Kiitos Koomitus! On mukava purkaa ajatuksia ja innostusta muuallekin ku vaan tyttöystävälle joka varmaan kohta pitää minua jo hulluna

mutta hän on kuitenkin hyvin mukana tässä ja mielellään nuuhkii ja antaa rehelliset mielipiteet. Kivaa yhteistä tekemistä ja ilman riitoja ollaan selvitty :)
Kiitos tosta vinkistä, oon menossa huomenna kicksiin taas niin pitää kattoa löytyykö valikoimasta! Mutta ton molecule 1 myötä toivo heräsi, koska sekä minä että tyttöystävä tykättiin tosi paljon. Nyt varmaan onkin viisainta koittaa löytää ainesosia joista molemmat tykätään ja koittaa sitä kautta löytää se oikea tuoksu.
Tänään harrastettiin eliminointia noissa 18 näytteessä ja top 3 tyttöystävän mielestä oli molecule 1 (ylläripylläri), memoir man ja Chanel allure homme. Mutta laitoin memoir mania uudelleen tuoreen näytteen ja se kyllä synnytti molempien meidän kasvoilla aika kärsivän ilmeen. Absintti, basilika ja minttu on aika erikoinen ja väkevä kombo alkutuoksuksi, ja sen vuoksi en vois kuvitella tuota käyttäväni. Mutta tyttöystävä ihmetteli ihan ääneen että miten voi olla noin eri tuoksu alussa ja 12h jälkeen. Tuntui että hänkin kiinnostui enemmän tästä koko hommasta tuon yhden tuoksun ansiosta.
Allure homme ei ollut yhtään niin paha minun nenään tänään. Eilen vannoin että en käytä ikinä, mutta tänään se oli jopa ihan OK, vaikka suihkautin uuden näytteenkin että sain nuuhkia sekä pohjaa että alkua. Pistetään koeajoon joku päivä, huomenna kuitenkin sinne kicksiin etsimään sitä versacea ja Pradan l'hommea vois kokeilla toiseen käteen.