Tänään on 15 Touko 2025, 01:34

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 130  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 05 Kesä 2013, 09:48 
Poissa

Ostin kuitenkin sitten Jardins De Bagatellen EDT:n nostalgiamielessä. Se on ainut tuoksu, jota mun edesmennyt isä osti aina mulle. Ja halusin sen ennen kuin vanhanmallista pulloa ei enää saa. Myös Gianfranco Ferren Ferre EDP on tulossa. Sitä on Fragranticassa verrattu Malle Iris Poudreen (Molemmat on Pierren Bourdonin liemiä), kohta pääsee vertailemaan.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 06 Kesä 2013, 08:16 
Poissa

Lalique:n Lalique. Hieman vanhempi versio mitä tämän hetkinen. Edp vahvuutena.
Ja Jean Paul Gaultier:n Classique edp. Mun edt on loppumaisillaan ja moderni edt on niin laimeaa litkua,
että nyt on hommattava tuo edp. Moderni edp tuoksuu paljolti paremmalta mitä moderni edt. Kun mielestäni
ne oli aiemmin toisinpäin. :aurinko:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 06 Kesä 2013, 09:57 
Poissa

Niin ja alkuviikolle saapui Laura Biagiotin alkuperäinen Laura Biagiotti Parfyymi 10 ml.
On tyjyä ainesta ja pysyy mielettömän kauan iholla.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 06 Kesä 2013, 14:39 
Poissa

Kosmoskukka kirjoitti:
Lalique:n Lalique. Hieman vanhempi versio mitä tämän hetkinen. Edp vahvuutena.
Ja Jean Paul Gaultier:n Classique edp. Mun edt on loppumaisillaan ja moderni edt on niin laimeaa litkua,
että nyt on hommattava tuo edp. Moderni edp tuoksuu paljolti paremmalta mitä moderni edt. Kun mielestäni
ne oli aiemmin toisinpäin. :aurinko:

Mikä noista tuli kauppoihin ensimmäisenä, siis edt vai edp? Mä nimittäin muistan tykänneeni siitä ihan ekasta versiosta, mutta vuosia myöhemmin kun haistelin, oli se muuttunut todella paljon, en pitänyt enää ollenkaan.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 06 Kesä 2013, 15:19 
Poissa

Jaa-a. Joskus 1997-1998 ostin ensimmäisen mutta en millään muista oliko se edp vai edt..

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 06 Kesä 2013, 18:20 
Poissa

Se ensimmäinen Gaultier on vuodelta 93 ja oli edp. ;)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 06 Kesä 2013, 20:12 
Poissa

Ok, kiitos. Tietysti makukin ajan kanssa muuttuu, mutten usko, että ihan niin paljon minun tapauksessani ;)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 15 Kesä 2013, 08:32 
Poissa

Annick Goutalin Eau Du Sudin. Lisäksi mies toi työmatkalta tuliaisina kesätuoksuiksi Calvin Kleinin One Shock Street Editionin ja Calvin Kleinin One Summerin. En siis ollut pyytänyt näitä, vaan ne tupsahtivat yllätyksenä. Haistelin ne nopeasti eilen illalla. One Summer päätynee sporttituoksuksi, tykkään siitä paljon, vesielementtiä ja vesimelonia, mutta pohja kuitenkin enemmän maskuliininen, kuin femme mun mielestä. Raikas ja kiva. Tuntuu kestävän myös iholla hyvin.

One Shockista en taas oikein tiedä. Makeutta hedelmistä, toffeesta ja suklaasta on yhdistelmä josta tulee mieleen rannassa pussikaljaa juovat pissistytöt converseissaan ja pikkutopeissaan. Tuo ei oikein istu mun tyyliin, vaikka tavallaan tässä tuo kaakao tuoksuukin kuivalla ja kiinnostavalla tavalla. Vaatii jatkotestailua ja toimii ehkä paremmin viileämmällä kelillä.

Miehellä on nyt joku gourmand vaihe päällä, viimeksi tuli La Petite Robe Noir ja La Vie Est Belle.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Kesä 2013, 11:18 
Poissa

Terveisiä Berliinistä! Käväisin Herry Lehmannilla http://www.parfum-individual.de/ ja mukaan tarttui klassinen kolina Reines Kölnisch Wasser, sekä pari eau de parfumia: Veilchen (tätä Marlene Dietrich haki kaupasta 20-luvulla) ja Verité. Toistaiseksi triosta ainoa havainto on nuuhkaisu lasikorkista, ihotestaus lähiaikoina.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Kesä 2013, 00:38 
Poissa

Tilasin LOPULTAKIN sen Casanovan, jota olen kohta jo pari näytettä kuluttanut. Ei toimi kesällä yhtä hyvin kuin talvella, mutta eiköhän tätä nyt riittävän kauan ole jo lykätty. :mrgreen: Samalla tulee kasa sampleja, joissa erityisesti erilaisia ambroja.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Kesä 2013, 10:47 
Poissa

Saattoi sormi lipsahtaa ja Sergen Un Bois Vanille olla tulollaan... ...liki sokkona, eli vanhan tavaratalohaistelun perusteella... :whistle:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Kesä 2013, 11:00 
Poissa

^Oih Sisko, Bois Vanille on aivan ihana tuoksu. :romance-heartsmiley:
Niin ja mulla on tuo Bond no9 West Side viimeisin. Kohteliaisuuksia kyllä tulee. Tästä tykkää muutkin ihan selvästi. :aurinko:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 22 Kesä 2013, 19:42 
Poissa

Tilasin siis sen Tompan vähän kuin erikoisuutena kokoelmaan. Tekisi vähän mieli tilata myös Sex pistols, vaikka se haisee ihan halvalta ja huonolta. Ehkä ei sitten kuitenkaan, vaikka kuinka olisi tulevaisuudessa keräilyharvinaisuus.

Mitähän muuta olisin puuhaillut. Teen kauppaa vintage Gucci pour hommesta ja puhun nyt siitä 70-luvun versiosta. Meinasin tilata myös Yohji hommenkin, mutta vaikka tuoksu onkin suurimmalta osalta matkaa aika hieno (hengiltä piestyn moderni fougere, leikatuilla ohuilla nuoteilla), ei sen lopun iäti kestävä santelipöhinä puhuttele. Kohtahan se tulee kuitenkin taas myyntiin, vaikka tuskin ihan alkuperäisen kaltaisena.

Lisäksi mulla on jonkin sortin tarjoukset muutamasta lakkautetusta vintagetuoksusta, mutta en tiedä, mutta en tiedä, haluanko viedä niistä tarjouskilpaa loppuun asti. Veikkaan, että hinnat nousevat niin korkeiksi, että jättäydyn suosiolla pois kyydistä.

Ostin muuten myös vintage version Halstonin Z14:sta. Haukuin siitä sen nykyisen version joku aika sitten ja päätin katsoa, että onko vanhemman version kehuissa perää, kun tuli sopiva ostotilaisuus vastaan. Vanha versio on aika hieno, vaikkei mitenkään helppo. Kyse on mielestäni isommista muutoksista kuin pelkästään tammisammaleen puuttumisesta.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Kesä 2013, 17:08 
Poissa

Miten on? Oletteko napanneet jotain L'Artisanin alemyynnistä? Huomasitteko muuten, että siellä on nyt postimaksu Suomeenkin, kun ennen ei ollut?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Kesä 2013, 20:45 
Poissa

Jaa, en sieltä, mutta tilasin viimein Dzing!in, tulee nopeasti Ruotsista ja kohtuuhintaan. En jaksa odottaa!

Pelkään, että ensi kuun tilistä lähtee vielä tuo Enchanted Forest.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 130  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]