Oooh, Gogolin Valmistuoksumatkat!!
Ja graah, jos sulla on oikeasti tärskyt Andyn kanssa niin olen kyllä vähän kade. Tai aika paljonkin!

Tauerin tuoksut oli mun ensikosketukseni niche-maailmaan ja huomaan olevani aivan totaalisen koukussa niihin. Niissä on ihan tietty andytauermainen fiilis, jota en valitettavasti osaa selittää sanoin. Jostain syystä Tauerin tuoksut laukaisevat minussa elämyksiä ja muistoja ja ruokkivat minun mielikuvitustani enemmän kuin minkään muun tuoksutalon tuoksut tähän mennessä. Toki mun tuoksuttelu-urani on vasta ihan lapsenkengissä. Mutta voi huokaus, kerrothan paljon terveisiä!!
Sitten vaniljaan. Minulla on liian vähän kokemusta vaniljoista. Tosin olen huomannut, että vaniljasta on kehkeytymässä yksi minun lempinuoteistani. Näytän pitävän vaniljasta erityisesti kahvin ja suklaan kera (vanha rakkauteni The Body Shopin Amorito, Muglerin A*Men, Kamichan tuoksutreffeille tuoma Torrenten L’Or de Torrente), myös hedelmäiset vaniljat kiehtovat, taidan olla aika gourmand.

Sitten taas toisaalta myös tupakkaiset ja nahkaiset vaniljat vetävät puoleensa todella paljon, esim. Tom Fordin Tobacco Vanille kuulostaa hirmu himoittavalle!