Tänään on 14 Touko 2025, 18:06

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 130  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 15 Heinä 2013, 00:35 
Poissa

Nepä ne. Mun mielestä koko numerosarja on jokseenkin outo. Aluksi niitä myytiin käsittääkseni 10 000 (rahayksiköstä en tiedä) kussakin kaupungissa. Sitten hinta on ollut 6 000. Lopullinen hinta ollut vähän päälle satasen. Jos nuo "halvat" pullot ovat samoja kuin nuo kalliilla myydyt, niin on ollut kyllä aikamoisesta kusetuksesta kyse. Mahtaa kalliin pullojen ostajia, jos niitä on yhtään, harmittaa, kun pulloja myydään nyt "pilkkahinnalla".

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 15 Heinä 2013, 08:25 
Poissa

Panin haisemaan.

Ostin sitten kumminkin Duchaufourin tuoksun, ei tuota mustaviinimarjaa voi vastustaa. Ärh, ärsyttää koko ukko. :evil:

Mutta... ... ALZD:iin oli ilmestynyt L'Artisanin Jour de Fêteä satamillisenä. Lopetettu mantelinen Giacobetti = pakkosokko :pläts: . (ja vink vink :twisted: )

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 15 Heinä 2013, 10:51 
Poissa

Jaakiem kirjoitti:
Nepä ne. Mun mielestä koko numerosarja on jokseenkin outo. Aluksi niitä myytiin käsittääkseni 10 000 (rahayksiköstä en tiedä) kussakin kaupungissa. Sitten hinta on ollut 6 000. Lopullinen hinta ollut vähän päälle satasen. Jos nuo "halvat" pullot ovat samoja kuin nuo kalliilla myydyt, niin on ollut kyllä aikamoisesta kusetuksesta kyse. Mahtaa kalliin pullojen ostajia, jos niitä on yhtään, harmittaa, kun pulloja myydään nyt "pilkkahinnalla".

En käsitä, onko niiden hinta voinut olla noin korkea? Itse ajattelin ensin että kyse on jostain limited edition sarjasta, ja niitä on tehty tuo 10 000 kappaletta. Toisaalta, jos hinta on oikeasti ollut noin kova niin tuskimpa tältä pallolta löytyy ainuttakaan ostajaa. :D

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 15 Heinä 2013, 10:53 
Poissa

Kamicha kirjoitti:
Panin haisemaan.

Ostin sitten kumminkin Duchaufourin tuoksun, ei tuota mustaviinimarjaa voi vastustaa. Ärh, ärsyttää koko ukko. :evil:

Mutta... ... ALZD:iin oli ilmestynyt L'Artisanin Jour de Fêteä satamillisenä. Lopetettu mantelinen Giacobetti = pakkosokko :pläts: . (ja vink vink :twisted: )

Mikä mustaviinimarja? :romance-heartsmiley:

Voi ei, tuo Jour de Fête näyttää ainakin nuottien ja arvostelujen perusteella fantastiselta. Yhyy. :pläts:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 15 Heinä 2013, 11:07 
Poissa

Jahas, on ne ilmeisesti olleet juurikin niin kalliita. Ja niitä on ollut vain yksi kipale kutakin. Nuo mitä nyt myydään kuluttajaystävällisempään hintaan on jotain muunnelmia noista alkuperäisistä numeroista. Onkohan ollut jopa niin että nuo on olleet "mittatilausparfyymeja"? Selittäisi hintaa..

http://akafkaesquelife.wordpress.com/2013/02/21/review-en-bref-lartisan-parfumeur-mon-numero-10/

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 15 Heinä 2013, 11:26 
Poissa

Enchanted Forest - jos pidät mustaviinimarjasta ja metsästä, niin haista vain omalla vastuulla :whistle: ...

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 15 Heinä 2013, 11:57 
Poissa

^ Pitänee pidättätyä tilaamasta näytettä, ainakin siihen saakka kunnes en enää voi vastustaa kiusausta. :D Mutta onpas ihana pullo! Jotain vanhan ajan nostalgiaa, pullon tyyli näyttää aivan siltä että se voisi kuulua kesämökin astiakaappiin. :enkeli:

Kuva

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Heinä 2013, 09:36 
Poissa

Perustaisikohan paikallinen A-klinikka mun tarpeisiini anonyymit sokko-ostajat, jos oikein kauniisti pyytäisin? :pläts:

Irma Shorell Bakir näytti nuottilistan mukaan niin täydelliseltä. Eipä se paha ole, hyvin vanhanaikainen ja voimakas, tyylikäs, sammaleinen, unisex, mutta käyttämättä jää, minulla on kaapissa jo samantyylisiä, joista pidän enemmän. Jaakiem voisi pitää?

Toinen vielä enemmän metsään mennyt: Joop le Bain. Olen nyt hinkannut kämmenselkääni kahdesti saippualla, mutta yhä haisoo. Rakastan tonkaa ja vaniljaa, mutta tämä haisee siltä, kuin avaisi Ikean muovikulhosetin vakuumipaketistaan x 10.

Coeur de Vetiver Sacre tuli tilattua, tätä olen santään joskus aiemmin nuuhkaissut :) Hyvä ostos, jonka yritän ujuttaa mieheni käyttöön.

Lisäksi on tulossa 3 pulloa arabituoksuja, vaikka vajaa vuosi sitten vannoin, ettei enää ikinä, koska edelliset kokeilut olivat kaikki melkoista moskaa. Mutta kun niitä saa niin halvalla... :oops:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Heinä 2013, 10:57 
Poissa

Huutonetistä saapui positiivinen yllättäjä 8-) Adolfo Dominguez aqua fresha,aromaattinen fougere sanoo fragrantica.Pahvilla näin alustavasti,ihanan raikas,hieman metsäinen,sopivasti mausteinen :aurinko: Espanjaan menossa syksyllä,tulee kyllä mieleen 8-) :aurinko: mulle erittäin tärkeä,pieni makeus myös löytyy tästä ja mausteisuus on hienosti taustalla,ei tule päälle.Sanoisin,että hieno tuoksu kevät/kesäpäiviin+iltoihin :aurinko:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Heinä 2013, 15:39 
Poissa

Sumukorento kirjoitti:

Toinen vielä enemmän metsään mennyt: Joop le Bain. Olen nyt hinkannut kämmenselkääni kahdesti saippualla, mutta yhä haisoo. Rakastan tonkaa ja vaniljaa, mutta tämä haisee siltä, kuin avaisi Ikean muovikulhosetin vakuumipaketistaan x 10.

Oooh! Mutta tämähän kuulostaa hyvältä. Tai ei Ikean muovikulhot kauheasti houkuttele, mutta kestävä tonka & vanilja -kombo kylläkin. Täytyy lisätä mielenkiintoisien ehdokkaiden listaan. Terveisin toinen sokko-ostoksia harrastava.. :banana-guitar:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Heinä 2013, 18:05 
Poissa

Sumukorento kirjoitti:
Irma Shorell Bakir näytti nuottilistan mukaan niin täydelliseltä. Eipä se paha ole, hyvin vanhanaikainen ja voimakas, tyylikäs, sammaleinen, unisex, mutta käyttämättä jää, minulla on kaapissa jo samantyylisiä, joista pidän enemmän. Jaakiem voisi pitää?

Tämä on vänkä! En ole aikoihin käyttänyt, mutta muistaakseni tuoksuu mm. puukulholta, jossa on ollut vadelmia.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Heinä 2013, 20:02 
Poissa

Tilasin Nikos sculpturen,itämainen fougere 8-) Veikkaan,että on miun makkuun :P

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Heinä 2013, 20:25 
Poissa

Sekoilin ihan pikkuisen Kreikassa apteekissa Korresin kanssa. Iris Lily Of The Valley Cotton tarttui mukaan. Olisin halunnut myös pippurijasmiinin ja White Tea Bergamot Freesian, mutta niitä ei (ehkä onneksi) ollut.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Heinä 2013, 21:42 
Poissa

Tilasin eilen pari arkituoksua,Burberry classic ja Cerruti pour homme 8-) Oon antanut pois jonkun verran tuoksuja,mutta 60menee taas rikki ;)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Heinä 2013, 22:06 
Poissa

Oho. Aikamoinen määrä.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 130  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]