Tänään on 11 Touko 2025, 10:23

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 130  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 31 Joulu 2013, 19:54 
Poissa

Jaakiem kirjoitti:
Eipä siellä paljon muita tuotteita alessa ollakaan. "Jäsenille" luvattiin 10 prossaa alennusta koodilla PRESALE, jos ostokset ylittivät 60 euroa. En tiedä, onko enää voimassa. En tiedä, pääseekö jäseniksi ekatilauksella. Jäsenet saavat kuitenkin kivan setin ihan reilun kokoisia minituotteita tervetuliaislahjaksi. Joulun alla oli kanssa jokin kaupanpäällistarjous.

Okei no se selittää. Tietääkseni olen jäsen, mutta en ole koskaan tilannut tuolta. Ihan kiva tervetuliaislahja tuollainen :aurinko:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Tammi 2014, 21:14 
Poissa

Posti toi edullisesti :techie-ebay: sta ostetun Revlonin charlien. :aurinko:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Tammi 2014, 02:44 
Poissa

Viimeisimmät ostot Bond no 9 West Side sekä L'occitanen amberia sai taas nettikaupasta, joten 2 putelia varastoon. Ja joulupukki toi Armanin Coden.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Tammi 2014, 02:47 
Poissa

Jos yhtään pitäisin ambratuoksuista, niin jemmaisin minäkin tuota.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Tammi 2014, 14:14 
Poissa

Koska en ole hetkeen ostanut itselleni mitään, kerron edes sen että sain joululahjaksi Versace pour femmen. Säästelen sitä kevääksi koska on keveä ja raikas.

Edit. Eipäs kun olenhan mä ostanut jotain. Huutonetistä minikokoisen Yves Rocherin Pivoinen. Olen ihan hurahtanut keräämään mineinä noita Yvesin vanhoja retrotuoksuja.
Tämä on oikein hyvin säilynyt yksilö jota varmasti käytän välillä keväällä ihan tyytyväisenä. Kovin kukkainen.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 07 Tammi 2014, 12:22 
Poissa

En ruvennut tipattomalle enkä sumuttomalle, vaan tilasin sokkona Moschinon Funnyn, sekä Atelier Colognelta täyden näytesetin (tosi edullinen!) ja jotain randomnäytteitä huuto.netistä. Eli haisteltavaa piisaa jatkossakin :D

EDIT: Ruinasin vielä Frédéric Mallelta ja Parfums de Nicolaïlta näytteitä, saa nähdä mitä lähettävät.

Fragrantica

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 07 Tammi 2014, 21:02 
Poissa

L`Occitanen Ambra. Tämä on klassinen hyvä perusambra ja koska se on lopetettu, niin sitä oli pakko poistaa pullollinen, kun oli hyvässä alessa liikkeessä.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 10 Tammi 2014, 13:01 
Poissa

Njaalgahaisyeini kirjoitti:
En ruvennut tipattomalle enkä sumuttomalle, vaan tilasin sokkona Moschinon Funnyn, sekä Atelier Colognelta täyden näytesetin (tosi edullinen!) ja jotain randomnäytteitä huuto.netistä. Eli haisteltavaa piisaa jatkossakin :D

EDIT: Ruinasin vielä Frédéric Mallelta ja Parfums de Nicolaïlta näytteitä, saa nähdä mitä lähettävät.

Pakkohan tämä Atelier Colognen näytesetti on käydä katsomassa ja sorruin tilaamaan sen myös. Haistelin muutaman nopeasti Münchenissä ja muistan tykänneeni ainakin Bois Blondsista.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 10 Tammi 2014, 20:08 
Poissa

Huh huh. Pakotin itseni ostamaan Lyric extraitin kun olen siitä niin haaveillut eikä tässä pullo-ostojakaan ole paljoa ollut. (seli seli pälä pälä) Kirpaisi niin perkuleesti, .... Mutta ai niin ihanaa kun vihdoin saan sen! Vielä jossain kohtaa hankin Dia extraitin. Se on minusta parempi (moniulotteisempi) extraitina kuin edp:nä. Se minisetti jonka viime vuonna hankein on ollut kyllä parhaimpia ostoksiani.

Yksi rouva lupasi diilata mulle myös Al Mas Attar-tuoksun pullona, sitä en kanssa malta odottaa, rakastan sitä niin! Sen perilletuloa vähän jännitän, mutta toivottavasti kaikki menee hyvin.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 10 Tammi 2014, 22:18 
Poissa

Onpas kyllä. Itsekin olen katsonut Amouagen minisettiä sun onnistuneiden kokemusten innoittamana, mutta Amouage on kyllä toisaalta ollut ainoa talon, jonka testailluista on tullut kielteistä palautetta ja useampaan otteeseen. Yleisin kommentti on ollut, että haisee liian voimakkaalta.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 10 Tammi 2014, 23:36 
Poissa

Kappas, niin voi olla, että ovat liian voimakkaita suomalaiseen makuun. Itse en paljoa annostelekaan, koska ovat tosiaan melko tuhtia tavaraa. Mullakin into Lyriciin kasvoi hiljalleen niin, että nyt olen koukussa. Miesten versio taasen on musta aikas kamala. Oisko sulla Jaakiem jotain mitä haluisit kokeilla, mulla noita näytteitä ois niin voisin lainata sulle? Ei välitetä niistä muista :P

Noissa Attar öljyissä mua viehättää se, että niissä olen ihan huomannut sen miten ne alkavat hehkumaan ihon lämmetessä. Monien tuoksujen kanssa näin voi käydä, mutta noissa erityisesti.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 11 Tammi 2014, 10:33 
Poissa

Tänne on nyt rantautunut vintage Opium - kiitos Sumulle tästä aarteesta :romance-heartsmiley:
Myös tuo L´artisan Parfumeurin Mure et Musc ja
Guerlainin Mon Precieux Nectar, sekä isännälle on tullut uutukaisena Chanelin Platinum Egoiste.
Ihanuuksia :romance-inlove:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 11 Tammi 2014, 14:06 
Poissa

Kosmoskukalta ostin Estee Lauderin Spellboundin, jota jännityksellä odottelen :)
Lupasi mukaan yllärinkin, oh I'm so excited :romance-inlove:
Tämä on kyllä mainio foorumi :)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 11 Tammi 2014, 15:11 
Poissa

Anna kirjoitti:
Kappas, niin voi olla, että ovat liian voimakkaita suomalaiseen makuun. Itse en paljoa annostelekaan, koska ovat tosiaan melko tuhtia tavaraa. Mullakin into Lyriciin kasvoi hiljalleen niin, että nyt olen koukussa. Miesten versio taasen on musta aikas kamala. Oisko sulla Jaakiem jotain mitä haluisit kokeilla, mulla noita näytteitä ois niin voisin lainata sulle? Ei välitetä niistä muista :P

Noissa Attar öljyissä mua viehättää se, että niissä olen ihan huomannut sen miten ne alkavat hehkumaan ihon lämmetessä. Monien tuoksujen kanssa näin voi käydä, mutta noissa erityisesti.

Miten Anna vertaisit tuota extraitia edp:hen? Lyric on minunkin listalla mutta olen testannut vain edp:ta ja arvon tilaisiko extraitia sokkona. Basenotesin pohdinta ei avannut asiaa minulle.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 11 Tammi 2014, 15:12 
Poissa

Beata, mää oon samaa mieltä, tämä on mainio foorumi ja täällä on ihania ihmisiä :romance-heartsmiley:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 130  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]