Hei!
Mahtuuko vielä yksi tuoksufrikki joukonne?
Historiassani on paljon parfyymeita jo v. 1979, mutta vähittelleen yhä harvemmin ostin niitä, koska totesin että hajuvedet tuoksuivat nyt jotenkin erilaiselta, ainakin tavaratalojen.
Viime jouluna tein kenties viimeisen yrityksen tavaratalon parfyymihyllylle. Kaupan testeri pullossa Opiumissa oli jotain aivan muuta, mitä oli 80 luvun alussa itselläni, kaukana jos lainkaan muistutti vanhan Opiumia, ja päätä särki lisäksi koko illan sitä hajusta. Enkä käytännössä innostunut mistään.
Viime vuosien ostokset: Chanel 5 ja Eue Verte, 5:sta oli nyt jo toinen pikkupullo parfumea, ilman spryta, tuoksu oli minulla monta kertaa, ja kuuluu elämääni aina silloin tällöin. Viitonen ei ole muutunut mielestäni paljon, ainakaan sitä pienen pienessa pullossa. Välin mahtui Hermes 24 Faburg, lämmin ja jotenkin itämäisen aurinkoinen. Tarttui matkalla Egyptin tax-freessa, olen ollut kai hurmaantunut itämäisyyteen sillä hetkellä. Mutta sekin jäi melkein käyttämättä, jostain syystä.
Niche parfyymeista ovat tutut vain Annick Goutal, Hadrien (eka pullo jo ostettu v 1993 Pariisista, sitten hänen Rose Absolu, myös olen kokeilut melkein kaikkien tuoksujen AG testerit. Lutens L'Orange on myös tuttu.
Nyt innostuin tuoksuista uudestaan ja haluan kokeilla jotain uutta ja arvokkampaa. Onneksi löysin teidän foorumin
Suuresta rakkaudesta tuoksuihin, nyt, vasta kun kirjoitin tämän, tajusin miten vähän käyttänyt tuoksuja viime aikana.