Tänään on 29 Touko 2025, 02:11

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 724, 725, 726, 727, 728, 729, 730 ... 799  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 17 Marras 2014, 10:42 
Poissa

Jo toista päivää sokkoswappi-nimihirviö Very Irresistible Poesie d'un Parfum d'Hiver (pardon my French eli pahoittelut kielellisestä pahoinpitelystä ja laiskuudesta erikoismerkkien kera). Kantaäiti oli minulle lähinnä white noise-kokemus joka ei jäänyt mieleen mutta tästä tykkään. Tuoksun ihan joulukakulle (appelsiininkuorta, neilikkaa, inkivääriä, siirappia ja hunajaa). Nam!!! Nyt alkoi kiinnostaa Ange ou Demonin samainen talviflankkeri.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Marras 2014, 11:26 
Poissa

Kuulostaapa Finanna hyvälle :P
Mää taidan laittaa tälle päivää Amouagen Momoir Womania. :obscene-drinkingcheers:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Marras 2014, 21:05 
Poissa

YR Orchidée :mummo:

Fragrantica

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Marras 2014, 21:07 
Poissa

calypso kirjoitti:
Oikeastaan koko viikon olen käyttänyt DSquared2 Potionia, maanantaita ja Feminite du Boisia lukuunottamatta. Tänään kuitenkin teki jo mieli jotain muuta, ja aamun käynnistysvaikeuksiin valkkasinkin Lisetten. Se on kyllä vekkuli tuoksu, yhtä aikaa kiltti ja tuhma, lapsellinen mutta ei silti enää mikään kakara. :romance-wub:

Oijoi, lähtisköhän huomisaamu kans Lisetellä käyntiin :character-ariel:

Fragrantica

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Marras 2014, 22:23 
Poissa

Viikonloppuna Avignonia (olin lauantaina kuuntelemassa Morrisseyta Finlandia-talolla :romance-inlove: ) ja tänään Kyotoa, huomenna Zagorskin vuoro. :mrgreen:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 18 Marras 2014, 07:32 
Poissa

Kosmoskukka kirjoitti:
Kuulostaapa Finanna hyvälle :P
Mää taidan laittaa tälle päivää Amouagen Momoir Womania. :obscene-drinkingcheers:

Hyvälle tuoksut sinäkin:) Jatkan samalla tuoksulla kolmatta päivää putkeen. Nyt tämä muistuttaa joulukakun lisäksi lattiavahasta eikä ollenkaan huonolla tavalla:)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 18 Marras 2014, 15:49 
Poissa

Madonnan Truth or Dare Naked on kelpo tuoksu. Jos tälle sukulaisia etsii, niin Joop Le Bain on lähellä vaikutelmiltaan. Madonnan versio on pehmeämpi, vähemmän säteilevä, vähemmän saippuainen ja ehkä vähän vähemmän femme, minusta tätä voisi hyvin pitää nerolista pitävä mieskin. Tuoksuu kai tässä muutkin kukkaset, mutta vaniljaorkidean kukkaa en ole koskaan haistanut (kukka ei kuulemma tuoksu vaniljalta, omat vaniljaorkideani tulivat pistokkaina vasta kuukausi sitten, niiden kukkimista saanee vähän odottaa) ja nerolin sävy on selvästi erotettavissa. Ehkä vähän kuusamaisuuttakin oli etenkin hunajaisessa avauksessa. Kieloa en (onneksi) löydä. Ihan pikkuisen jotain rikastusta tähän jään kaipaamaan, ehkäpä sen olisi voinut saavuttaa vaikka laadukkaammilla raaka-aineilla.

Mutta luulen käyttäväni tätä kyllä yhden jos toisenkin kerran - ja se on kyllä jo paljon 13 euron tuoksulle. Luulen, että lämmössä ja kosteudessa tämä tuoksu pääsee oikeuksiinsa.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 18 Marras 2014, 22:10 
Poissa

Wow Kamicha, tuotahan vois jopa kokeillakin!
Mä unohdin Liseten aamulla, ei ihme että nyt on niin vetämätön olo. Ruikkaanpa sitä nyt, jos fiilis nousisi!

Fragrantica

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Marras 2014, 09:51 
Poissa

^Joo, tähän hintaan kannattaa kyllä! Saattaisit tykätä...

Tänään testailen ToDN:ää uudelleen.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Marras 2014, 11:59 
Poissa

Coco Noir :mrgreen:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Marras 2014, 20:07 
Poissa

Takana pari päivää Annikin Eau du Cielissä, tänään oli Heure Exquisen vuoro. :romance-heartsthree:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 21 Marras 2014, 09:35 
Poissa

Viikonlopuksi Le Parfum de Thérèse :character-ariel:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 22 Marras 2014, 02:48 
Poissa

Eilen illalla ja tänään olen myöskin minä haistellut tuota Madonnan Truth or Dare Nakedia. Tuleekin mieleen että onkohan se alkuperäinen valkopulloinenkin näin hyvä? Allbeautyssa ei nimittäin sitäkään ole hinnalla pilattu, alle kympillä (plus postarit) lähtisi. Jostain syystä kynnys tilata on kuitenkin korkeampi, olen lukenut siitä niin ristiriitaisia kommentteja.. Enkä muista haistaneeni itse koskaan. Tosin, sokkonahan tämän Truth or Dare Nakedinkin ostin. :D

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 23 Marras 2014, 14:43 
Poissa

Olen nyt syksyn aikana totaalisen rakastunut laventeliin. On se minua ennenkin miellyttänyt, mutta nyt tunne on kyllä syventynyt. Saa nähdä onko tämä nyt vain jokin syys/talvi-juttu vai jatkuuko tunne myös keväällä ja kesällä. Aikaisemmin syksyllähän ostin sen Casanovan ja Sergen Gris clairin. Etenkin tuota Gc:ia tulee käytettyä harvinaisen usein ja Casanovaa puolestaan aina kun haluaa jotain hieman makeampaa. Nyt olenkin sitten alkanut käydä läpi laventelia sisältäviä samplejani siinä toivossa, että sieltä löytyisi uusia rakkauksia Gc:n ja Casanovan lisäksi.

Eilen testasin Penhaligon'sin English ferniä ja tänään näin alkuun ainakin Elizabeth Ardenin Blue grassiä. EF oli kyllä melkoinen OFF-myrkky, mutta jokin siinäkin miellytti. Tuskin FBW, mutta pitää testailla vielä uudestaan (useaan kertaan). (Vintage) BG taas ei ollut tarpeeksi laventelinen. Muuten ihan hyvä tuoksu. Toisinaan tulee sellaisia päiviä, jolloin haluaa käyttää BG:n kaltaisia vanhahtavia tuoksuja ja siihen tämä on kyllä omiaan.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 23 Marras 2014, 14:54 
Poissa
Site Admin

TF Moss Breches.

Eilen Diorin Cuir Cannage, oudon femme, odotin tylyä nahkatykitystä mutta kyseessä olikin applesiininkukkapilvi jonka takana oli pala iirisnahkaa. Mun oli vaikea päättää haisiko se kebebravintolan käsihuuhteelta vai tuhannen ja yhden yön sadulta. Jotenkin tuoksu muistuttaa myös Caronin Narcisse Noiria.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 724, 725, 726, 727, 728, 729, 730 ... 799  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]