Tänään on 14 Touko 2025, 16:47

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 130  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 29 Heinä 2013, 11:50 
Poissa

naapio kirjoitti:
Yhteinen tuoksuharrastus on :happy-partydance:

Tallinnassa sorruin pieneen 35 ml Cocoon ja sen lisäksi miehen kanssa ostimme toisillemme tuoksut hääpäivälahjoiksi. Mies sai Arabien ja minä Sa Majeste la Rosen. Win-win! Tsekkailin Fille de Berliniäkin mutta se ei jotenkin ole yhtä... uhkea kuin hänen Majesteettinsa hunajainen, hiukan jo nuupahtanut ylikypsä ruusu.

Mies testaa tänään myös Cocoa, hauska kuulla mitä mieltä se siitä on.

Onnea hienoista tuoksuhankinnoista ja jaetusta harrastuksesta! Ihan samat mielipiteet noista Lutensin ruusuista, loistava valinta!

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Heinä 2013, 12:07 
Poissa

Fianna, meidänkin olisi syytä nyt vähän rajoittaa, tänä kesänä on tullut ostettua aika monta pulloa jo :naughty:
Mua oikein harmittaa kun en päässyt haistamaan Chanelin exluja Pariisissa, oli niin paljon muuta. Sycomoresta olen saanut Camichalta näytteen mutta Coromandel ja Cuir de Russie pitäisi ehdottomasti tavata.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Heinä 2013, 12:28 
Poissa

Naapio, laita osoite yksärinä niin tirautan sinulle Coromandelia matkaan. Tykkään itse kovasti ja olen jo käyttänyt pullollisen, mutta eiköhän tästä vähän kiertoonkin jouda. Haluatko spray-vai tavallisen putken? Herra f ei muuten valitettavasti jaa mielipidettäni tästä ("partavettä" tuumi hän).

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Heinä 2013, 22:46 
Poissa

Tätä en ostanut, vaan sain siskoltani syntymäpäivälahjaksi. Nimittäin Illamasquan Freak. Todella upea ja persoonallinen tuoksu, en olisi kyllä itse keksinyt tätä valita! Yhtäaikaa hieman synkkä ja arvoituksellinen, mutta ei kuitenkaan tumma. Sen verran hillitty että kehtaa pitää missä vaan, vaikka tavallaan luokittelisinkin iltatuoksuksi. Ahhhhh, ihana tuoksu! :romance-inlove:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Heinä 2013, 22:50 
Poissa

finanna kirjoitti:
naapio kirjoitti:
Yhteinen tuoksuharrastus on :happy-partydance:

Tallinnassa sorruin pieneen 35 ml Cocoon ja sen lisäksi miehen kanssa ostimme toisillemme tuoksut hääpäivälahjoiksi. Mies sai Arabien ja minä Sa Majeste la Rosen. Win-win! Tsekkailin Fille de Berliniäkin mutta se ei jotenkin ole yhtä... uhkea kuin hänen Majesteettinsa hunajainen, hiukan jo nuupahtanut ylikypsä ruusu.

Mies testaa tänään myös Cocoa, hauska kuulla mitä mieltä se siitä on.

Onnea hienoista tuoksuhankinnoista ja jaetusta harrastuksesta! Ihan samat mielipiteet noista Lutensin ruusuista, loistava valinta!

Minulla kumpikaan noista ruusuista ei ole oikein toiminut. Ajattelin silti antaa niille vielä mahdollisuuden, mutta jotain outoa niissä on kun kumpikin muuttuu ihollani jotenkin pilaantuneeksi. Nuutunut ylikypsä ruusu on varmaan aika lähellä, ainakin jos siihen lisää sen jo päiviä sitten samentuneen veden maljakosta. Omituista on se, että minun ihollani Fille de Berlin teki saman tempun hetken aikaa iholla oltuaan, eli muuttui kummalliseksi. Tykkään monenlaisista ruusuista, joten voi olla että jonain toisena kertana olenkin eri mieltä näistä kuka tietää.. :think:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Heinä 2013, 22:54 
Poissa

finanna kirjoitti:
Paitsi...ääää! Se pirun Bosphore pyörii edelleen L'artisanin alelaarissa! Melkein yhtä paljon houkuttaisi tuo kuuden 15ml pullon setti jossa tulisi lisäksi Timbuktu ja muutama testaamaton herkku. Puhukaa nyt joku mulle järkeä! Useimmat artisanit nimittäin katoavat nahkaltani liian nopeasti. Bosphore-näyte on jo tulossa mutta testasin tuota jo iholla pari viikkoa sitten ja tuoksui aika hyvälle. Tosin samassa käsivarressa oli 2muutakin tuoksua :oops:

Minä L'Artisanin tuoksuihin "hurahtaneena" (jos näin voi sanoa) olen todellakin väärä ihminen puhumaan kenellekään järkeä. Pikemminkin lisään vettä myllyyn heittämällä ilmaan yhden kokeilemisen arvoisen idean, nimittäin oletko kokeillut paraneeko pysyvyys jonkun perusvoiteen avulla? Minulla ainakin kuivaihoisena tuoksut katoavat iholta usein aika nopeasti, mutta jos olen levittänyt jotain tuoksutonta kropparasvaa alle niin se pidentää tuoksun kestoa. :romance-heartsmiley:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30 Heinä 2013, 07:58 
Poissa

calypso kirjoitti:
finanna kirjoitti:
Paitsi...ääää! Se pirun Bosphore pyörii edelleen L'artisanin alelaarissa! Melkein yhtä paljon houkuttaisi tuo kuuden 15ml pullon setti jossa tulisi lisäksi Timbuktu ja muutama testaamaton herkku. Puhukaa nyt joku mulle järkeä! Useimmat artisanit nimittäin katoavat nahkaltani liian nopeasti. Bosphore-näyte on jo tulossa mutta testasin tuota jo iholla pari viikkoa sitten ja tuoksui aika hyvälle. Tosin samassa käsivarressa oli 2muutakin tuoksua :oops:

Minä L'Artisanin tuoksuihin "hurahtaneena" (jos näin voi sanoa) olen todellakin väärä ihminen puhumaan kenellekään järkeä. Pikemminkin lisään vettä myllyyn heittämällä ilmaan yhden kokeilemisen arvoisen idean, nimittäin oletko kokeillut paraneeko pysyvyys jonkun perusvoiteen avulla? Minulla ainakin kuivaihoisena tuoksut katoavat iholta usein aika nopeasti, mutta jos olen levittänyt jotain tuoksutonta kropparasvaa alle niin se pidentää tuoksun kestoa. :romance-heartsmiley:

Kiitos vinkistä! Rasva toimii tosiaan joidenkin muiden lyhytketoisten tuoksujen kanssa hyvin eli varmaan toimisi näilläkin. Seville a l'aube kestää 8-10h eli voi olla edp-edt kysymyskin (Dzonkha ja Dzing nimittäin hävisivät testaillessa reilussa tunnissa).

Näyttää tosin siltä että täkäläinen kuriiri on niin :confusion-questionmarks: että en tilaa enää mitään. Kaveri yritti toimittaa pakettia 12.7 eikä jättänyt lappua jossa olisi se koodi jolla uuden jakelun saisi tilattua. Asiakaspalvelusta (lähettäjän tai kuriirifirman) ei ole apua. Toinen hokee että toimituksen saa muutettua kuriirin kautta lähetyskoodilla (joka ei onnistu ilman sitä kuriirifirman koodia joka löytyy lapusta jota kuriiri ei jättänyt tai jonka mies söi tms). Kuriirifirman päämaja on UK:ssa ja sähköpostiviestintä ei toimi. Ei jaksaisi soitella palvelunumeroonkaan josta tulee kuitenkin sama palaute siitä :angry-screaming: :n käyntikortista. Ei se näin vaikeaa viimeksi ollut! :character-jason: :character-jason:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30 Heinä 2013, 13:33 
Poissa

Tänään tuli Kenzo jungle homme ja Dsquared2 potion 8-) Hienot pullot ja hyvät tuoksut :aurinko:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Heinä 2013, 14:10 
Poissa

Tänään tuli Juicy Couture dirty english 8-) Samassa kategoriassa potionin,gucci ph:n ja ehkä myös burberry britin? :aurinko: Jos tykkäät tuon tyylisistä tuoksuista,niin dirty english sopii hyvin joukon jatkoksi,mie tykkään 8-)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Heinä 2013, 15:29 
Poissa

Sinnehän tulee postia tiuhaan. Oliko sulla muuten alkuperäinen Jazz jo?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Heinä 2013, 19:06 
Poissa

Joo,semmoinen buumi ollut nyt :aurinko: En oo maistanut jazzia koskaan,joskus ollut kyllä mielessä.Toinen on safari,mitä olen miettinyt.Oon vaan pelännyt,että ovat liian kuivia+kimeitä mulle?Mitä sie olet mieltä,Jaakiem?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Heinä 2013, 21:02 
Poissa

Jaakiem kirjoitti:
Sinnehän tulee postia tiuhaan. Oliko sulla muuten alkuperäinen Jazz jo?

Kävin Jaakiem kaivamassa Tsarista näytteen,minkä olit joskus laittanut.Se onkin oikeastaan aika hyvä 8-) Joku pieni juttu siinä taustalla häiritsee,enkä saa kiinni mikä,mutta kokonaisuutena ihan ok 8-) Se on kuin kuiva selleri,joissain muissakin tuoksuissa tuo sama asia on vienyt mun fiilikset,semmoinen mausteinen/yrttinen juttu :aurinko: :roll:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Heinä 2013, 21:48 
Poissa

Pistin tänään kaksi tuoksua tilaukseen. Olkoon ne vaikka myöhästynyt syntymäpäivälahja itselleni, sillä en ollut budjetoinut tuoksuihin kyllä niin paljoa tälle kuulle. Tai oikeastaan ollenkaan, siihen tahtiin on posteljoonit ja kuriirit tänne pakettia viime kuukausina kuskanneet! :laughing-rolling:

Kuka arvaa mitä tilasin? :whistle:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Heinä 2013, 21:51 
Poissa

Serge lutensin Un Bois Vanillen ainaski

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Heinä 2013, 22:05 
Poissa

Oikein! :happy-cheerleadersmileygirl:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 130  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]