Tänään on 25 Touko 2025, 10:57

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 737, 738, 739, 740, 741, 742, 743 ... 799  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 10 Kesä 2015, 17:35 
Poissa

Kävin tänään ohikulkumatkalla pienen haistelukierroksen Sokoksella. Lähinnä minulla oli kaksi tuoksua mielessä, nimittäin Guerlainin uusimmat flankerit. La Petite Robe Noire Eau Fraichea kohtaan odotukseni olivat korkeat, edp on nimittäin niiiiiiin makuuni. No tuo Eau Fraiche oli kyllä paljon pliisumpi ja kiltimpi kuin odotin. Tai siis tykkään kyllä, ja varmasti käyttäisin useinkin, mutta en kyllä maksaisi niin paljoa mitä se nyt Sokoksella maksoikaan. Minun makuuni se on kuitenkin liian "fraiche", vaikka muuten olisikin sopiva kesätuoksu esim. toimistolle. Alussa siinä oli mukava vihreä meininki ja hauska pistaasinuotti, ja tuon pähkinäisyyden ja pistaasin olisin suonut olevan voimakkaampi ja pitkäkestoisempi sillä niiden hälvettyä La Petite Robe Noire Eau Fraichesta kuoriutuu pelkkä kevyt hedelmäruusuvesi.

Shalimar Cologne taas yllätti minut positiivisesti! Odotukset ei olleet kauhean korkealla, mutta voi hitto että se onkin kiva kesäisempi versio Shalimarista. Sellainen mitä tohtii käyttää toimistolla ja väentungoksessa helteelläkin. Onhan se toki hieman lapsellinen jos alkuperäiseen vertaa, sellainen vaniljaisen makea sitruunapiirakka, mutta ainakin minuun tuo uppoaa kyllä! Shalimar Cologne menee kyllä toivelistalle ehdottomasti. :romance-inlove: Olisi kiinnostavaa tietää miten tuo eroaa Eau de Shalimarista?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 11 Kesä 2015, 14:59 
Poissa

Moikka Moi,
Mulla aamu alkoi Sisleyn Eau du Soir:n parissa ja nyt sitten Alessandro dell Acquaa :greetings-clappingorange:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 11 Kesä 2015, 18:49 
Poissa

Heippa hei, moikka moi, ja tsaukki tsau!

Tääl' on meneillään ihan järjetön raparperiteatteri! Herkullinen, sylkirauhasia kutkutteleva tuoksu! Suu oikeasti ihan lainehtii...

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Kesä 2015, 02:00 
Poissa

Mulla oli päivän tuoksuna eilisestä inspiroituneena Shalimar Parfum Initial, ja pakko kyllä olla nyt sitä mieltä että tuntuu toimivan paremmin kesällä kuin talvella. Vaikuttaisi päsevän jotenkin paremmin oikeuksiinsa lämpimämmällä ja kosteammalla säällä.

Yötuoksuksi valkkasin Chanelin vitosen. Oli kyllä aikomus kietoutua johonkin makean lämpimään, mutta muutin viime hetkellä mieleni. :D

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Kesä 2015, 10:44 
Poissa

Koeajossa PG Cuir Venenum. 8-)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 13 Kesä 2015, 12:09 
Poissa

Eilen ennen nukkumaanmenoa laitoin pitkästä aikaa suihkauksen CK:n Obsessionia (for him) ranteeseen ja olihan se niin ihana myskin tuoksu aamulla ranteessa, että pakko sitä oli nyt aamukahvin yhteydessä laittaa kaulalle kunnolla. Vois käyttää nyt pidempäänkin... Mun mielestä sopii aivan yhtä hyvin kesällekin, vaikka pidetään yleisesti ottaen syystuoksuna. No, eihän tää kesä nyt oo muutenkaan mikään kesä ollut tähän asti!

Nuorekkaalla 80-luvun kapinallisella rokkituoksulla siis mennään. Tuoksuu pääasiassa kanelille. Hyvää vaihtelua Giorgio Beverly Hillsille ja Quorumille, kun tää varmaan onkin "poliittisesti korrektimpaa" mun ikäisille jos näin voi sanoa.

Viettäkäähän hyväntuoksuinen lauantai, te kaikki tuoksuihmiset siellä. :amish:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 13 Kesä 2015, 12:13 
Poissa

Huomenta päivää kaikille!
Tässä aamulla heräsin ja kymmenen astetta lämmintä. Silti teki mieli jotain kesäistä ja valitsin Il Profvmon Fleur de Bambun. Paksua kukkais saippuaa.
Mitä mitä, ikä ja tuoksut... eikö se ookkaa nii että oon sama pikkutyttö joka aina ollut, nyt vaan oon ryppynen pikkutyttö / tai poika :aurinko: :aurinko: :aurinko:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 13 Kesä 2015, 13:28 
Poissa

Koeajovuorossa Djhenné 8-)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Kesä 2015, 15:24 
Poissa

Hei!
Mahtuuko vielä yksi tuoksufrikki joukonne?
Historiassani on paljon parfyymeita jo v. 1979, mutta vähittelleen yhä harvemmin ostin niitä, koska totesin että hajuvedet tuoksuivat nyt jotenkin erilaiselta, ainakin tavaratalojen.
Viime jouluna tein kenties viimeisen yrityksen tavaratalon parfyymihyllylle. Kaupan testeri pullossa Opiumissa oli jotain aivan muuta, mitä oli 80 luvun alussa itselläni, kaukana jos lainkaan muistutti vanhan Opiumia, ja päätä särki lisäksi koko illan sitä hajusta. Enkä käytännössä innostunut mistään.

Viime vuosien ostokset: Chanel 5 ja Eue Verte, 5:sta oli nyt jo toinen pikkupullo parfumea, ilman spryta, tuoksu oli minulla monta kertaa, ja kuuluu elämääni aina silloin tällöin. Viitonen ei ole muutunut mielestäni paljon, ainakaan sitä pienen pienessa pullossa. Välin mahtui Hermes 24 Faburg, lämmin ja jotenkin itämäisen aurinkoinen. Tarttui matkalla Egyptin tax-freessa, olen ollut kai hurmaantunut itämäisyyteen sillä hetkellä. Mutta sekin jäi melkein käyttämättä, jostain syystä.
Niche parfyymeista ovat tutut vain Annick Goutal, Hadrien (eka pullo jo ostettu v 1993 Pariisista, sitten hänen Rose Absolu, myös olen kokeilut melkein kaikkien tuoksujen AG testerit. Lutens L'Orange on myös tuttu.

Nyt innostuin tuoksuista uudestaan ja haluan kokeilla jotain uutta ja arvokkampaa. Onneksi löysin teidän foorumin 8-)

Suuresta rakkaudesta tuoksuihin, nyt, vasta kun kirjoitin tämän, tajusin miten vähän käyttänyt tuoksuja viime aikana.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Kesä 2015, 16:35 
Poissa

Tervetuloa foorumille!

Testivuorossa Brûlure de Rose.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 18 Kesä 2015, 07:17 
Poissa

Tervetuloa hyväntuoksuiseen joukkoon LeMurr! Tämä on vaarallinen paikka, toisten viesteistä bongaa liian usein tuoksuja jotka alkavat kiinnostamaan. Lutensin appelsiininkukat ovat kyllä ihania! Ruiskin tuota pullollisen muutama vuosi sitten ja viestisi innoittamana pitää kaivella varastoista unohtunut sample. Ja Parfumerie Generale on jostain syystä alkanut kiinnostaa myös ;) .

Päivän tuoksuna näytteestä The Different Companyn Une Nuit Magnetique joka on vähän epätyypillinen tuoksu minulle: ei ylimakea eikä mikään hillitön projektiomonsteri. Olo onkin elegantti ja säteilevän naisellinen vaikka asuna on glittertennarit ja hullu kukkamekko.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 18 Kesä 2015, 10:51 
Poissa

Kiitos!

tigrushka kirjoitti:
Tervetuloa foorumille!

Tilatko sinä näytteitä?
Mistä?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 18 Kesä 2015, 14:13 
Poissa

Apua! Kävin testailemassa Sokoksella tuoksuja ja Lauderin Modern Muse ja Sensuous olivat niin miellyttäviä paperilla että piti testata kädelle. Sensuous on todella positiivinen yllätys, mutta Modern Muse on ihollani Godzillakielo. Lähimmälle vesihanallekin on vielä pitkä matka ja käsidesikään ei ole mukana.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 18 Kesä 2015, 19:16 
Poissa

LeMurr kirjoitti:
Kiitos!

tigrushka kirjoitti:
Tervetuloa foorumille!

Tilatko sinä näytteitä?
Mistä?

Juu, täältä: http://www.ausliebezumduft.de/

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 18 Kesä 2015, 19:37 
Poissa

Unohdin mainita että ostin ennen joulua YSL Black Opiumin.
Jostain syystä ihastuin siihen heti, vaikka olinkin hiukan tyrmistynyt sekoituksesta.
Menin testamaan Opiumin, mutta se vastanotti minua vain savulla ja palaneella kumilla (ja jälkipäänsäryllä), ei mausteilla. Ehkä minun piti seurata sitä enemmän, mutta kuten jo kerroin, se tuntui aivan erilaiselta Sokoksella, mitä muistin sitä vuosien takaa.

Joten ostin Black Opiumin. Minusta siinä oli hyvin vähän vanhan Opiumin kanssa tekemistä, mutta se oli hiukan arvoituksellinen ja samalla herkullinen. Välillä petyin siihen. Mutta nyt päätin etten heittä enää parfymit menemään.

Onko kenellä kokemusta ns vintage Opiumista, muuttuko tuoksu avamattomassa pakkauksessa (sealed) v.1996? Minulle on ehdotettu sellainen.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 737, 738, 739, 740, 741, 742, 743 ... 799  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]