Tänään on 14 Touko 2025, 17:01

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 799  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 17 Huhti 2012, 18:11 
Poissa

Oi kyllä! Haluatko minulta jotain lainaan?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Huhti 2012, 18:15 
Poissa

Kiva kun olet ehtinyt tutustunut niihin! Itse en ole vielä ehtinyt.

Kokeilussa tänään CdG:N Ouarzazate. En ole riehaantunut.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Huhti 2012, 18:21 
Poissa

Kamicha, jos saan joskus nuuhkaista Hermes Voyagea, olen kiitollinen! Voisin tuoda näitä lainaan vaikka seuraaville tuoksutreffeille?

Syysviiru, miltä se tuoksuu? Olen yrittänyt monta päivää käydä nuuhkimassa Ouarzazatea Helsinki 10:ssa, mutten ole ehtinyt.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Huhti 2012, 18:23 
Poissa

Jos löydän tyhjän putkilon, voin tekaista Voyagesta sinulle ihkaoman samplen.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Huhti 2012, 19:23 
Poissa
Site Admin

Mulla on Eeva Lale kahtena kappaleena. Pääsetkö seuraaville tuoksutreffeille?

YS Uzacit ovat ihania kevättuoksuja. Métabole ja Pohadka ovat mulle läheisimmät. Tapasin niiden tekijänkin Milanossa...

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Huhti 2012, 19:49 
Poissa

Hellin: Mitä pidit Rencontresta? Galimardin markkinointipäällikön Elizabeth Roux'n mukaan sitä ostavat pääasiassa naiset, vaikka kyseessä on periaatteessa unisex-tuoksu. Itse koin sen myös hiukan liian feminiiniseksi.

Kokeilin juuri Vasilisalta lainaamaani L'Occitanen Labdanumia. Oikein miellyttävä tuttavuus, tosin L'Occitanen tyyliin hyvin yksioikoinen. Tähän rakentaisi ympärille oikein mukavan ambre-parfyymin. Tulee muuten mieleen Yves Rocherin klassinen intohimojen tuoksu Venice. :D Muistaako joku vielä Venicen?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Huhti 2012, 19:51 
Poissa

"Syysviiru, miltä se tuoksuu? Olen yrittänyt monta päivää käydä nuuhkimassa Ouarzazatea Helsinki 10:ssa, mutten ole ehtinyt."

Ajattelin kirjoittaa siitä postauksen, en tiedä viitsinkö. Se tuoksuu L'Air du Désert Marocainin suitsukekomponentilta, ja siksi jäi hieman epämiellyttävä maku. Parempi käyttää alkuperäistä.

LAdDM on niin suurenmoinen tuoksu, että se välttämättä houkuttelee jäljittelijöitä.

Viimeksi muokannut Syysviiru päivämäärä 17 Huhti 2012, 20:04, muokattu yhteensä 1 kerran

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Huhti 2012, 19:53 
Poissa

Syysviiru: Miten yhteiselosi Hannelen kanssa on alkanut? :)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Huhti 2012, 20:04 
Poissa

Kiitos kysymästä! Tiedät, että käytän eniten unisex-tuoksuja, joten Hannelen feminiinisyys vaatii hieman harjoittelua minulta. Olen treenannut kotona, en vielä ulkomaailmassa. :lol:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Huhti 2012, 20:08 
Poissa

Kokeilitko muuten meidän Colognea? Se on sopinut monille Hannelen käyttäjille ja se on unisex. Millaisia sävyjä Hannelesta Sinun ihollasi tulee esiin?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Huhti 2012, 20:11 
Poissa

Vaikka Dzongkha ei ensikokeilulla oikein iskenyt niin nyt, reilu vuorokausi tuoksun annostelusta oikea ranteeni tuoksuu ehdalle notskille! Kun liiskaan nenän kunnolla kiinni ranteeseen ja haistelen niin kyllä, nuotiosavu käryää ihanasti! Aika hienostunut nuotio mutta kuitenkin. :wink:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Huhti 2012, 20:17 
Poissa
Site Admin

Edelleen sekaisin Yataganista. Jaakiem, tähän voi jäädä koukkuun. Jollen olisi nukkuvien lasten kanssa himassa yksin, lähtisin lähiparfymeriaan, se on tuossa ihan kulmalla ja vielä 35 minuuttia auki.

Oliko tämän puteli jotenkin aivan saatanallisen ruma? Kuin motellishampoo?

Yataganin alkutuoksu tuoksahti musta aivan joulukuuselta. Kyllä, sieluni on taigalta ja tundralta (kuten Ljudmila, pietarilainen kielenopettajani sanoi. Se oli jotenkin käsittänyt että Helsingissä on Jakutskin ilmasto - en kehdannut rikkoa illuusiota ja paljastaa että meillä on aina aivan sitä samaa rapaa ja loskaa kuin Pietarissa. Ja kuten tietänette, sana sielu on venäjän sadan käytetyimmän joukossa eli aivan alkeisoppimäärää :D )

Tarjoatteko mulle seuraavaksi crackiä?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Huhti 2012, 20:48 
Poissa

Aigu, mulla Hannele on makea, ei karkkimakea vaan kukkamakea. Kukkien yhdistelmä on epätavallinen ja ajatuksia herättävä. KIrjoitan tästä blogipostauksen, kunhan syreenin silmut tästä kasvavat... :)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Huhti 2012, 21:06 
Poissa

Aigu kirjoitti:
Hellin: Mitä pidit Rencontresta? Galimardin markkinointipäällikön Elizabeth Roux'n mukaan sitä ostavat pääasiassa naiset, vaikka kyseessä on periaatteessa unisex-tuoksu. Itse koin sen myös hiukan liian feminiiniseksi.

Tän päivän perusteella ei varmaan kannata lopullista tuomiota antaa, kun eilinen Heeley häiriköi vielä, tais olla vaatteissa tms. Mutta tosiaan, muistuttaa tosi paljon kyllä Infusion d'Iris'tä! Laitoin pari suihkausta, ei mikään huomaamaton tapaus, sihisee vimmatusti, siis hyvällä tavalla (kuin se perus-Vichy). Oikein hyvä varmasti aamutuimaan herättämään! Laitoin IdI:tä joskus viime syksyllä kätköilemään, kun oli oikein märkää, lehdet oli pudonneet, ilma oli raikas, märkyys sai kasvien tuoksut voimakkaasti esiin. Se fiilis tulee mieleen. Kesto oli oikein hyvä.

Laitoin äsken Heeleyn colognea St. Clemensiä. Taidan vainoharhailla nyt, tai sitten en, mutta tämäkin pistelee nenässä. Tässä pitäisi valmistajan mukaan olla Earl Greytä, mutta en bongaa, ainakaan vielä :( (haluaisin joskus löytää Earl Grey -tuoksun). Täytyy varmaan pitää pari päivää taukoa näistä kokeiluista, ja olla tuoksutta tai käyttää vanhoja tuttuja.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Huhti 2012, 21:11 
Poissa

Gogol kirjoitti:
Mulla on Eeva Lale kahtena kappaleena. Pääsetkö seuraaville tuoksutreffeille?

YS Uzacit ovat ihania kevättuoksuja. Métabole ja Pohadka ovat mulle läheisimmät. Tapasin niiden tekijänkin Milanossa...

I will do my bestest! Lale kiinnostaa kyllä!

Hellin, mäkin etsin Earl Grey -tuoksua. Kerro, jos vastaan kävelee kandidaatteja.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 799  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]