calypso kirjoitti:
finanna kirjoitti:
Paitsi...ääää! Se pirun Bosphore pyörii edelleen L'artisanin alelaarissa! Melkein yhtä paljon houkuttaisi tuo kuuden 15ml pullon setti jossa tulisi lisäksi Timbuktu ja muutama testaamaton herkku. Puhukaa nyt joku mulle järkeä! Useimmat artisanit nimittäin katoavat nahkaltani liian nopeasti. Bosphore-näyte on jo tulossa mutta testasin tuota jo iholla pari viikkoa sitten ja tuoksui aika hyvälle. Tosin samassa käsivarressa oli 2muutakin tuoksua

Minä L'Artisanin tuoksuihin "hurahtaneena" (jos näin voi sanoa) olen todellakin väärä ihminen puhumaan kenellekään järkeä. Pikemminkin lisään vettä myllyyn heittämällä ilmaan yhden kokeilemisen arvoisen idean, nimittäin oletko kokeillut paraneeko pysyvyys jonkun perusvoiteen avulla? Minulla ainakin kuivaihoisena tuoksut katoavat iholta usein aika nopeasti, mutta jos olen levittänyt jotain tuoksutonta kropparasvaa alle niin se pidentää tuoksun kestoa.

Kiitos vinkistä! Rasva toimii tosiaan joidenkin muiden lyhytketoisten tuoksujen kanssa hyvin eli varmaan toimisi näilläkin. Seville a l'aube kestää 8-10h eli voi olla edp-edt kysymyskin (Dzonkha ja Dzing nimittäin hävisivät testaillessa reilussa tunnissa).
Näyttää tosin siltä että täkäläinen kuriiri on niin

että en tilaa enää mitään. Kaveri yritti toimittaa pakettia 12.7 eikä jättänyt lappua jossa olisi se koodi jolla uuden jakelun saisi tilattua. Asiakaspalvelusta (lähettäjän tai kuriirifirman) ei ole apua. Toinen hokee että toimituksen saa muutettua kuriirin kautta lähetyskoodilla (joka ei onnistu ilman sitä kuriirifirman koodia joka löytyy lapusta jota kuriiri ei jättänyt tai jonka mies söi tms). Kuriirifirman päämaja on UK:ssa ja sähköpostiviestintä ei toimi. Ei jaksaisi soitella palvelunumeroonkaan josta tulee kuitenkin sama palaute siitä

:n käyntikortista. Ei se näin vaikeaa viimeksi ollut!