Tänään on 12 Touko 2025, 02:15

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 130  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 01 Joulu 2013, 16:50 
Poissa

^ooh, onnea Eeva loisto hankinnasta! Nautiskelehan kauniista tuoksusta. Se on hyvä :aurinko:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 01 Joulu 2013, 20:06 
Poissa

Bois Farine ja sitten vaihtareina Agent Provocateurin L`Agent (jotka ei kummatkaan tosin ole tulleet vielä).

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 01 Joulu 2013, 20:27 
Poissa

Anissa kirjoitti:
Bois Farine ja sitten vaihtareina Agent Provocateurin L`Agent (jotka ei kummatkaan tosin ole tulleet vielä).

Postiseurannan mukaan pitäisi olla muuten jo siellä sun postissas. :aurinko: Senhän voi hakea ilman pakettikorttia, kun antaa sen tunnuksen. Jos ei siis jaksa oottaa, että posti-pate tuo pakettikortin :D

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 01 Joulu 2013, 20:29 
Poissa

Saila kirjoitti:
Anissa kirjoitti:

Postiseurannan mukaan pitäisi olla muuten jo siellä sun postissas. :aurinko: Senhän voi hakea ilman pakettikorttia, kun antaa sen tunnuksen. Jos ei siis jaksa oottaa, että posti-pate tuo pakettikortin :D

Meikäläisen postihan menee jo kuudelta kiinni, enkä tajunnut tehdä postinsiirtoa, joten seuraava mahdollisuus mennä postiin on ensi torstaina. No, hyvää jaksaa odottaa. :)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Joulu 2013, 01:59 
Poissa

Täältäkin meni perjantaina tilaus Lartsalle: Dzing! ja Al Oudh.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Joulu 2013, 02:10 
Poissa

Eli kaikillle on on tulossa sieltä jotain, paitsi mulle.

Onneksi on tulossa edes ne pari Goutalia lohdutukseksi.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Joulu 2013, 09:05 
Poissa

Jaakiem, elä välitä, ei oo mullekkaan tulossa L´artisanilta mitään. Mutta tahtoo listalla kyllä on ainakin La Chasse aux Papillons plus Mure & Musc

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Joulu 2013, 15:31 
Poissa

Njaalgahaisyeini: Noista Yves Rocherin tuoksuista...
Mulla ne kuuluu nostalgisiin muistoihin lapsuudesta, teini-iästä ja myös siitä kun olin nuori äiti 90-luvulla.
Huvikseni olen hieman alkanut keräillä noita vanhoja vintage-Yvesejä.
Tällä hetkellä löytyy Shafali, 8eJour, Venice ja Ispahan. Ispahan on ikävä kyllä ummehtunut, harmi, koska tykkään siitä eniten 8eJourin ohella. Aion kyllä vielä metsästää paremmin säilyneen yksilön kyseisestä itämaisesta ihmeestä.
Keräily jatkuu varmasti. En käyttäisi varmaankaan julkisesti kaikkia niistä, mutta välillä itsekseni niitä tuoksuttelen ja vaivun muistoihin.
Omani olen löytänyt huutonetistä, kirpparilta ja erään toisen foorumin kautta.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Joulu 2013, 22:27 
Poissa

Terveiset Kanarialta! Tuli ostettua pullo YSL M7, hintaan 29.90€. Ei voinut vastustaa! :music-guitarred:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Joulu 2013, 12:57 
Poissa

Ihan uusin tuoksuostokseni on Versacen Versense, mutta se ei tule itselleni vaan tyttärelle joululahjaksi. Alunperin piti hommata se Manifesto hänelle, mutta tuohon hän ihastui enemmän. Itse en ole haistanut sitä kuin lapulta ja oli ihan kivan oloinen kyllä. Lahjotaan tytön kanssa toisiamme jouluna tuoksuilla muutenkin, mullekkin on tulossa tuoksulahja, en tiedä mikä, jännittää.

Itselleni ostin fb:n tuoksukirpparilta CK:n Euphoria Blossomin. En ole sitä vielä iholleni edes kokeillut, mutta pullon suusta vaikuttaa aika söpöltä, paremmalta kuin Forbidden Euphoria. Alkuperäinen Euphoria on ostoslistalla, se on noista paras kyllä. Fragranticasta huomasin että uusi Euphoria on tulossa taas. Endless Euphoria. Hemmetti pitääköhän mun hommata tätä menoa koko sarja kun on vauhtiin päästy. Ja sitten asetella ne kaikki nättiin riviin ja ottaa herttaisia perhekuvia heistä. Ja koko elämä on yhtä euforiaa... No joo...

Tällä forumilla on nyt viime aikoina ollut niin paljon puhetta Gaultierin Le Malesta, että kai mä hommaan sen kohta itelleni, kun ei miestä oo.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 05 Joulu 2013, 10:07 
Poissa

Tiistaina tilasin Lalique Encre Noiren. Tulispa se jo tänään :eusa-pray:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 08 Joulu 2013, 00:16 
Poissa

Hupsis. Ostin makeita pommeja. Kilianin Love ja SL Bois Vanille tarttuivat mukaan, mies osti SL Ambre Sultanin. Hänen ihollaan se käyttäytyy paremmin kuin minulla, se on suolaisenpi ja laakerinlehtinen kun minulla esitteli ainakin aikaisemmin enimmäkseen vain tahmaisen makeaa puoltaan.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 08 Joulu 2013, 13:04 
Poissa

naapio kirjoitti:
Hupsis. Ostin makeita pommeja. Kilianin Love ja SL Bois Vanille tarttuivat mukaan, mies osti SL Ambre Sultanin. Hänen ihollaan se käyttäytyy paremmin kuin minulla, se on suolaisenpi ja laakerinlehtinen kun minulla esitteli ainakin aikaisemmin enimmäkseen vain tahmaisen makeaa puoltaan.

Aika nappiostoksia teitte molemmat. Pitäisikin suihkauttaa joskus Ambre Sultania miehelle, suola ja laakerinlehti herautti veden kielelle. Minunkin ihollani se on aika makea.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 08 Joulu 2013, 19:12 
Poissa

finanna kirjoitti:
naapio kirjoitti:

Aika nappiostoksia teitte molemmat. Pitäisikin suihkauttaa joskus Ambre Sultania miehelle, suola ja laakerinlehti herautti veden kielelle. Minunkin ihollani se on aika makea.

No mä olen vannoutunut vaniljan vihaaja joten hyvin yllättäviä hankintoja nämä ennen kaikkea ovat. Love on vadelmaisen vaahtokarkinen jasmiini, en keksi parempaa tapaa kuvata sitä. Un Bois Vanillen alku on tajuttoman hyvä savuinen ja lakritsinen herkku, mutta voi olla että se tasaantuu liian tyypilliseen vaniljaan ollakseen nappiostos. Täytyy tutkiskella.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 08 Joulu 2013, 21:53 
Poissa

Tänään avasin Essenzanlta tulleen näytepaketin joka sisälsi Creedin Spice & Woodin ja Xerjoff 17/17 Hommen. Creedin en vielä paneutunut kunnolla mutta Xerjoffia tuli haisteltua. Jos teistä joku on kävellyt kuumana kesäpäivänä lehmäaitauksen ohi tietää mikä löyhkä siitä lähtee. Likainen nahka + sonta + kuiva heinä/ruoho = Xerjoff 17/17 Homme. Ai niin, 100ml potulla on hintaa 600€... :violin:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 130  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]