Ihan ensimmäisenä täytyy kommentoida, että en lähde Gogolin kanssa markettiin, enkä varsinkaan haistelemaan julkkistuoksuja. Syyn voin kertoa sitten tuoksutapaamisessa.

Sen kuultuanne ymmärrätte varmaan minua erittäin hyvin...
Mutta sitten taas asiaan. Vasilisan labdanum kuulostaa todella kiinnostavalta! L'Occitanen Verbena on aika äkäinen, mutta sinällään kyllä asiallinen. Vasilisa: ota Labdanum mukaan treffeille, niin nuuhkitaan. Ja btw... hurahdin aivan totaalisesti Chanelin Venäjän nahkaan. Tuoksu sopii minulle todella hyvin.
Halpiksia saa myös Grassen pikkutaloilta tilaamalla. Esimerkiksi Fragonardilla ja erityisesti Galimardilla on todella edulliset hinnat omissa tuoksuissaan. Syy tähän on tietysti se, että tuoksut myydään suoraan tehtaalta, jolloin iso määrä välikäsiä jää pois. Kantsii tilata vaikka samplesetti tai sitten pyytää Gogolia tuomaan oma samplesettinsä mukana. Itse käytän G:n tuoksuista Aventurea ja F:n tuoksuista Siesteä.
Body Shopin tuoksuista käytin itse Activistia 15-vuotiaana. Mahtaakohan sitä enää saada. Tosin ko tuoksu voisi olla nykyään minulle liian makea. White mus on ihan ok, mutta kokonaisuutena jää mielestäni kyllä markettituoksujen tasolle. Semihalpiksista Zippo on ihan ok - aika teini tosin.