Tänään on 23 Touko 2025, 20:57

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 748, 749, 750, 751, 752, 753, 754 ... 799  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 26 Maalis 2016, 17:02 
Poissa

Donna Karanin Black Cashmerea, sopii hyvin pääsiäistunnelmiin.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 27 Maalis 2016, 21:01 
Poissa

Biche dans l'Absinthea :mrgreen:
Ounastelen, että lähipäivinä Douce Amère, NomadTea, Palais Jamais (ja mitä näitä vielä on) saattavat kaivautua esiin kaapista.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 28 Maalis 2016, 19:46 
Poissa

CdG NomadTea :mrgreen:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 28 Maalis 2016, 23:46 
Poissa
Site Admin

Tänään tuoksumuistoja menneisyydestä - Oscar de la Rentan Oscar. Yhteen aikaan kaikilla tutuilla naisilla oli tätä, ehkä L'Air du Tempsin ohella. Tuo pullo oli yhtä pakollinen sisutuselementti kuin Aalto-maljakko.

Tuoksu oli vahva sekoitus neilikkaa ja eksoottisia kukkia. Jotenkin se on kuitenkin hyveellisyyden ja virkanaismaisuuden perikuva. Olin unohtanut miten tilaavievä se on, haukoin tunnin verran henkeäni ja jynssäsin sen sitten pois.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Maalis 2016, 11:45 
Poissa

Työviikko alkaa Annikin Vetiverillä :mrgreen:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Maalis 2016, 13:45 
Poissa

Paco Rabanne Pour Hommea kasariflindasta.
Kaikkien räjähtävien setämiestuoksujen kantaisä on itse yllättävän vähäeleinen ja ajattomampi kuin helposti luulisi.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Maalis 2016, 20:28 
Poissa

YR Iris Noir joka osoittaa vanhenemisen merkkejä (säilytetty puolivarjoisassa paikassa ilman lootaa vuosien ajan), täytyy nauttia tästä pienestä jäljellä olevasta määrästä ennen kuin menee kokonaan pilalle.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30 Maalis 2016, 09:14 
Poissa
Site Admin

Rakastan Paco Rabanne Pour Hommea niin paljon että olen jopa pohtinut oman vuosikertapullon etsiskelyä.

Tänään kuitenkin Eau de Sud vauhdittamaan orastavaa kevättä. Pumpulipilviä ja kypsäksi paahtuneita niittyjä.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30 Maalis 2016, 11:16 
Poissa

Vetiver-viikko jatkuu Sel de Vétiverillä :mrgreen:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30 Maalis 2016, 14:47 
Poissa

Gogol kirjoitti:
Rakastan Paco Rabanne Pour Hommea niin paljon että olen jopa pohtinut oman vuosikertapullon etsiskelyä.

Rabbe on ollut Suomessakin kai aika suosittu, joten pidä silmät kuorittuina, kun/mikäli koluat kirppareita. Harmi, että kansamme urhot ovat perinteisesti käyttäneet vähän ujompia konsentraatiota (lue: aftershavet ja deodorantit) ja EdT:t ovat harvinaisempia.

Mistä onkin johdettavissa tukeva aasinsilta päivän tuoksuvalintaani. Vol de Nuit EdT kesyyntyy ihollani kummasti. Alku on aika sinfoninen ja klassisen naisellinen, mutta yksikin juoksuaskel raitiovaunupysäkillä, niin tämä on duunipaikalle saapuessani jo enemmän kuten iholla kummitteleva hyväntuoksuinen voide. Mutta tuon "Night at the Opera" -henkisen alun jälkeen tätä ei aivan viitsisi lisäillä toimistossakaan kesken päivän. En aio vielä luovuttaa, mutta hankalaa on moinen.

Oma pulloni on tältä vuosikymmeneltä.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Maalis 2016, 22:07 
Poissa
Site Admin

Vol de Nuit miehellä todella kääntää mun pään!

Olen aina ajatellut että Pradan Infusion de Vetiver on suunnattu naisille, mutta huomasin että siinä lukee pienellä pour Homme. Itse tuoksu on kyllä totaalisen sukupuolineutraali.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 01 Huhti 2016, 14:12 
Poissa

Kyllä läikähti mukavasti kun Koomitus käytti sanaa flinda :romance-heartsthree: En ole kuullut sanaa vuosiin, vanhat kaverit ovat kadonneet kukin suuntiinsa.

Päivän ja viikon tuoksu (taisi olla edellisenkin) on Artsin Thé pour un eté. Tuoksu oli kauan unohduksissa, kunnes sattumalta haistoin sen pyykkiin menevästä huivista, se tuntui hyvältä ja linjakkaalta.

Tuoksuharrastus on mulla ihan ennallaan, vaikka en palstalla usein käykään. Tänne eksyttyä kuluu aina luvattoman paljon aikaa!

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 01 Huhti 2016, 15:14 
Poissa

Gogol kirjoitti:
Vol de Nuit miehellä todella kääntää mun pään!

Olen aina ajatellut että Pradan Infusion de Vetiver on suunnattu naisille, mutta huomasin että siinä lukee pienellä pour Homme. Itse tuoksu on kyllä totaalisen sukupuolineutraali.
No toivottavasti sun pää ei lähde jengoiltaan, jos jokus harkitsen extrait-version hankkimista. Vol de Nuit'ssa on jotain, mikä haastaa minut kerta toisensa jälkeen ottamaan tyypit. Se on tavallaan parempaa kuin miltä se tuoksuu!

Tänään kuitenkin Habit Rougea avokätisellä annostelulla.

Oli muuten pakko tsekata Parfumon tietokannasta, miten siellä on sukupuolitettu tuoksuja, joiden nimessä on "vetiver" tai "vetyver". Sieltä löytyi:
    151 unisex-tuoksua,
    135 miesten sekä
    17 naisten tuoksua.

Ennakko-odotukseni (mitä ovat simultaani- tai jälkiodotus? koom.huom.) oli murskaavamman miehisen ylivallan puolella, vaikka en itse sinänsä ajattele, että vetiverillä olisi sukupuolta (paitsi kasvitieteessä). Henk.koht. tuntuma vain on, että puolet noista on tuoksuja, joissa ei ole vetiveriä kuin etiketissä. Ja juuri sellaiset mielikuvitusvetiverit tuppaavat olemaan rahtusen keskiviivan miehekkäämmällä puolella.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 01 Huhti 2016, 18:38 
Poissa

Tänään Amouagen Jubilation yhdistettynä valkoiseen kauluspaitaan. Killer combo!

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Huhti 2016, 16:01 
Poissa

Body Kouros. Kyllä vaan tuoksuu hyvälle!

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 748, 749, 750, 751, 752, 753, 754 ... 799  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]