Tänään on 14 Touko 2025, 23:53

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 799  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 25 Huhti 2012, 09:02 
Poissa

Otin uusintakierroksen Chêneä, tänään vähän kokonaisvaltaisemmin, kokeilen, miltä tuntuu oikeasti tuoksua tältä.

Tämäkin Serge kerrostuu ihollani itsensä kanssa, kokemus on toisella haistelulla huomattavasti voimakkaampi kokeilupisteessä.

Blackin drydown oli oikein kiva, nahkaa ja vaniljaa, jossa ei ole liikaa makeutta. Ei ehkä sykähdyttävintä kokemaani vaniljaa - yhdistelmänä silti mainio. Mutta herran tähden sitä saippuaisen myskin määrää! Etenkin herkkä teenuotti jäi sille tyystin kakkoseksi. Savuisuuttakaan en tavoita Blackista ollenkaan myskin alta, siksi kuminuotti tuoksuu alkuun enemmän barbie-nukelta kuin autonrenkaalta. Muistan kyllä, että olen pitänyt paljonkin runsaan myskisistä, ei-eläimellisistä tuoksuista. Enää ei nappaa ihan samalla tavalla. Black ei ole minulle enää rakas - eikä se kyllä ole minusta mustakaan.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Huhti 2012, 09:27 
Poissa

Kamicha, olethan kokeillut jo Le Labon Patchouli Kaksnelosta? Mitä tykkäsit siitä?

Sehän on tietyllälain jalostettu, niche versio Blackistä. Toki eroavaisuudet ovat huomattavat, but anyway...
(Annick Menardo molempien takana.)

LLP24 on tarina koivutervasta, savuisesta vaniljasta, balsameista, ja paksusta, pehmeästä nahasta. Sen en luulisi jättävän ainakaan ketään kylmäksi.

Muistelen, että olen toitottanut tästä Le Labon ja Menardon tuoksusta aiemminkin täällä, sori vaan, mutta aion jatkaa toitotusta aina siihen asti kunnes kaikki ovat, ei pelkästään kokeilleet sitä, vaan rakastuneet siihen! :twisted:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Huhti 2012, 10:04 
Poissa

Haistelen parhaillaan Gogolilta lainassa olevaa AP Dzingiä. Tykkään tästä. Mutta vitsit että on jotenkin avuton olo... minä en osaa yhtään kuvailla. Huomaa kyllä, että en ole mitenkään kovin kokenut tällä saralla. Älkää sitten naurako minulle, mutta minusta tämä on vähän jotenkin ikään kuin metsäisä, vaikka ei tuoksukaan metsälle. Tämä tuoksuu jotenkin sellaiselle, jota käytään sadepäivänä. (Ja täällähän muuten kans sataa.)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Huhti 2012, 12:49 
Poissa

toxu kirjoitti:
Kamicha, olethan kokeillut jo Le Labon Patchouli Kaksnelosta? Mitä tykkäsit siitä?

Le Labon näytteet ovat vielä tilaamatta - mutta listalla on kyllä! Kiinnostaa tietää, mitä samantyyppisellä konseptilla voi saada aikaan ilman massamarkkinoille suunnatun tuotteen paineita.

Edit. toxu, tilasinkin saman tien, ihan sinun mieliksesi :lol: .

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Huhti 2012, 12:57 
Poissa

Mukavalta näyttää koko firma. Ympäristöystävällistä pakkausta ja muuta. Hyviltä vaikuttavat myös heidän viiden millin putelit, jos samplet tuntuu pieniltä. Lueskelin eilen Santal 33:sta ja se kiinnostaisi.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Huhti 2012, 13:16 
Poissa

Ja postituskulutkin sisältyvät hintaan.

Santeli oli minusta aika hyvä, kuiva ja kuuma puutuoksu. Omaan käyttööni siinä taisi olla vähän liikaa ambroxania, taidan olla pikkuisen herkkä isommille määrille sitä molekyyliä...

BTW, paketit tulevat liukkaammin Unkarista kuin Härmästä. Nerolin pussukka olisi tänään noudettavissa postista... ...Yerbamate, täältä tullaan :mrgreen:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Huhti 2012, 15:55 
Poissa

Jatkan uuteen viestiin - pikku OD aurinkoisen päivän kunniaksi.

Mutta nyt on kaksi niin mahtavaa vihertuoksua iholla, että oksat pois.

Yerbamate on tosiaan kiehtova ja erilainen - tässä tuoksussa minulla teearomit nousevat hyvin esiin. Pohjalla on ambranuotti, mutta tosi helposti lähestyttävä ja kevyt sellainen, yrttinen kitkeryys sen päällä toimii hauskasti. Yerbassa on minusta myös vekkulia barbershop-vibaa, mutta ei sitä naisenkaan tarvitse pelästyä.

Ihan sokkona nuottien perusteella tilasin Profumvm Roman Thvndran - tämä on Enttien metsä :shock: . Aivan satumainen. Mäntynuotti on hyvin samantyylinen Etron Ambran neulastentuoksun kanssa, mutta tämän alla on raikasta ja jopa makeahkoa minttua, todella viehkeää patsulia ja upean taipuisa myskipohja. Tätä tuoksua on yhtä helppo hengittää kuin raikasta ulkoilmaa.

Edit. jösses, Romat on pari hunttia laaki :mrgreen:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Huhti 2012, 19:29 
Poissa

Joo, ne on järjettömän hintaisia! Voisin olla kiinnostunut Acqua e Zuccherosta, mutta hinta tuntuu naurettavalta.

Mistä puheen ollen - suihkin tänään Stockmannilla ranteelleni Armani Privén Eclat de Jasminia, josta suureksi hämmästykseni pidin. Mutta koska pullolla on hintaa 180 euroa, päätin sittenkin olla pitämättä.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Huhti 2012, 19:43 
Poissa

Annick Goutalin Gardenia Passionia. Tämä ei ole mikään hentoinen, pehmoinen kukkaistuoksu, vaan pyöreähkö, melko voimakas ja makeahko. Ehkä hieman pistäväkin. Se alun voimakkuus katoaa kyllä melko nopeasti vaikka se sieltä alkuun melkoisesti syöksähtääkin! Itselleni ei mikään jokaisen päivän kukkaistuoksu. Mun mielestä tää on jotenkin hedelmäisen makean kukkainen... Tuberoosa tässä pitäisi paljon tuoksua mutta kun en minä mistään tuberooseista osaa vielä mitään sanoa, niin jaa-a :D

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Huhti 2012, 19:48 
Poissa

Neroli väittää Profumum Roman tuoksujen olevan parfyymivahvuisia - mikä ei tietenkään tarkoita oikeastaan mitään. Mutta Thvndrassa on kyllä ihan uskomattoman hieno projektio, ei ahdistele sisätiloissa, mutta yltää nenään saakka ulkoilmassakin (käsivarresta). Olen aika head over heels tähän satumaiseen metsätuoksuun.

Minulla on muuten Acqua e Zuccherokin - sen kuvaus (olikohan peräti sinun, Eeva) kuulosti niin houkuttelevalta, että sorruin makeaan :D

Edit. tähän taloon ei missään tapauksessa kannata ryhtyä tutustumaan tarkemmin. Haistelen juuri Fiori d'Ambraa - ja tämä on narkoottinen. Tämä muistuttaa Ambre Narguilea siinä mielessä, että ambraa ei tunnu olevan suu, silmät ja sieraimet täynnä, vaan nenään suikertelee JOTAIN TAJUTTOMAN KAUNISTA intensiivisellä, mutta samalla hienovaraisella tavalla.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Huhti 2012, 20:02 
Poissa

Orange star. Ylellinen turvatuoksu. Aika heikko kesto ja projektio.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Huhti 2012, 20:09 
Poissa

Kamicha, älä yllytä! On jo valmiiksi paineita tilata lisää Neroli-näytteitä. Ja nyt ei pitäisi, ostin tänään ihanaisen parfyyminkin.

Jaakiem, puhummekohan me samasta Orange Starista? Mulla ko. Tauer kestää iholla yli 12 tuntia including suihku, saunominen ja uinti. Se ei lähde pois kuin kulumalla! Mulle tulee Orange Starista mieleen viimeisen päälle kammattu ja puunattu, vähän nokkava pukumies.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Huhti 2012, 20:38 
Poissa

Samasta. Laitoin kädelle joskus kolmisen tuntia sitten, kävin pyöräilemässä ja nyt sitä ei löydy enää kuin laittamalla nenä kiinni ihoon. Tykkään kyllä muuten, vaikka on se aika yksitotinen tuoksu. En ainakaan minä huomaan siinä mitään kehityskaarta appelsiinistä ja mandariineista appelsiininkukkiin ja sitruunaruohoon. Samanlaista hunajafantaa alusta loppuu.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Huhti 2012, 20:53 
Poissa

Minusta siinä oli kyllä jonkinlainen kehityskaari mutta en minä siitä niitä sitrushedelmiä yksittäisinä löytänyt enkä varsinkaan sitä sitruunaruohoa. En kyllä appelsiininkukkaakaan. Lisäksi se toi minulle liiaksi mieleen pesuaineen. Muistaakseni pidin tuoksua taiten tehtynä ja kauniina mutta ei minua varten. Tosin saattaa olla, että nenäni on jo pikkuisen kehittyneempi kuin tammikuussa. Voisi joskus olla hauskaa kokeilla sitä uudestaan...

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Huhti 2012, 21:43 
Poissa
Site Admin

Aaargh, yllyttäjät, kaikki Profumumini ovat Roomassa ja minä en :evil:
Todella monella teistä on lupaavasti kehittymässä rahat ja järjen vievä tuoksuriippuvuus :mrgreen:

Erityisesti ilahduttaa että Nti Nenäsär tykkää Dzingistä! Saat pitää näytteen, minulla on sitä pullonpuolikas.

Mulla on ollut tänään hyvin tax free -pitoinen päivä. Saksan lentokentät ovat aika tavaraparatiisi.
Urakoin mainstreamia matkaseurana Hermésin Kelly Calèchen, 24 Faubourgin, Bulgari Blackin ja testasin vielä uudestaan Shalimar Parfum Initialin. Oikeastaan vain yhdestä noista pidän varauksetta. (Ette ikinä arvaa mistä.)

Pienenä lohtuna minua olivat odottelemassa tuoksuagentin lähettämät neljä Grossmithin tuoksua ja pikkudekantin Defilé New Yorkia. Se taitaa muutenkin täydellisesti sopia kirkkaaseen suomalaiseen kevätsäähän.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 799  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]