Tänään on 11 Touko 2025, 01:30

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 130  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 22 Helmi 2014, 13:11 
Poissa

mukael kirjoitti:
Escentualin taannoisesta alesta matkalla tänne ELd'O:n La Fin du Monde, Nombril Immense ja Fils de Dieu sekä CdG:n #2 Man. :dance:

Oho. Onpa komia kasa.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Helmi 2014, 16:15 
Poissa

Aqua Allegoria Flora Nymphea tulossa äxältä. Maksaa siellä 24€ + toimitus, jos jotakuta kiinnostaa.

Fragrantica

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 28 Helmi 2014, 00:39 
Poissa

Mun Nuit etoilee ja Mandragore pourpre tulivat. Tilasin ne Ebaysta, saksalaiselta myyjältä, että sain ne vanhemmat, värikkäät pullot.

Testasin Nuit etoilea iholle ja nukuin tuossa kuuden tunnin päikkärit sohvalla. Minttu ja mänty ovat kyllä ihania tuoksuja. Pitäisi joskus kyllä jaksaa ottaa joku perhepotretti noista Goutaleista.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 28 Helmi 2014, 08:48 
Poissa

Njaalgahaisyeini kirjoitti:
Aqua Allegoria Flora Nymphea tulossa äxältä. Maksaa siellä 24€ + toimitus, jos jotakuta kiinnostaa.

Ja minuahan kiinnosti. Mukaan lähti myös Aqua Allegoria Lys Soleia, alejen kanssa 2 pulloa yhteensä 52 €.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 28 Helmi 2014, 11:20 
Poissa

Anissa kirjoitti:
Njaalgahaisyeini kirjoitti:

Ja minuahan kiinnosti. Mukaan lähti myös Aqua Allegoria Lys Soleia, alejen kanssa 2 pulloa yhteensä 52 €.

Aika nopeesti kans tulee, ja DHL:n seurantapalvelu on koukuttavan yksityiskohtainen! Mun paketti on jo lähtenyt stadista pohjoiseen :)

Fragrantica

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 01 Maalis 2014, 22:38 
Poissa

Nyt on sokkopullo ostettu. Ostin Ebaystä, tulee Yhdysvalloista ja on vielä vintagepullo, joten riskikertoimet ovat aika korkealla. Eikä ollut edes niin halpa, että voisi sillä perustella riskin ottoa. Postikulutkin olivat jotain 36 euroa.

Kyseessä on Goutalin Lavande, joka on lakkautettu en tiedä milloin. Saapuu varmaan ajoissa syntymäpäivälahjaksi itselleni.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Maalis 2014, 23:09 
Poissa

Escentualin alennus tuli taannoin hyvin käytettyä ja sieltä kotiutuivat Lyric 100ml, Honour 50ml ja Dia extrait. Abu Dhabista/Dubaista saapui mun hetken odottelemani Attar Al Mas. Otin 30ml kun saatavuus on niin hankalaa. Siinä on hauska pullo, lasitikulla sipaistaan tippa. Täytyy koittaa napata kuva joku päivä.

Escentual touhu meni suorastaan mässäilyksi, mutta kun sai niin suuren määrän alennusta niin oli ihan ihan pakko. :P

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Maalis 2014, 23:11 
Poissa

Anna kirjoitti:
Escentualin alennus tuli taannoin hyvin käytettyä ja sieltä kotiutuivat Lyric 100ml, Honour 50ml ja Dia extrait.

Aikamoinen pamaus.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Maalis 2014, 23:19 
Poissa

Niin oli. Tilasin kaikki erikseen kun täytyi niin tarkkaan pohtia. Turhia postikulujahan siitä tuli.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Maalis 2014, 00:56 
Poissa

Tiistaina tuli tilattua Timbuktu. Toimittivat tavaran tosi taitavasti - tulevana tiistaina tullee tänne. Tuhisen täällä tyytyväisenä. Tutkin Timbuktua tomerana tuon tuostakin, testasin tämän tästä. Tulin tulokseen tehdä tarkemmin tuttavuutta tähän taiten tehtyyn tuoksuun.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Maalis 2014, 12:11 
Poissa

Jules kirjoitti:
Tiistaina tuli tilattua Timbuktu. Toimittivat tavaran tosi taitavasti - tulevana tiistaina tullee tänne. Tuhisen täällä tyytyväisenä. Tutkin Timbuktua tomerana tuon tuostakin, testasin tämän tästä. Tulin tulokseen tehdä tarkemmin tuttavuutta tähän taiten tehtyyn tuoksuun.

Taidokasta tuoksuntäyteistä tekstiä, toden totta!
Koristeena kaikuja Kalevalasta :D

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Maalis 2014, 14:41 
Poissa

Gaia kirjoitti:
Jules kirjoitti:

Taidokasta tuoksuntäyteistä tekstiä, toden totta!
Koristeena kaikuja Kalevalasta :D

Giitos, Gaia! : )

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Maalis 2014, 16:23 
Poissa

Pitää nyt vastata tähänkin, koska välttelen edelleen kauppaan menoa.

Nonni. Mä menin ja ostin sitten YSL:n Babydollin (ah kuinka vihaankaan tuota nimeä! :snooty: )
Mä olin myös päättänyt, että en osta enää sokkopulloja but here we go...again.
Mä nyt vaan olen ihan varma että tykkään siitä ja siitä tulee mun ihku kevät- ja kesätuoksu.
Näin mä päätin.
Parfyymi.fi:stä tilasin. Tulee varmaan tällä viikolla.
Myyn sen tyttärelle jos se onkin ihan mahdoton.

Mä en tiedä mikä muhun meni. Ehkä parempi lähteä sinne kauppaan RUOKAostoksille!

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Maalis 2014, 16:38 
Poissa

Beata kirjoitti:
Pitää nyt vastata tähänkin, koska välttelen edelleen kauppaan menoa.

Nonni. Mä menin ja ostin sitten YSL:n Babydollin (ah kuinka vihaankaan tuota nimeä! :snooty: )
Mä olin myös päättänyt, että en osta enää sokkopulloja but here we go...again.
Mä nyt vaan olen ihan varma että tykkään siitä ja siitä tulee mun ihku kevät- ja kesätuoksu.
Näin mä päätin.
Parfyymi.fi:stä tilasin. Tulee varmaan tällä viikolla.
Myyn sen tyttärelle jos se onkin ihan mahdoton.

Mä en tiedä mikä muhun meni. Ehkä parempi lähteä sinne kauppaan RUOKAostoksille!

:aurinko: Mulla oli tuo Babydoll joskus 10 vuotta sitten. Olin siitä muutaman vuoden teininä haaveillut. Tykkäsin siitä silloin tosi paljon, mutta en tiedä pitäisinkö siitä enää. Tuntuu tuo maku muuttuvan niin paljon, mitä enemmän erilaisia tuoksuja haistelee...

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Maalis 2014, 00:23 
Poissa

Ostolakkolupaukset ovat lentäneet ikkunasta ulos jo ajat sitten ja useita pulloja on jo tullut ostettua tälle vuodelle. Ei kuitenkaan mitään mainitsemisen arvoista...

Nyt kuitenkin tilasin Place Vendomesta Coco Noirin sekä Eau de Guerlainin. :happy-cheerleadersmileygirl: Oonkin odottanut jo pitkään, että pääsisin ostamaan tuolta jotain. :banana-linedance:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 130  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]