Tänään on 14 Touko 2025, 08:54

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 130  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 14 Loka 2013, 15:14 
Poissa

Noh, viimeisimmät ovat huutonetistä pikkuhiluilla ostettu Yves Rocherin Shafali (minipullo, jostain 90-luvulta muistaakseni.) Onneksi on säilynyt ihan käytettävänä vielä.
Eräs mukava ihminen tarjosi mulle myös "Yves-vintage-buumiin" 8e Jour-miniputelin (myöskin alkuperäisen 90-luvulta, säilynyt erinomaisesti), sekä Venicesta kausituoksuna ilmestyneen uudelleen lanseeratun version, Venisen (vuosi 2008.)
Tuo ihan isona pullona. Muistuttaa aika paljon alkuperäistä, vaikka jotain pientä siitä puuttuu. En osaa havainnoillistaa että mikä se puuttuva juttu on, mutta jotain pientä on muutettu. Pidin alkuperäisestä enemmän.

Oli pakko saada näitä, kuuluvat nuoruuteeni, ja halusin päästä fiilistelemään vähän niitä tuoksumuistoja. Suuria summia en olisi näistä maksanut, mutta halvalla sain ;)
Huvittaisi saada näitä lisääkin ihan nostalgiamielessä, Cantate ainakin. Niin Ispahan! :D Onhan noita. Ja minipulloina, suuria en varmaankaan jaksaisi enää kahlata läpi. No tuo 8e Jour kyllä kolahtaa muhun aika hyvin edelleenkin. Aikamoinen maustepommi suitsukkeella ja ehkäpä ripauksella kanelia. Se on ihan nam.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Loka 2013, 17:59 
Poissa

Onhan tämä nyt mennyt hieman maaniseksi, mutta viikon sisään kotiutettu Hannele, Galimardilta Lapis Lazuli ja Evie ja NK:lta Stokiksesta vielä Penhaligonsin Iris Prima, koska siinä on ihana balettistoori ja tuoksukin mahtava sekoitus mokkanahkaa ja iiristä.

Olisin himoillut vielä Mona Di Orion myskiä, mutta hillitsin itseni. Miesystävä osti Mona Di Orion Violette Fumeen ja sitä täytyy testailla itsekin, ensinuuhkaisulla tervasavuinen orvokki, todella mielenkiintoinen tuoksu.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 14 Loka 2013, 19:57 
Poissa

Lomat vietetty ja palatessa odottikin paketti :aurinko: Giorgio Beverly Hills red for men.Näin alustavasti melko makea,erittäin voimakas(tehty 90,mutta 80luvun voima),monivivahteinen tuoksu,jossa joittenkin tietojen mukaan on käytetty satoja ainesosia.Tykkään makeudesta ja tuosta tietystä mystisyydestä,että ei voi oikein laittaa mihinkään kategoriaan.Makeuden puolesta ja vähän muutenkin tulee jotenkin Joop mieleen :think: Espanjasta en tuonut mitään tuoksuja.Hintataso suomen veroinen,tietysti Espanjalaisten omat tuoksut hiukka edullisempia.A.Dominguesin aqua frescaa meinasin täydentää,mutta mulla on melkein pullollinen vielä kotona,joten jätin ensi kertaan :aurinko:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Loka 2013, 01:56 
Poissa

Tilasin Givenchy Gentlemanin, että pääsee kunnolla haistelemaan patsulia. Putkinäytteestä jää kokemus jotenkin vaisuksi. Tilasin siis sellaisen uuden, edullisen pullon. Toivottavasti ei ole pettymys.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Loka 2013, 20:56 
Poissa

Jaakiem kirjoitti:
Tilasin Givenchy Gentlemanin, että pääsee kunnolla haistelemaan patsulia. Putkinäytteestä jää kokemus jotenkin vaisuksi. Tilasin siis sellaisen uuden, edullisen pullon. Toivottavasti ei ole pettymys.

Mulla on kans se uudempi versio.Tykkään kyllä ja musta se on hienostunut tuoksu,vähän vanhanliiton meiningillä.Patsuli vie koko matkan ainakin mun nenässä,mutta ei kuitenkaan ole ylivoimainen,pieni animaalinen vivahde,ehkä ripaus hunajaa,vanilijaa jne.Giorgio Beverly hills for men on varmasti lähinnä gentlemania,se on vain yksioikoisempi,lähinnä patsulia.
Ps:Hyvä kuva Jaakiem,vähän gangsta 8-)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Loka 2013, 12:30 
Poissa

Ihan meinas tulla hätä käteen ku tuoksufoorumi oli nurin pari päivää! Nyt kuitenkin pääsen hehkuttamaan, että uskaltauduin ostamaan eBaysta uudelleentäytettävät Alien EdP ja Feerie-minit. Joudun reissaamaan edustus(!)tarkoituksissa jonkin verran, ja kaikki käsilaukkuun mahtuva innostaa :)

Fragrantica

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30 Loka 2013, 23:26 
Poissa

Oho. Nyt tuli Piper Nigrum puolivahingossa. Tein aika matalan tarjouksen EBayssa, mutta se just riitti. Vähän kyllä epäilyttävää, että huutokisa pysähtyi just mun maksimisummalle.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Loka 2013, 11:29 
Poissa

Nyt tuli laskukin tuosta eilisestä pullosta. Siihen oli merkitty isot postikulut, vaikka alkuperäinen huutokauppatarjous oli ilman postikuluja EU:n alueella. Tuosta voisi tietenkin vähän murista, jos jaksaisi.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Loka 2013, 21:23 
Poissa

Mä ainakin jaksaisin. Se jos mikä lisättynä tuohon kuvioon epäilyttää.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Loka 2013, 21:59 
Poissa

Mä tein aika isot hupsista-ostokset ebayssa. :oops: Olen samalta myyjältä aiemminkin ostanut "puolivahingossa" tuoksuja, hänellä kun on aina hinnan perässä myös best offer-mahdollisuus. Ja minähän parin viinilasillisen jälkeen vähän tarjoilin, ihan inhimillisiä hintoja tosin, noin puolet pyydetystä, ja myyjä hyväksyi kaikki. Nyt mulla on vintage Sublime edp (se kirpparilta löytämäni oli edt, vanhempi ja parempi), vintage Coriandre, vintage La Perla La Perla edp, Montana eau Cuivree ja Patoun Enjoy. Kaikki sokkoja. :whistle:
Totaalihuteja ei silti ole joukossa.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Loka 2013, 22:48 
Poissa

Sumukorento kirjoitti:
Mä tein aika isot hupsista-ostokset ebayssa. :oops: Olen samalta myyjältä aiemminkin ostanut "puolivahingossa" tuoksuja, hänellä kun on aina hinnan perässä myös best offer-mahdollisuus. Ja minähän parin viinilasillisen jälkeen vähän tarjoilin, ihan inhimillisiä hintoja tosin, noin puolet pyydetystä, ja myyjä hyväksyi kaikki. Nyt mulla on vintage Sublime edp (se kirpparilta löytämäni oli edt, vanhempi ja parempi), vintage Coriandre, vintage La Perla La Perla edp, Montana eau Cuivree ja Patoun Enjoy. Kaikki sokkoja. :whistle:
Totaalihuteja ei silti ole joukossa.

Hei, kerrohan kuka tuo myyjä on, kuulostaa että sillä on läjäpäin aarteita :aurinko:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 07 Marras 2013, 17:18 
Poissa

Tilasin äsken sokkona YSL Body Kouroksen ja Bvlgari Blackin itselleni pikkujoululahjaksi. Black on kuumottanut jo hetken ja Body Kouros lähti ex tempore. Aijai! jännittää kun pikkulapsena.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 07 Marras 2013, 19:40 
Poissa

Häikäistynyt kirjoitti:
Tilasin äsken sokkona YSL Body Kouroksen ja Bvlgari Blackin itselleni pikkujoululahjaksi. Black on kuumottanut jo hetken ja Body Kouros lähti ex tempore. Aijai! jännittää kun pikkulapsena.

Mistä tilasit?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 07 Marras 2013, 21:42 
Poissa

^parfyymi.fi

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 07 Marras 2013, 22:45 
Poissa

Kosmoskukka kirjoitti:

Hei, kerrohan kuka tuo myyjä on, kuulostaa että sillä on läjäpäin aarteita :aurinko:

bhperfume5mor on myyjä. Hänellä on aika paljon myös negatiivista palautetta ebayssa, mulla ei ole valittamista kuin korkeista postimaksuista, hän kun ei yhdistä niitä, vaikka ostaa useamman pullon.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 130  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]