Tänään on 15 Touko 2025, 01:42

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 130  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 16 Touko 2013, 18:34 
Poissa

pihlaja kirjoitti:
Tänne tartteis semmoisen peukku-kuvakkeen/hymiön, olisin pistänyt sellaisen. :P

Mie puolestani olin vaihteeksi täydellisen rationaalisen ihmisen ilmentymä (or not), ja tilasin "uhallani" Omnian ja Au masculinin, kun ärsyynnyin huomattuani, että Kela oli jostain syystä päättänyt sitten lopettaa miun opintotuen maksun 30.4. :roll: Molemmat vielä sokko-ostoksia luonnollisesti...

Nämä tulivat eilen (supernopea toimitus Shopping4netillä!!), mutta pääsin vasta äsken hakemaan postista. Iholla on kuitenkin Lolita Lempickaa, joten en viitsi suihkutella pahemmin. Sen verran testasin laatikon sisältöä, että kokeilin äidille pieneksi äitienpäivälahjaksi hommaamaani Elisabeth Ardenin Green Teata. Ihan kiva ja helppo sitrustee, sopinee hyvin äidilleni, jonka mielestä lähestulkoon kaikki tuoksut ovat liian voimakkaita tai raskaita.

Miehelle laitoin Au masculinia, joka etäämpää vaikuttaa kyllä ihan miellyttävältä, mutta en tiedä vielä sen käyttökelpoisuudesta itse käytettynä. Pitää testailla omalle iholle. Jos en tule sinuiksi sen kanssa, niin menee varmasti miehellä. Omnia on vielä kokonaan kokeilematta, kun pitäisi lukea huomiseen tenttiin ja uudet tuoksut tahtovat häiritä keskittymistä.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 16 Touko 2013, 18:59 
Poissa

Niin ja olin muuten positiivisesti yllättynyt, kun kaupanpäällisinä tuli näytteet A*menistä, DSQUARED2 pour femmestä ja Mexx Pure ph:sta. En odottanut näytteitä tällaiselta myyjältä.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Touko 2013, 19:03 
Poissa

Se siitä "en osta mitään enää tässä kuussa" -päätöksestä. Laitoin huvikseni pienen tarjouksen Roger & Galletin vintage-pullosta. Pullon on samanlainen kuin tuossa allaolevassa kuvassa. Jättimäiset 240 milliä. Nappasin tuommoisen sitten 9 eurolla joten ei jää harmittamaan, vaikka ei tykkäisikään. Tuoksusta on hirveän vähän tietoa tarjolla.

Kuva

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Touko 2013, 22:45 
Poissa

Jaakiem kirjoitti:
Se siitä "en osta mitään enää tässä kuussa" -päätöksestä. Laitoin huvikseni pienen tarjouksen Roger & Galletin vintage-pullosta. Pullon on samanlainen kuin tuossa allaolevassa kuvassa. Jättimäiset 240 milliä. Nappasin tuommoisen sitten 9 eurolla joten ei jää harmittamaan, vaikka ei tykkäisikään. Tuoksusta on hirveän vähän tietoa tarjolla.

Kuva

Kun lähes ilmaiseksi saa,niin eihän siinä muuta voi kun korjata pois;) Onneksi olkoon! :aurinko:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Touko 2013, 21:27 
Poissa

Jaakiem, vaikuttaa hauskalta löydöltä! Kerrohan sitten millainen on.

Meninpä ja tilasinpa sen Eau Mohelin. Tuli tehtyä.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Touko 2013, 11:12 
Poissa

Ostinpa pois kuleksimasta Diorin Dioressence vintagen, Bobbi Brown Beachin ja Guerlainin Meteoritesin.

En ole Dioressenceä haistanut, kovin sitä on vintagena kehuttu, mutta katsoo nyt mitä pidän siitä... Vähän emmin kyllä. Odotan siis jännityksellä!

Niin ja tilasinpa Chanel no°22 extraitinkin... puuh.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Touko 2013, 20:29 
Poissa

Kävin katselemassa Cheapsmellsin sivuja, ja ostin vain kaksi pulloa, joista vain toinen sokko, eli varsin kohtuullista, eikö?

Costume National Scent (tykkään sen kiinanruusunuotista, en ole törmännyt siihen muissa tuoksuissa) ja Gianfranco Ferre Ferre edp:n, koska sitä Fragranticassa verrataan Mallen Iris Poudreen, josta pidän, ja onhan niillä sama nenäkin.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30 Touko 2013, 18:24 
Poissa

Ostin Sumulta sokkona Ambre de Cabochard Gres:in - ja :crying-green: miten voimakkaat myskit tuossa on! Ei se pahalta haise, mutta kun pullokin lemuaa viiden metrin päähän femme-myskiltä, niin en kyllä tiedä uskallanko koittaa :? .

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30 Touko 2013, 18:46 
Poissa

Hassua, mä en ole koskaan ajatellut sitä myskituoksuna :shock: . Ehkä siinä on joku myskilaatu, jota en haista. Mielestäni koko tuoksu on äärettömän mieto :think:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30 Touko 2013, 18:47 
Poissa

Apua, nenäni on ihan varmasti täysin ylivirittynyt joihinkin myskeihin... ...pakko sohottaa tuota nyt johonkin paperille edes...

Juuh, kyl tuo on tosi myskinen, sekä voimakkaan makeanpuhtaita, että aavistus halitoosisia sävyjä. Siihen vielä päälle makeutta vaniljasta ja synteettisistä marja-aromeista - minun nenääni aivan tajuttoman voimakas täräys. Ambra tulee varmasti kunnolla esiin vähän päästä...

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30 Touko 2013, 18:59 
Poissa

Miltähän mä oon haissut ne kerrat, kun olen tuota käyttänyt... Olen suihkautellut varmaanki 4-6 kertaa, ja silti en ole haistanut sitä kuin ihan nenä kiinni ihossa. :D :pläts:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30 Touko 2013, 19:06 
Poissa

Sokko-ostoksena Thierry Mugler Alien Sunessence edt Legere. Hassua miten tuo sama pullo violettina näyttää vain niin halvalta ja muoviselta, keltaisena fiilis on aivan erilainen. Ei nyt toki mitenkään erityisen arvokas, mutta ei niin halvan oloinenkaan. Violetin ja kullan yhdistelmä nyt on aika haastava muutenkin, etenkin noin kuttaperkkamaisessa materiaalissa ja oudossa muodossa. Tuo mainoksen nainen sen sijaan on pelottavan muovinen. Ovat löytäneet mainoskasvon joka sopii ulkonäöltään tähän tuoksuun kuin nenä päähän, jopa tuoksun nimeä myöten.

Kuva

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 01 Kesä 2013, 15:06 
Poissa

Tein ebayssa tarjouksen (noin puolet pyydetystä hinnasta) Escadan Que Viva.sta ja Jaques Fath de Fath.sta, ja yllätykseskeni ne menivät läpi. Que Viva on tuoksu, jonka aikoinaan ostin, kun olimme häämatkalla 10v avioliiton jälkeen, Fath on sokko ja joko täysi floppi (luultavasti) tai sitten ei. Tiedä mikä mielenhäiriö oli ostaa tuberosatuoksu :D

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 01 Kesä 2013, 15:15 
Poissa

Jännitystä elämään ;) :D .

Harkitsen ihan tosissani tuon Heeleyn kookoksen ostamista sokkona...

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 01 Kesä 2013, 18:25 
Poissa

Sumukorento kirjoitti:
Tein ebayssa tarjouksen (noin puolet pyydetystä hinnasta) Escadan Que Viva.sta ja Jaques Fath de Fath.sta, ja yllätykseskeni ne menivät läpi. Que Viva on tuoksu, jonka aikoinaan ostin, kun olimme häämatkalla 10v avioliiton jälkeen, Fath on sokko ja joko täysi floppi (luultavasti) tai sitten ei. Tiedä mikä mielenhäiriö oli ostaa tuberosatuoksu :D

Kyllä minä tiedän mikä mielenhäiriö oli ostaa se tuberosatuoksu. ;) haha. :D Kerroppas sitten kun saat, että onko hyvä vai ei.

Kamicha kirjoitti:
Jännitystä elämään ;) :D .

Harkitsen ihan tosissani tuon Heeleyn kookoksen ostamista sokkona...

Mulla oli mielessä tuo ja ne kaksi Le Laboa sokkona. Sitten olen alkanut ajattelemaan, että ei hemmetti, täytyisköhän vaan tilata ne näytteet ensin ja katsoa ennen kuin ihan hulluna päänä sekoaa ja tilaa kaikenmaailman pulloja monella sadalla...

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 130  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]