Gogol kirjoitti:
Calypso, ostamani pullo oli yksittäispullo Italian eBaysta (85 euroa). eBayssa joku Kreikasta myy siitä dekantteja, kannattaa testata! Ostin dekantin ennen kokopulloa. Italian nettifoorumeilla puhutaan että sitä voi myös täällä pyytää tilattavaksi parfymerioihin tai tavarataloihin joilla on Guerlain-standi, on nimittäin ainakin nyt Guerlainin nettisivuilla osana niiden tuotevalikoimaa. Kannattaa ainakin kysäistä! Madagascar-versio oli täällä tavaratalomyynnissä, se oli jotenkin leivonnaismaisempi, pidin siitäkin mutta missasin ostotilaisuuden, nyt sitä ei näy enää hyllyissä.
Tää on tällainen training wheels - Shalimar... Nykyinen virallinen versio tuoksuu oopperassa käyvillä mummoilta (myös Italiassa virallinen ikäraja Shalimarin käyttöön on 70 vuotta, haistan sitä oikeaa useir ratikoissa, viimeksi noin yhdeksänkymppisellä leidillä), tämä ja nää muut variantit ovat helpompi tie tämän tuoksun luo. Tässä on myös paljon yhtymäkohtia Habit Rougeen.
Kiitos tiedosta! Ihan kohtuullisen hintainen siis, etenkin jos se kuuluu tuotevalikoimaan eikä ollut mikään todella rajoitettu erä, niin luulisi hintojen olevan ihan kohtuulliset muuallakin.
Minä kyllä pidän alkuperäisestä Shalimarista ja etenkin edp:stä, mutta en omista jostain ihmeen syystä omaa pulloa! Pitäisi varmaan hankkia..

. Siis niistä versioista mitä olen päässyt haistamaan eli 80-luvusta nykyaikaan olen tykännyt, tuoksu on varmaan jonkin verran muuttunut siitä aivan alkuperäisestä verrattuna 2014 Shalimariin.

/