Tänään on 10 Touko 2025, 21:52

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 130  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 17 Huhti 2014, 22:44 
Poissa

Gogol kirjoitti:
Shalimar Ode a la Vanille sur la Route de Mexique (lääh)

Ostitko Place Vendomesta? Saako kysyä että mitä sille tuli hintaa? Kutkuttaisi niiiiiin kovasti tuo herkku.. ;) :whistle:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 23 Huhti 2014, 05:08 
Poissa

Vähän mainstream hankintoja, kirpparilta Marc Jacobsin Daisy Eau So Fresh ja laivalta Givenchyn Eaudemoiselle.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 23 Huhti 2014, 18:31 
Poissa
Site Admin

Calypso, ostamani pullo oli yksittäispullo Italian eBaysta (85 euroa). eBayssa joku Kreikasta myy siitä dekantteja, kannattaa testata! Ostin dekantin ennen kokopulloa. Italian nettifoorumeilla puhutaan että sitä voi myös täällä pyytää tilattavaksi parfymerioihin tai tavarataloihin joilla on Guerlain-standi, on nimittäin ainakin nyt Guerlainin nettisivuilla osana niiden tuotevalikoimaa. Kannattaa ainakin kysäistä! Madagascar-versio oli täällä tavaratalomyynnissä, se oli jotenkin leivonnaismaisempi, pidin siitäkin mutta missasin ostotilaisuuden, nyt sitä ei näy enää hyllyissä.

Tää on tällainen training wheels - Shalimar... Nykyinen virallinen versio tuoksuu oopperassa käyvillä mummoilta (myös Italiassa virallinen ikäraja Shalimarin käyttöön on 70 vuotta, haistan sitä oikeaa useir ratikoissa, viimeksi noin yhdeksänkymppisellä leidillä), tämä ja nää muut variantit ovat helpompi tie tämän tuoksun luo. Tässä on myös paljon yhtymäkohtia Habit Rougeen.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Huhti 2014, 13:03 
Poissa

Koska olen oopperassa käyvä mummo, mun pitäisi useammin käyttää Shalimaria :enkeli:

Mun kokemuksen mukaan Suomessa ns. rouvaskaiset henkilöt, joita minunkin lähipiirissäni on, eivät käytä orientaaleja. Jokin chypre tai kunnon aldehyditujaus riittää. Pohjoismaissa Shalimarin voi kuvitella kajahtaneen operettidiivan ylle.

Itse tietenkin käytän Shalimar EdP:tä, lähinnä talvella, hämärissä paikoissa.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Huhti 2014, 13:49 
Poissa

Syysviiru kirjoitti:
Koska olen oopperassa käyvä mummo, mun pitäisi useammin käyttää Shalimaria :enkeli:

Mun kokemuksen mukaan Suomessa ns. rouvaskaiset henkilöt, joita minunkin lähipiirissäni on, eivät käytä orientaaleja. Jokin chypre tai kunnon aldehyditujaus riittää. Pohjoismaissa Shalimarin voi kuvitella kajahtaneen operettidiivan ylle.

Itse tietenkin käytän Shalimar EdP:tä, lähinnä talvella, hämärissä paikoissa.

Mää kyllä tykkään shalimardista. Multa löytyy parfym ja edt. Tuo edp on hankintalistalla <3

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Huhti 2014, 18:00 
Poissa

Estee Lauderin Pleasuresia lisää, vanha on loppumassa, samaan kylkeen Esteen Lauderin Beyond Paradise ja Givenchyn Dahlia Noir L´Eau. En muista enään miltä tuo Beyond Paradise tuoksui kun on nii-in aikaa siitä kun se oli täällä hyllyillä myytävänä, mutta valkokukkia löytyy kiitettävä määrä joten en usko että menee vikaan. :aurinko: Tuo Dahlia Noir L´Eau oli tosi kiva iholla kun sitä testailin, erinlainen kesätuoksu kaikkien muiden kesäisten keskellä :romance-heartsmiley:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 28 Huhti 2014, 19:36 
Poissa

Uusi Terracotta Le Parfum Guerlainilta, Houbigantin Orangers en Fleurs ja Lutensilta Datura Noire sekä Fleurs d'Oranger.

Kahta ekaa odotan mielenkiinnolla myös pullojen ulkonän takia, Houbigantin pullo on kuvista päätellen aivan upea, Terracotta taasen hauska ympyrä.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Huhti 2014, 17:40 
Poissa

Anna kirjoitti:
Terracotta Le Parfum Guerlainilta

Mistä ostit tämän?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Huhti 2014, 18:50 
Poissa

Tilasin Place Vendomelta, pyysin heitä ilmoittamaan mulle kun se ilmestyy. Saapui heille viime viikon lopulla myyntiin. :aurinko:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Huhti 2014, 19:18 
Poissa

^ Paljonko tuo heillä maksoi?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Huhti 2014, 19:40 
Poissa

81 euroa postikuluineen. Nyt ei onneksi puhuta satasista :D Mulla ei ole mitään tietoa, että onko tuo tulossa Suomeen. Limited Editionhan se kuulemma on joka tapauksessa. Mutta Steveniltähän tilaa aina kun tekosyyn vain saa :P

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Huhti 2014, 23:33 
Poissa

Gogol kirjoitti:
Calypso, ostamani pullo oli yksittäispullo Italian eBaysta (85 euroa). eBayssa joku Kreikasta myy siitä dekantteja, kannattaa testata! Ostin dekantin ennen kokopulloa. Italian nettifoorumeilla puhutaan että sitä voi myös täällä pyytää tilattavaksi parfymerioihin tai tavarataloihin joilla on Guerlain-standi, on nimittäin ainakin nyt Guerlainin nettisivuilla osana niiden tuotevalikoimaa. Kannattaa ainakin kysäistä! Madagascar-versio oli täällä tavaratalomyynnissä, se oli jotenkin leivonnaismaisempi, pidin siitäkin mutta missasin ostotilaisuuden, nyt sitä ei näy enää hyllyissä.

Tää on tällainen training wheels - Shalimar... Nykyinen virallinen versio tuoksuu oopperassa käyvillä mummoilta (myös Italiassa virallinen ikäraja Shalimarin käyttöön on 70 vuotta, haistan sitä oikeaa useir ratikoissa, viimeksi noin yhdeksänkymppisellä leidillä), tämä ja nää muut variantit ovat helpompi tie tämän tuoksun luo. Tässä on myös paljon yhtymäkohtia Habit Rougeen.

Kiitos tiedosta! Ihan kohtuullisen hintainen siis, etenkin jos se kuuluu tuotevalikoimaan eikä ollut mikään todella rajoitettu erä, niin luulisi hintojen olevan ihan kohtuulliset muuallakin. :happy-cheerleadersmileygirl: :romance-heartsmiley:

Minä kyllä pidän alkuperäisestä Shalimarista ja etenkin edp:stä, mutta en omista jostain ihmeen syystä omaa pulloa! Pitäisi varmaan hankkia.. :think: . Siis niistä versioista mitä olen päässyt haistamaan eli 80-luvusta nykyaikaan olen tykännyt, tuoksu on varmaan jonkin verran muuttunut siitä aivan alkuperäisestä verrattuna 2014 Shalimariin. :D / :?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Huhti 2014, 23:37 
Poissa

Sain huuto.netistä napattua sen pitkään himoamani Hypnotic Poisonin kohtuullisen hintaan! :happy-partydance: Pitäisi tehdä rinnakkaistestaus 1,5 vuotta sitten ostetun ja tämän vanhan version välillä. Äkkihaistamalla niissä on kyllä edelleen todella paljon toki samaa, mutta vanha versio on pehmeämpi ja miellyttävämpi. Vähemmän muovinen.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30 Huhti 2014, 06:51 
Poissa

Anna kirjoitti:
Uusi Terracotta Le Parfum Guerlainilta, Houbigantin Orangers en Fleurs ja Lutensilta Datura Noire sekä Fleurs d'Oranger.

Kahta ekaa odotan mielenkiinnolla myös pullojen ulkonän takia, Houbigantin pullo on kuvista päätellen aivan upea, Terracotta taasen hauska ympyrä.

Kiinnostaisi kuulla mielipiteesi terracotasta. Arvon tilaamista mutta tiare-tuoksujen kohdalla arastelen aina vähän. Miten voimakas tuo aspekti on terracotassa? Hintahan ei ole paha, mutta swappiähkyn takia ei jaksaisi oikein vaihteluakaan, varsinkaan kun ei pääse foorumitapaamisen vaihtopöydän ääreen:(

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30 Huhti 2014, 11:27 
Poissa

Juu kerron kun saapuu, sokko tuo oli minullekin. Näinhän se on, toiset ovat liian äklömakeita, toiset pistäviä, toiset taasen...no niitä ihania! :aurinko: Toivon, ettei tuo ole tukahduttava.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 130  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]