Tänään on 14 Touko 2025, 21:43

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 799  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 20 Huhti 2012, 01:38 
Poissa
Site Admin

Edelleen työmatkalla.
Asun hotellissa, joka näyttää luksusbordellilta (mutta ei luojan kiitos ole sitä).
Vietin koko päivän sotilastukikohdassa.
Vuosia sitten melkein jouduin pidätetyksi osoittaessani Valkoisen talon edessä mieltäni Irakin sodan puhkeamista vastaan. Nyt käväisin hetken siellä toisella puolella.
Elämä on joskus tarua ihmeellisempää.

Kuten tavallista, sää on lämmin mutta sisätilat Amerikassa on ilmastoitu jäätäviksi.
Tonka Impériale toi kivasti lämpöä ja jotenkin se tuoksu vain täydentää minua.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Huhti 2012, 02:03 
Poissa

Minulla on huono tapa laittaa uutta tuoksua, avata kone ja ruveta lukemaan Tuoksufoorumia ja kommentoida uutta tuoksua. Niin kuin vartin perusteella voisi sanoa mistään mitään.

Cartier de pasha on viisikymppinen mies, joka on niin hienostunut, ettei käy salilla hikoilemassa, vaan suihkuttaa niin hien hajun kuin treenin jälkeisen suihkugeelin hajun edt-pullosta.

Tuo Tonka on tuolla mainostuksella kohta kaikkien eniten himoitsema tuoksu tupakkavaniljan ja laventelikämmenen ohella. Oletko muuten huomannut, että Luca ei anna kamalasti tähtiä ylellisille turvaturkeille?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Huhti 2012, 02:29 
Poissa

Jaakiem, minäkin kommentoin tänne ensifiiliksiä. Minusta se on vain hauskaa ja onpahan jotakin jossakin mustaa valkoisella jos joskus haluaa lueskella mikä on ollut ensireaktio. Joskus saatan aloittaa blogikirjoitustakin ensitestailulla mutta harvemmin julkaisen sitä ennen kuin olen testannut tuoksua ainakin kertaalleen uudestaan. Tosin tänään kävi juurikin niin. :mrgreen: Tai oikeastaan eilen. Vaikka minä kyllä oikeastaan testasin tuoksua kahteen kertaan. Se oli niin lyhytikäinen, että se onnistui vaivatta yhden päivän aikana.

Ensivaikutelma on mielestäni kuitenkin kiinnostavaa luettavaa sekin, vaikka arvio myöhemmin voikin muuttua.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Huhti 2012, 02:40 
Poissa
Site Admin

Tähtien herumattomuus Tonkalle ei haittaa, Jaakiem ja Kamicha, mehua jää meille enemmän! Ei meidän tarvitse ole Lucan egon jatkeita, tiedämme jo ihan itse mistä pidämme. Minä pidän turkiksistakin, vaikka se on poliittisesti epäkorrektia. (Paitsi Venäjällä :D )

Sain puoliksi Nekun kanssa Cartierin Pashan Aigulta. Se ei sittenkään ole minun juttuni. Kuvauksesi on osuva, Jaakiem, minulle tulee tästä epäpuhdas ja tuhnuinen olo. Nekku, saat koko pullon tarkasteluusi kun seuraavan kerran nähdään!

Mä olen saanut Esxensen jäljiltä sampletarjouksia aika monilta eurooppalaisilta tuoksuagenteilta. Huikatkaa jos kiinnostaa, hukun sampleihin - minun ei selvästikään kannata enää ostaa mitään. Pistän noita tarjoomuksia mielellään kiertoon. Tänään tuli yhteydenotto mm. Grossmithilta ja Frapinilta. (Kirjatkaa noita toiveita mieluumin Markkinatorin puolelle. En nyt oikeasti ehdi kirjoittaa enempää mutta kun tämä työputki joskus loppuu, yksilöin sinne tarkemmin mitä kaikkea saaliiseeni sisältyy.)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Huhti 2012, 08:22 
Poissa

Off topic.

Gogol, pakkohan miun on kysyä tätä, vihdoin ja viimein...

Varmaan muitakin (jotka eivät sitä tiedä) kiinnostaa kovin: mitä ihmettä sie teet työksesi?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Huhti 2012, 15:02 
Poissa

Tänään testauksessa Tiialta tuoksutreffeillä saamani Bond No. 9 So New York.

Tiesin jo seitsemältä aamulla, että tästä työpäivästä tulee haastava. So New York oli täydellinen itsevarmuuden ja hyvänolon boostaustuoksu aamuun: se tuoksui samanaikaisesti energisendynaamiselta sitrukselta ja pehmeänlohdulliselta puolen litran mokkalatelta. Taustalla haistoin hedelmäkeksin. Tai ehkä skonssin?

So New York on samanaikaisesti kovapintainen ja lohdullinen tuoksu. Se on täydellinen toimistoon: siinä on kahvia, vauhtia, lujuutta, sofistikaatiota ja ei-vihjailevaa feminiinisyyttä. Se on lohdullinen olematta pateettinen itselohdutus-herkkukasa tai herkänkaunis empatia-itkupilli (tykkään kyllä molemmista, mutten töissä). So New York on myös sopivan anonyymi ja konventionaalinen - ja se pysyy lähellä ihoa. Kukaan ei kuiski palaverin jälkeen " siitä naisesta joka löyhkäsi oudolta hajuvedeltä".

So New Yorkin huonoihin puoliin kuuluu se, että katoaa iholtani parissa tunnissa. Mutta hei, sellaista on elämä Madison Avenuella! Kaksi tuntia on ikuisuus! Tätä tuoksua ei ehkä vaan ole tarkoitettu downshiftaajille.

Tiian arvio tuoksusta (olemme aika lailla samoilla linjoilla): http://oopiumiluola.blogspot.com/2012/0 ... -york.html

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Huhti 2012, 15:28 
Poissa

ToxuHoh, eikos se nyt ole selvaa etta Gogol on kirjailija. (;
Eeva, kiitos arviostasi, se oli antoisaa luettavaa. Oon kokeillut So NY:ta vain pullon suulta nuuhkaistuna.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Huhti 2012, 15:37 
Poissa

No 19 Poudré, sain tämän mieheltä lahjaksi jo jonkin aikaa sitten, mutten ole näytteiden kanssa puljaamiselta ehtinyt käyttää. Kaunis, kevyt ja tosi tosi miellyttävä, ja paranee vaan jos hieman kuumentuu.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Huhti 2012, 16:38 
Poissa
Site Admin

Cuir Beluga, yksi turvatuoksuistani. Säteilevän ihana päivä, lähdemme kohta nauttimaan elämästämme!

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Huhti 2012, 18:37 
Poissa

Mulla haistelussa tänään Ys Uzacin nelikko, tällä hetkellä strippitesteinä. Ensinnäkin pitää sanoa että tuon Ys Uzacin kotisivun logiikka ja linkitykset on aivan megavamuja. Mutta hintaansa nähden tämä samplesetti on ulkoisilta puitteiltaan mahtava. Todella kiva musta taiteltu pahvirasia suljettuna brändin ribbonteipillä, jossa on vieläpä repäisykatkoviivat rasian reunojen kohdalla helpottamaan avaamista. Sisälle taitettuna ja leikattuna on pidikekehikko neljälle näytteelle. Itse näytevialit on pitkänomaisia lasisia 4ml putkia, joissa on täydellinen korkki töpöttelyyn: pallopäinen, osittain ontto tulppa, jonka sisään saa jätettyä pienen määrän tuoksua helppoa sipaisuannostelua varten eikä tarvii hinkata millään hemmetin tikulla. Samanlaisia vialeja on muuten Hermès:llä kans, tää on kyllä ihan paras malli ei-suihkittavissa.

Itse tuoksut on aika mixed bag mulle. Monodie ja Lale aikaansaa tosi vahvan assosiaation funktionaalisiin tuoksuihin. Ekana tuli mieleen jokin hiustuote, jossa lukee "Mieto HYPO-tuoksu" - todellisuudessa se haisu jää inisemään kuitenkin pään ympärille eikä tunnu haihtuvan ikinä pois. Kakkosmielikuvana tulee Tampax Fresh tms -mainos, jossa pyöräillään kaupasta kotimatka aurinkoisen kukkakedon poikki ja ollaan niin onnellisen hymyileviä kun saatiin tamponeita. Mainoskortti lupaa "Dosed with over ninety percent of best selected natural ingredients in concentrate…" (kai yleisesti ottaen näistä kaikista neljästä). Wat-EVÖ. Lalessa haistoin alusta aivan hetken mehukasta appelsiinia, sitten joku suihkutti sen päälle hiuskiinnettä. Lalessa kuulemma "balsamic ambery accord" pohjalla. Oispa kiva jos löytyis. Monodie tuoksuu vähän samantyyliselle ku Korresin White Tea - Freesia - jotain. Mutta älkää uskoko mua. Monodie on oikeasti "A Show-stealing Chic Statement at Cocktails" ja Lale on "High-impact Elegance To Illuminate A Weekend Escape". Note to self: Vältä "white tea" yritelmiä.

Métaboles on "For Maximum Standout Style After Dark". Joopa joo. "Bold and fragile". "Ultra Expressive" lukee laatikon mukana tulleessa kortissa tuoksun karaktäärikuvauksena. Aika rauhallinen, eikä kyllä mitenkään bold eikä standout. Mutta tämä on silti kiva. Rauhallisempi versio Mallen Géranium Pour Monsieurista: ilman mega-minttua ja alhaisemmalla myskivolyymilla. Hallitsevana haistan tämän vihertävänä geranium-puhtomyskituoksuna. Tuumin että Hermès:n välimeripuutarhan ja/tai voyagen ystävät saattais tykätä tästä kovastikin.

Pohadka onkin näistä ainoa, jonka nettisivukuvauksen kohdalla en pahemmin pyörittele silmiäni (http://www.ysuzac.com/pohadka.html). Eeva kirjoitti tästä jo hyvin pari sivua aiemmin tässä ketjussa. Haistan tässä lähinnä tupakkaa, heinäisyyttä ja immortellea. Tämä menee näistä ekana ihotestaukseen jahka maltan.

Eeva: Mä voisin tykätä teetuoksusta paljonkin. Testaamani on olleet lähes poikkeuksetta aika kynyjä jos ajattelee tuoksun absoluuttista vastaavutta todellisuuden kanssa ja useimmiten ne onkin sellaisia "teen idea" tuoksuja. Ultimate Earl Grey -tee approksimaatio (ei täydellinen tämäkään) on kuitenkin Parfumerie Generalen L'eau Rare Matale (EI Hyperessence Matale). Do try it.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Huhti 2012, 19:57 
Poissa

Mukael, olen kanssasi täydellisen samaa mieltä Ys Uzacin tuoksukuvauksista. Niillä ei ole pääasiallisesti mitään tekemistä itse tuoksun kanssa. Ys Uzac on varmaan rekrytoinut jonkun viiden pennin copywriterin tekemään tuoksuille vetävät tekstit. Copylla on sitten kirjoittamisen aikoihin ollut vähän flunssa ja nenä tukossa.

Pohadka on mielestäni ehdottomasti kiinnostavin Ys Uzac. (Lale tosin on siis vielä nuuhkimatta.)

Laitan korvan taaksen myös ton L'eau rare matalen. Harmi, ettei PG:sta saa tilattua näytteitä. Kokeilematta on myös Comme des Garconsin lehtisarjan Tea.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Huhti 2012, 21:02 
Poissa

Huu, Naomi Campbell Cat Deluxe. Meinaan jopa kirjoittaa tästä blogiin. Toisella ranteella DKNY Be Delicious Fresh Blossom Juiced. Teinitär sai jälkimmäistä joululahjaksi 30 ml ja huomasin tänään, että lientä on jäljellä enää aavistus. :shock:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Huhti 2012, 21:34 
Poissa

Tänään täysilaidallinen. Kävin hakemassa Stockmannilta yhden klassikkotuoksun ja samalla kokeilin Cool wateria (hyvä, miesten tuoksujen normi), Bvlgari Aquaa (sama setti sitruunalla, hyvä), Valkoista Lacostea (kiva alku, muuta en muista enää), keltaista Lacostea (imelä sitruuna, keinotekoinen, en muista muuta) ja Fuel for lifea (kannattaa testata varmasti joskus ihan omanaan, vaikutti lupaavalta). Sitten kiinnitin huomiota tuoksuun joka haisi kahden metrin päästä jännittävälle. Se oli Zippo jotain, joka kuitenkin paperilta haisteltuna haisi niin metalliselta, että vihloi ensin nenässä, sitten hampaissa ja lopulta aivoissa.

Ostin lopulta Hulluilta päiviltä yhden 40 ml:n pullon, mutta mietin hetken, että olisin saanut jostain netistä samalla hinnalla isomman pullon. Aivan tyhmä ajatus, kun en todellakaan tarvitse isoja pulloja enää kuin poikkeustapauksissa. En sano vielä, minkä pullon ostin, kun sillä voi olla käyttöä sokkohaasteessa. Stockkalla oli muuten niin täyttä ja hälinää, että unohdin ruinata sampleja. Sekin ilo jäi välistä :twisted:

Sitten menin vielä ostamaan muutamalla eurolla eräältä nettifoorumilta nelisenkymmentä Oriflamen tuoksunäytettä. :roll: Luulisi siinä jo olevan kohta kaikki sen putiikin hajut. Onko tässäkään mitään järkeä? Ovatko Oriflamet millään tavalla kiinnostavia?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Huhti 2012, 21:46 
Poissa

Jaakiem kirjoitti:
Sitten menin vielä ostamaan muutamalla eurolla eräältä nettifoorumilta nelisenkymmentä Oriflamen tuoksunäytettä. :roll: Luulisi siinä jo olevan kohta kaikki sen putiikin hajut. Onko tässäkään mitään järkeä? Ovatko Oriflamet millään tavalla kiinnostavia?

Jaakiem, itse olen sitä mieltä että kaikki Oritflamet ovat täyttä pa*kaa. Tiedän että en ole ainoa joka on tätä mieltä. Ainut edes hiukan siedettävä Oritflame tuoksu jota olen kokeillut on Rebel, mutta ei sekään anna aihetta juhlaan.

Oritflamen ranskalais'versio, Yves Rocher, on sitten ihan toinen juttu. Paljon hyviä tuoksuja.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Huhti 2012, 22:22 
Poissa

Meni sitten metsään se. Ajattelin, että tuollaisella näytemäärällä olisi voinut tehdä jo jotain hauskaa. Ei tuo tullu kalliiksi kuitenkaan.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 799  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]