaus muhun tänään iski, mutta...huhhuh...kehtaako myöntääkään. Amouage miniature set for women :whistle: Kiitos kun aloitte hehkuttamaan sitä Jubilationia tänään niin kauheesti, se on tuossa mukana. ja miesten versiosta otin näytteen mukaan. Raippaa tänne, perkele. :character-jason:

Oho. :icon-eek:

Naisten Jubilaatio on hieno tuoksu, mutta eikö tuo ole aika kallis setti?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2013, 20:53 
Poissa

No onhan se, sepä se. Kaikista hauskinta tässä on, että mikään niistä Amouageista mitä olen haistellut, ei ole mukana setissä. Joten koko setti on pelkkää sokkoa vaan. No, pidetään peukut pystyssä, voin kertoa, että jos en tykkää mistään tai pidän vain yhdestä - kahdesta, niin sitten harmittaa. Kaipaan ilmeisesti melkoista jännitystä elämääni. Purnaan tai jaan iloani teille sitten.

Kosmoskukka, hieno ostos. En ole tuota kylläkään haistellut, mutta on testilistalla.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Huhti 2013, 21:00 
Poissa

Se, että Ausliebezumduftista tuo oli loppu ja Nerolissa oli vain yksi, vähän vauhditti tätä hommaa. seliseli :D

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Huhti 2013, 14:19 
Poissa

Tällaiset tuli tänään :P

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Huhti 2013, 21:57 
Poissa

Mohn kirjoitti:
Ja juuri tuosta syystä en pidä esim. The A-Z Guidea minään raamattuna. Kuten olen aikaisemminkin todennut, niin arvostan tekijöiden ammattitaitoa, mutta tuoksut ovat henkilökohtainen elämys ja jokainen aistii ne omalla tavallaan. Tietysti tuoksuissa on laatueroja ja se ei ehkä niinkään ole samalla tavalla henkilökohtainen elämys ja siihen suhtaudun eri tavalla.

Noin minäkin ajattelen, en pidä A-Z Guidea minään ainoana totuutena sillä siinä on vain kahden ihmisen mielipiteet tuoksuista. Ja nekin monessa kohtaa eroavat toisistaan. Tykkään silti että se on mielenkiintoinen opus, samalla tavalla kuin olen kiinnostunut tuoksufoorumilaisten ja muidenkin tuoksuharrastajien mielipiteistä ja arvioinneista. :romance-heartsmiley: A-Z Guidesta tekee mielenkiintoisen tietysti se, että sen kirjoittajat ovat päässeet haistamaan niin laajan skaalan eri tuoksuja ja heillä on aivan erilainen tieto- ja kokemuspohja omaani verrattuna. Se ei silti tarkoita ettäkö heidän makunsa ja mielipiteensä tuoksuista olisi sen oikeampi kuin vaikkapa minun. :D

Itse ketjun aiheeseen palatakseni, viimeisimmät ostokseni ovat kirpputorilöytöjä. Kenzon 7:15 am in Bali ja miniatyyri Fahrenheit. :banana-dance:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Huhti 2013, 22:02 
Poissa

Anna kirjoitti:
Se, että Ausliebezumduftista tuo oli loppu ja Nerolissa oli vain yksi, vähän vauhditti tätä hommaa. seliseli :D

Mie ihastelin tuota settiä myös jonkun putiikin sivuilla, mutta en sitten uskaltautunut ja parin päivän kuluttua se olikin jo kadonnut! Vähän harmittaa, koska Amouage vaikuttaa todella kiinnostavalta talolta.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 130  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]