Tänään on 14 Touko 2025, 22:04

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 130  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 04 Heinä 2013, 09:50 
Poissa

L'Artisanin paketti tulee tänään. Mietin sitäkin, mitä tarkoittaa noiden tuoksujen olo alessa, kun niitä ei joitakin ole enää muulla sivustolla esillä, L'Artisanien tuoksuesittelyissä. Esimerkiksi Mon numeroilla taisi olla ennen oma alavalikkonsakin. Nyt ei enää mitään. Taitavat virtaviivaistaa valikoimaansa.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Heinä 2013, 11:36 
Poissa

Paketti tuli ja avattu. Ei sisältänyt mitään yllätyksiä. Haistelin pikaisesti iholla Navegaria ja täytyy sanoa, että on pettymys. Se on niitä harvoja L'Artisaneja, mitä en ollut haistellut. Ostin, koska oli katoamassa varmaan kokonaan ja oli edullisesti tarjolla. Aika hengetön tuoksu. Tekisi mieli epäillä iso Een käyttöä tämänkin kohdalla, vai miltä kuulostaa ohut seetrisyys ilman seetriä ja laiha pippuri ilman pippuria. Haisee vähän lakalle ja pistää hengitykseen. Mimosa vaikutti kiinnostavalta.

Viimeksi muokannut Jaakiem päivämäärä 04 Heinä 2013, 11:41, muokattu yhteensä 1 kerran

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Heinä 2013, 11:39 
Poissa

Ohhoh! :D

Pitäisiköhän tänään viimeinkin kuvata omat pullot päivänvalossa...

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Heinä 2013, 17:04 
Poissa

Onpas siinä pullo poikineen! Selkeästi Jaakiem pidät L'Artisanin tuoksuista, kun niitä on noin monta kertynyt. Sen mieltymyksen voin kyllä jakaa kanssasi. :aurinko: Tulisipa minun pakettini jo, en jaksaisi odottaa.. :D

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Heinä 2013, 17:06 
Poissa

Voisitko kuvailla millaisia Mimosa Pour Moi ja Piment Brulant mielestäsi on? Jäi kyllä harmittamaan etten kerennyt niitä napata alesta, en tosin tiedä olisiko ne edes vastanneet ennakko-odotuksiani ollenkaan, mutta silti..

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 05 Heinä 2013, 00:24 
Poissa

calypso kirjoitti:
Voisitko kuvailla millaisia Mimosa Pour Moi ja Piment Brulant mielestäsi on? Jäi kyllä harmittamaan etten kerennyt niitä napata alesta, en tosin tiedä olisiko ne edes vastanneet ennakko-odotuksiani ollenkaan, mutta silti..

Ehdin vasta nyt kokeilemaan Mimosa pour moita iholle. Mulla ei ole siis tästä tuoksusta aiempaa hajukokemusta, eikä muistakaan mimosoista. Kiinnostus on peräisin What should men smell like -blogista, jossa on siitä arvostelu. Tämä haisee mielestäni pehmeämmältä versiolta Bois farinesta. Siinä on päällimmäisenä jotain kosteaa, jotain tuorekurkun ja salmiakin väliltä. Pohjalla Bois farinen puuterimainen jauhoisuus. Tuoksu alkaa vähitellen makeutua hieman. Pitää varmaan vielä miettiä, mitä pullolla teen. Ajatuksena oli vähän, että annan sen ehkä joululahjaksi.

Piment brulantia en ole ehtinyt paljon kokeilla. Se tuoksuu mielestäni hyvin tummalta suklaalta, jossa on chiliä joukossa. Ostin pullon tammikuussa, eikä tuo suklaisuus ole oikein istunut kevääseen. Uskoisin, että syksyllä on enemmän tämän aika. Ei kuulu suuriin suosikkeihin talolta, mutta ei siinä ole mitään vikaakaan. Oikeastaan aika helppo tuoksu moneen verrattuna.

En tiedä, että tykkäänkö varsinaisesti L'Artisanista. Siellä on monia tuoksuja, joista en pidä tai ovat vähän hankalia. Pidän kuitenkin siitä, että L'Artisanilla on oma näkökulma, hienovaraisuus. Joskus tekee mieli laittaa tuoksua vähän isommalla pensselillä ja silloin valitsee Eldoa, mutta monesti riittää jokin paljon pienempimuotoisempi, jolloin L'Artisani toimii paremmin. Tuoksuissa ei ole yleensä mitään halpaa tai vastenmielistä, kun useissa nykyisessä designereissa on esimerkiksi teräviltä tuntuvia nuotteja. Monessa on kuitenkin sen verran jotain kiinnostavuutta, muutosta ja särmää, että niitä jaksaa pitää useamminkin. Mitään sellaista suursuosikkia, omalta jutulta tuntuvaa tuoksua, ei talolta kuitenkaan ole löytynyt. Ehkä noiden pullojen hinta on ollut osasyynä, että niitä on kerääntynyt enemmän kuin muilta taloilta.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 05 Heinä 2013, 08:29 
Poissa

Synttärilahjaksi itselleni on nyt tullut ostettua;
Keiko Mecherin Isles Lointaines ja M Micallef:n nimikko tuoksun.
Molemmat :romance-inlove:
:aurinko:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 05 Heinä 2013, 09:22 
Poissa

Nostalgiahengessä Philosophyn Amazing Grace. Olen nyt pari vuotta ollut ilman tätä, sitä ennen käytin kolme vuotta putkeen vain ja ainoastaan tätä (ja kesäisin DKNY:n nimikkoa). Olen saanut tästä hulluna kehuja ja pidän pehmoisesta myskipohjasta todella paljon.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 05 Heinä 2013, 10:55 
Poissa

Vähän liikaa sokko-ostoksia. :oops: En enää muista, mitä olen täällä tunnustanut, mutta ainakin Challanghan Lilith (kun joku kehui sen galbanumia..) Fath de Fath (mikä päähänpisto oli ostaa tuberosatuoksu?), 3x Berkeley Square (kun olivat niin halpoja ja melkein luomujakin), CSP Musk Alize ja LL Si Lolita Illusions Noires. Käyttöön noista jäävät BSQ White Amber ja Lolita, Musk Alize keikkuu valkomyskisessä "raikkaudessaan" niillä rajoilla, tuleeko käytettyä, ehkä jätän sen tyttärelle.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 05 Heinä 2013, 17:29 
Poissa

Voi ei, tumma suklaa ja chili kuulostaa taivaalliselta. :romance-admire: :romance-heartstiny:o
Toivottavasti tuo Piment Brulant olisi vain hetkellisesti loppu, ja sitä myytäisiin vielä alehinnalla lisää..

Mimosat ei ole minullekaan tuttuja, mutta jostain syystä Mimosa Pour Moi vaikuttaa sellaiselta tuoksulta joka minun pitäisi saada. Uskoisin pitäväni siitä paljon, ja sen olevan sellainen harmiton ja kepeä työtuoksu. Harmittaa että olen missannut sen jo kaksi kertaa L'artisanin alessa!

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 05 Heinä 2013, 17:40 
Poissa

Oih, mimosa on ihana aurinkoinen tuoksu. Tuota L`Artisanin Mimosaa en oo nuuskutellutkaan. Yksi suosikki mimosa mulla on Guerlainin Chaps Elysees

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 05 Heinä 2013, 19:42 
Poissa

Sumukorento kirjoitti:
Musk Alize keikkuu valkomyskisessä "raikkaudessaan" niillä rajoilla, tuleeko käytettyä, ehkä jätän sen tyttärelle.

Ja jos tytärtäkään ei tämä nappaa, niin mä voisin olla kinnostunut siitä. ;) Mulla on selkeästi heikko kohta kaikkien valkomyskisten höttöjen kanssa ja tämäkin on pyörinyt mun ostoslistalla pitkään.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 06 Heinä 2013, 00:11 
Poissa

Laitoin tilaukseen Yves Saint Laurentin opium pour homme 8-) Pitäny tilata jo aikaa sitten,mutta parempi myöhään jne... :aurinko:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 06 Heinä 2013, 00:41 
Poissa

christian777 kirjoitti:
Laitoin tilaukseen Yves Saint Laurentin opium pour homme 8-) Pitäny tilata jo aikaa sitten,mutta parempi myöhään jne... :aurinko:

Mä haistelin tuota viime kesänä kemikalion loppuunmyynissä, mutta ei jäänyt minkäänlaista mielikuvaa. En kuitenkaan ostanut.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 06 Heinä 2013, 04:12 
Poissa

calypso kirjoitti:
Voi ei, tumma suklaa ja chili kuulostaa taivaalliselta. :romance-admire: :romance-heartstiny:o
Toivottavasti tuo Piment Brulant olisi vain hetkellisesti loppu, ja sitä myytäisiin vielä alehinnalla lisää..

Mun mielestä sitä ei ollutkaan tällä kertaa ollenkaan alessa, eikä nettisivuilla ole enää pienempää pulloa, vaan vain se satamillinen, kuten monesta muustakin "klassikosta". Jostain Ruotsin kaupasta (Fragrance & art) voisi saada pienempää pulloa, mutta normihinnalla.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 130  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]