Tänään on 15 Touko 2025, 00:16

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 799  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 24 Huhti 2012, 16:28 
Poissa

^ Onko uusi vai vanha pullomalli? Eli onko kierrettävä, kiinteä klil-klik korkki, vai uusi, irroitettava versio?

Happy spraying! 8)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Huhti 2012, 16:44 
Poissa

Korkki on irtilähtevää mallia. Pullo on paljon kivempi kuin muistinkaan, painava - ja kuminen reunus tuntuu kädessä hyvältä.

Mutta korkkiin kirjoitettu Black on kyllä välistetty ihan helvetin rumasti :roll: .

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Huhti 2012, 16:58 
Poissa

^ Juu, ne muutti vähän sitä pulloa muutama vuosi sitten. Syynä siihen oli sen vikisevän kierrekorkin epävarmuus. Monilla koko juttu levisi ihan käsiin.
Itse olen omistanut 2 semmoista vanhaa kierrekorkkipulloa - toinen alkoi miullakin sitten yhdessä vaiheessa vuotamaan reisille kun sitä käytin...
Nyt on käytössä kolmas pullo, tällä kertaa se irroitettava korkki. Tykkään siitä enemmän, ja tärkeintä on kuitenkin se, ettei ainakaan miun nenään tuon pullon uudistuksen myötä lähdetty itse tuoksua kopeloimaan lainkaan. Sama vanha, loistava Black.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Huhti 2012, 17:14 
Poissa

Kamicha kirjoitti:
...joo piti. Tuoksumuisto on nyt elävä - mutta tuoksumakuni on selvästi muuttunut likaisempaan suuntaan. Tämän myskit ovat putipuhtoisia ja supersynteettisiä, huuhteluainetta, eläimestä ei tietoakaan. Pelkään, että Softlan vaniljahuuteluaine, jota käytin joskus vuosia sitten, tunkee tuoksumuistona ikävästi väliin :x . Kuminuotti on aika jees, toivoisin sille vaan vähän rähjäisempää seuraa. Yleisvaikutelma/ensivaikutelma: luxus-barbie. Softlan-vauva hapoissa.
Kuva

Hah. Hassu juttu: miekin käytin aikanaan paljon tuota Softlan vanilja-huuhteluainetta! Olin siihen aika koukussa, ja laitoin sitä aina ihan tolkuttomat överit koneeseen.
Muistan että tykkäsin erityisesti siitä, kun pesin Salaisesta agentista ostamani armeijan villapaidat tuolla - se tuoksu kesti päiväkausia niissä. :)

Itse en kuitenkaan koe Softlan ja Blackin välillä juurikaan yhtäläisyyttä. Nada, to be honest.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Huhti 2012, 17:20 
Poissa

Piper nigrum, koska laitan pojan taas maailmalle. Tämä tuntuu toisella kerralla paljon pehmeämmältä, hyvin arkinen tuoksu. Voisin ostaa tätä Villoresia vaikka kokonaisen pullollisen, jos tämä ei olisi niin puhtaasti mausteinen. Tämä saa nimittäin aivastamaan, kun tätä laittaa. Ei siksi että tästä saisi jonkin allergisen reaktion, vaan sen vuoksi, kun mausteet menevät nenään.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Huhti 2012, 17:28 
Poissa

toxu kirjoitti:
Itse en kuitenkaan koe Softlan ja Blackin välillä juurikaan yhtäläisyyttä. Nada, to be honest.

Dear toxu - vannon, että minun ihollani yhdennäköisyys on hätkähdyttävä! Olen kävelevä, muovinen, vaniljainen eiku vanilliininen Softlan-vauvanukke.

Edit - no nyt tuo vanilja alkaa muuttua vähän luonnollisemmaksi - projektiossa. Ihon lähellä Softlan-vauva mellastaa edelleen kera puhtomyskiensä.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Huhti 2012, 18:00 
Poissa

Hyh, huuhteluaine! *puistatuksia* En käytä koskaan. Edellisestä huuhteluainepullosta tässä huushollissa on aikaa varmaan likemmäs 15 vuotta. Silloinkin joskus, kun oli käytössä niin tuoksuttomana. Yuck!

Iholla Lutensin Feminité du Bois. Tästä tulossa blogiin kirjoitus ehkä vielä ennen aamua. Hih, mun Sirkka-Liisani on aika erilainen kuin toveritshki Nikolain. :mrgreen:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Huhti 2012, 18:03 
Poissa

Minulla ei ole ihan niin pitkä aika - mutta monta vuotta kumminkin :mrgreen: .

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Huhti 2012, 18:09 
Poissa
Site Admin

Mä en voi sietää huuhteluaineita. Ja latinalaisessa maailmassa laventeli on siivoustuoksu (lastenhoitaja osti tänään laventelintuoksuista pesupulveria).

Mohn, femakkosi on taatusti erilainen, sillä melkein en haista seetriä :D

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Huhti 2012, 23:07 
Poissa

Toisella ranteella äidiltä lainattu Opium EdT. Sen yhden laskurin mukaan vuodelta 2003. Aika jytyä kamaa tuntuisi olevan. Todella mausteinen, hirmu vaikeaa yrittää löytää mitään yksittäisiä nuotteja, tuntuu kuin siitä työntyisi jotain ohuen ohuita puikkoja otsaonteloon kun sitä yrittää nuuhkia. Tämä saattaa tehdä saman kuin Tauerin Lonestar Memories teki, eli tuntuu kuin tuoksu vahvistuisi sitä mukaan mitä pidempään se on iholla...ihan niin kuin ei pystyisi lopettamaan tuoksun aistimista millään ja se täyttäisi ilmankin ympäriltä, ei vain minun ranteeni ympäriltä vaan koko huoneen...

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Huhti 2012, 23:12 
Poissa

Jacobsin Bangia. Komeampi puolisko osti itselleen pullollisen nuuhkuteltuaan koko eilisillan rannettaan. Tykkään! Ihanan, todella viettelevän metsäisen tuoksuinen. Katajaisen.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Huhti 2012, 23:27 
Poissa

Eikö se Bangkin ollut näitä Super E iso -ihmeitä?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Huhti 2012, 23:59 
Poissa

Mulle käy vapaapäivinä turhan usein näin. Kädet ovat täynnä tuoksuja. Alimpana D&G One (kiltti versio Envystä), joka puolella Piper nigrumia, toisessa kädessä Kenzo airia, toisessa Burberry Londonia ja viimeisempinä vielä Fahrenheitia. Aika sekava myrkkykeitos. Mun pitäisi varmaan liittyä anonyymeihin tuoksuttelijoihin (Vai onko tämä foorumi sellainen ryhmä)?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Huhti 2012, 00:05 
Poissa
Site Admin

Ei. Tämä pahentaa addiktioita, koska antaa sen illuusion että on normaalia tuoksua Piper Nigrumilta, Londonilta ja Onelta yhtä aikaa.

Harkitsen itseni bännäämistä pysyvästi täältä :?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Huhti 2012, 01:19 
Poissa

Hmmm, Opiumin drydown on aika kiva. Muttah...se muistuttaa minua tädistäni joka sitä jossain välissä käytti ja se taitaa tehokkaasti estää minua varsinaisesti käyttämästä Opiumia. Taitaa se muutenkin ehkä olla vähän turhan voimakas ja mausteinen minulle. Toisaalta, Linda Evangelista on toiminut Opiumin kasvoina ja siinä olisi taas minulle yksi puolestapuhuja. Linda on mun ikisuosikki! :wink:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 799  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]