Tänään on 10 Touko 2025, 14:44

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 130  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 20 Heinä 2014, 14:05 
Poissa

Mulla on ollut jo pitkään (eli pari kuukautta...) "kaikki käyttämättä jääneet tuoksut pois,eikä yhtään sokkohankintoja"-kausi, mutta nyt lipsuu ja lujaa. :oops: Kaikki eivät sentään ole sokkoja, Shalimar parfum Initial ja Poeme ovat olleet pitkään harkinnassa, mutta lisäksi tuli tilattua kasa halpiksia, Bill Blassia ja hauskan pienen ranskalaisfirman Histoae.n Violette Imperiale. Tuo Historiae oli siitä kiva putiikki, varsinkin ranskalaiseksi, että toimitti Suomeen, eikä perinyt postikuluja, sekä huoli paypalin, mikä on mulla välttämättömyys heräteostoksiin. :D Niin ja sitten löysin Balmain Eau D'Ete.n, mikä oli kallis ja sokko, mutta koska se on Balmain, ja nuoteista vahvimpina mainitaan iiris ja rosmariini, niin sehän on vähän pakko ostaa, eikö? Ja sitten Les Nereides patchouli Antique ja Fleur Poudree de Musc olivat ebayssa niin halvalla, ettei raukkoja voinut sinne jättää...

Nyt olen reipas ja menen lisäämään myydään-palstalle ne edelliset sokko-ostoni. :whistle:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Heinä 2014, 15:38 
Poissa

Kuinka olet innostunut hankkimaan noin monta Pascal Morabitoa?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Heinä 2014, 17:05 
Poissa

Sulo Vilen-syndrooma, sain ne niin halvalla :D

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 22 Heinä 2014, 16:47 
Poissa

Tänään oli ihan pakko ostaa alemyynneistä Chanel Cristalle Eau Verte, Stella McCartney L.I.L.Y. (mmm, kosteaa mustaa multaa) ja Body Shop Pink Grapefruit.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 22 Heinä 2014, 16:58 
Poissa

Sumukorento kirjoitti:
Mulla on ollut jo pitkään (eli pari kuukautta...) "kaikki käyttämättä jääneet tuoksut pois,eikä yhtään sokkohankintoja"-kausi, mutta nyt lipsuu ja lujaa. :oops: Kaikki eivät sentään ole sokkoja, Shalimar parfum Initial ja Poeme ovat olleet pitkään harkinnassa, mutta lisäksi tuli tilattua kasa halpiksia, Bill Blassia ja hauskan pienen ranskalaisfirman Histoae.n Violette Imperiale. Tuo Historiae oli siitä kiva putiikki, varsinkin ranskalaiseksi, että toimitti Suomeen, eikä perinyt postikuluja, sekä huoli paypalin, mikä on mulla välttämättömyys heräteostoksiin. :D Niin ja sitten löysin Balmain Eau D'Ete.n, mikä oli kallis ja sokko, mutta koska se on Balmain, ja nuoteista vahvimpina mainitaan iiris ja rosmariini, niin sehän on vähän pakko ostaa, eikö? Ja sitten Les Nereides patchouli Antique ja Fleur Poudree de Musc olivat ebayssa niin halvalla, ettei raukkoja voinut sinne jättää...

Nyt olen reipas ja menen lisäämään myydään-palstalle ne edelliset sokko-ostoni. :whistle:

Mä olen kesän aikana myynyt tai antanut 11 pulloa. Yhden olen ostanut ja yhden olen swapannut lisää. Eli miinuksella ollaan vielä komeasti. Veikkaan, että kohta ratkeaa täälläkin ja pitää hankkia monta uutta.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 22 Heinä 2014, 22:55 
Poissa

vaniljapulla kirjoitti:
Tänään oli ihan pakko ostaa alemyynneistä Chanel Cristalle Eau Verte, Stella McCartney L.I.L.Y. (mmm, kosteaa mustaa multaa) ja Body Shop Pink Grapefruit.

Ooh Cristalle Eau Verte on ihana! Onnittelut!

Fragrantica

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 22 Heinä 2014, 23:51 
Poissa

Njaalgahaisyeini kirjoitti:
vaniljapulla kirjoitti:

Ooh Cristalle Eau Verte on ihana! Onnittelut!

En ole koskaan tuota haistanut.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Heinä 2014, 18:51 
Poissa

Ostomanian huumaa:
- Dior Eau Sauvage edt
- Courreges Eau de Courreges
- 4711 Original edc
- L`Erbolario Citrus
- E. Arden Green Tea Lavender
- Angel Schlesser Flor de Naranjo
- Joop! All About Eve
- Madonna Truth Or Dare Naked (lähinnä keräilymielessä)
- Benetton Giallo

+ Annickilta Eau du Sud, Mandragora ja Ninfeo Mio. Kiitos Nettioutlet ja eBay; ostokrapulaa, morkkista (ja seuraavaa tiliotetta) odotellen... :dance: :doh:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Heinä 2014, 20:02 
Poissa

^Mistä löysit All about Even???

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Heinä 2014, 20:49 
Poissa

^ Nettioutletista (40ml 29,90€) - päivällä sitä näkyi vielä olevan varastossa, vaan ei ole enää. :confusion-shrug:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Heinä 2014, 21:06 
Poissa

Damn !

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 28 Heinä 2014, 09:52 
Poissa

All About Eve nyt jälleen tilattavissa! :clap:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 28 Heinä 2014, 12:29 
Poissa

Ihana Amarilia lahjoitti minulle decantin Acqua di parman Mandorlo di Sicilia:sta.
Tätä tuli tilata putellinen. Nyt alkoikin sitten säästökuuri :mrgreen:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Heinä 2014, 20:48 
Poissa

Menin ja ostaa päräytin Gaultierin Le Malen 8-)
On tuo varmaan ihajjees miehelläkin, mutta mun omalla iholla paljon parempi!
Ja pullo on niin härski niin härski. Melkein punastuttaa ottaa se käteen ja hiplailla, mutta vaan melkein. Mähän olen aikuinen ja kokenut nainen.

Ja sitten mä ostin ihan heräteostoksena niitä Yves Rocherin "teinituoksuja" pikkupulloissa.
Vadelma, kookos ja syreeni. Syreeni on paras vaikka turhan hento, vadelmaa kehtaan käyttää vaan kotona koska muutun sen kanssa hubba bubbaksi. Kookos on siltä väliltä. Kai mä sen kanssa uloskin voisin mennä. Taisin mä muuten kerran jo mennäkkin, lähikauppaan.
Nuo ei kustantaneet paljon mitään. Ja Yvesiltä sai tavalliseen tapaan tilaajalahjan kaupanpäälle, mä otin sellaisen mikrokulho-sarjan. Nättejä ja ne voi koota päällekkäin torniksi :oops:

Tyttärelleni meni Moscinon Pink Bouquet synttärilahjaksi.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Heinä 2014, 21:47 
Poissa

Kosmoskukka kirjoitti:
Ihana Amarilia lahjoitti minulle decantin Acqua di parman Mandorlo di Sicilia:sta.
Tätä tuli tilata putellinen. Nyt alkoikin sitten säästökuuri :mrgreen:

Mun pitää kyllä tehdä sulle näyte siitä alkuperäisestä Coloniasta, jos se ei ollut sulle tuttu.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 130  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]