Tänään on 15 Touko 2025, 13:38

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 799  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 03 Touko 2012, 21:38 
Poissa

Jaakiemin innoittamana käväisin tänään äkkiseltään Sokoksella ja suihkaisin ranteelle A*Menia. Vihdoinkin!! En tosin uskaltanut paljoa laittaa, kun olin menossa jälkikasvun kanssa elokuviin ja ajattelin, että kaikki muut siellä teatterissa ei välttämättä tykkää A*Menista yhtä paljon kuin minä.

Joopa joo, pulloiluksihan tämä menee. Yllättävän nopsaan se katosi mun iholta (tai siis toki se vielä tuoksuu 4,5 tuntia laittamisen jälkeen mutta aika aavistuksena mielestäni). Mutta tää on niiiiiiin ihana! Me likes!! Angel on mun makuuni liian terävä ja ruuhkainen ja päänsärkyinen jotenkin, A*Men on paaaaljon pehmeämpi ja syötävämpi. Heti kun uskaltaudun keikkailemaan niin ekasta palkasta ostan pullon! Itselleni. My Precious..... :twisted:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Touko 2012, 21:59 
Poissa

Mun mielestä Angel on A*men toisinpäin käännettynä. Enkelin outo pääväri on jätetty miesten versiossa sivumausteeksi ja pääväriä pehmentänyt gourmand nostettu miehille pääosaan. Tämä vaikutelma tuli siis sillä nopealla kauppatestauksella.

Ehkäpä mä pystyn sitten sulta vaihtamaan muutaman millin kahvia johonkin muuhun?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Touko 2012, 22:11 
Poissa

Juu, ilman muuta Jaakiem! Mutta ei kannata pidätellä hengitystä, saattaa mennä loppukesään ennen kuin pulloni onnistun saamaan.

Minun nenääni Angel ja A*Men tuoksuvat hyvin erilaisilta. Minusta A*Men on paljon simppelimpi ja helpompi tapaus (tähän väliin vois murjaista jonkun tosi hyvän vitsin :wink: ). Se on selkeän herkullinen ja pehmeä, sellainen johon voi kietoutua. Angel taas on lähes kirkuva, hieman tökkivä ja rauhaton. Ihan kuin joku tökkisi sormella käsivarteen vähän väliä. Toisin sanoen pikkuisen ärsyttävä. Vähän ehkä ADHD. Mutta aika vähän kuitenkin.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Touko 2012, 22:15 
Poissa

Päivällä oli Pradan Infusion d'Iris'tä (edp) ja nyt Banditia Syysviirun postauksen inspiroimana.

Kahtelin muuten tänään tämmöisen klassikoita fanittavan tanskalaismiehen videoita monta peräjälkeen, sympaattinen ja ihanan innostunut heppu :). Tykkään hänen tarinoinnistaan.
http://www.youtube.com/user/Pfalzgreven?feature=g-all-s

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Touko 2012, 22:25 
Poissa
Site Admin

Andy Tauerin Miriamilta joka on vintage va-va-voom ja jonka voin kuvitella iskevän Tiiaan ja Mohniin kuin leka päähän. Mulle tämä on hitaasti avautuva jalokivi. Who knows onko FBW mutta näytteen kyllä sain mukaan jos jotakuta kiinnostaa. Siihen liittyvä lyhytelokuva oli oikeasti hyvä.

Tutustuin myös pariin italoperfumistaan. Lajitoverien kanssa mennään suoraan asiaan täysin ilman esileikkejä ja hivenen bisarristi sivuutin kaikki Campomarzion aarteet (teidän on joskus koettava se) ja sain ranteelleni suoraan fellow-addictin käsilaukun pohjalta Institut Très Bienin Eau Italiennea. Joka tietysti oli très bien (ja sitä tavaraa johon Jaakiem jää helposti koukkuun. - valitettavasti tuoksua ei tehdä enää)...

Itse tilaisuus oli hitusen erikoinen kaiken nähneelle Gogolillekin. Olin juuri riittävän pukeutunut Valentinossani ja Chanelin laukku oli epävirallinen sisäänpääsykriteeri. Italialaiset todella laittautuvat lähtiessään ulos :shock:

Ai niin, ja poimin matkalla pyhäkköön Kamichan Chenen. Sain Zoppossa melkoisen hyvää palvelua :wink:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Touko 2012, 22:38 
Poissa

Gogol kirjoitti:
Itse tilaisuus oli hitusen erikoinen kaiken nähneelle Gogolillekin. Olin juuri riittävän pukeutunut Valentinossani ja Chanelin laukku oli epävirallinen sisäänpääsykriteeri. Italialaiset todella laittautuvat lähtiessään ulos :shock:

Ai niin, ja poimin matkalla pyhäkköön Kamichan Chenen. Sain Zoppossa melkoisen hyvää palvelua :wink:

Ehkäpä sijoitus sitten kannattaa, jos sillä saa vuosia hyvää palvelua. Minua on viihdyttänyt tämän illan New York, joka on tehnyt monta mutkaa.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Touko 2012, 22:48 
Poissa
Site Admin

Mä olen pöyristynyt siitä miten pinnallisia ihmiset ovat :shock:
Muhun on ilmeisesti tarttunut hieman Jaakiemin oligarkin kultapölyä.
Vedän päälle vähän siistimmät vaatteet ja kalliin laukun ja koko maailma lakoaa. Ratikassa löytyi tilaa ( ja silmäpelejä Eau Sauvage -mieheltä), urheiluautot tööttäilivät, turistit valokuvasivat, minulle juoksutettiin drinkkejä, via del Babuinon liikkeissä nöyristeltiin.
Campomarzion omistaja, niinpä niin, italialainen setämies, tuli erikseen kertomaan spotanneensa mut kadulta.
Ja taksikuski jätti mulle puhelinnumeronsa.

Voisin tottua tähän palvelutasoon :D

New York on ihana tuoksu ja tuoksuu noin miljardi kertaa paremalle kuin namesakensa.
Toivottavasti se viihdyttää sua :wink:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Touko 2012, 22:52 
Poissa

Bella figura, niinhän se menee.

New york on upea. Tuoksu on lisännyt isompaa vaihdetta joka vaiheessa. Alkoi appelsiini-sumulla, muuttui hieman dirtyksi, kääntyi minttu-suklaaksi ja on nyt mintunahka. Tsekkasin jo Nerolista, mutta oli tällä hetkellä loppuunmyyty. Olitte muut ehtineet ostaa näköjään kaiken Gogolin blogikirjoituksen innoittamana.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Touko 2012, 22:55 
Poissa
Site Admin

Kunhan ehdin aion selvittää mistä sitä saa.
Kimppatilaus suoraan Nicolain pääkallonpaikalle Pariisiin?
Meitähän oli useampi Nicolai-fani?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Touko 2012, 23:39 
Poissa

Gogol kirjoitti:
sain ranteelleni suoraan fellow-addictin käsilaukun pohjalta Institut Très Bienin Eau Italiennea. Joka tietysti oli très bien (ja sitä tavaraa johon Jaakiem jää helposti koukkuun. - valitettavasti tuoksua ei tehdä enää)...

Ne kaikki kolme siitä sarjasta on mainioita, just eilen nuuhkin dekanttejani! Edc -ystävien kannattaa kyllä nuuhkia jos tilaisuus tulee kohdalle.

Vastarannan kiiskenä: Mä en tykkää New Yorkista. Sarjassa "yritän tykätä kun tästä pitää tykätä kun tää on Patricia Nicolai ja se on niin hyvä ja Guide ja blogit ja nettiarviot yms blaablaa". Mulle se on vaan pölisevä appelsiini megatunkkaisella pohjalla.

Tänään oon haistellu ja ihastellu taas Pohadkaa, tää tupakka-immortelle on kyllä koukuttava.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Touko 2012, 23:45 
Poissa
Site Admin

Mahtavaa Mukael, sainko tuupattua sulle välikäsien kautta Pohadkan?
Se on oma lempparini YS Uzaceista. Ja mieleenjäävimpiä tuoksuja Esxensestä ylipäätään
(Bongasin muuten tänään jo matkaseuraa Fragranzeen...)

Niin - ja Jaakiemin mun ambra-addiktiota ymmärtävät vain muurahaiset. Ja Kamicha :wink:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Touko 2012, 23:54 
Poissa

Tässä New Yorkistakin jää iholle muistoksi sellainen hapan tuoksu, kuin olisi ketoosissa, krapulassa tai jossain. Monessa miesten tuoksussa on sama juttu. Onko ilmiö teille tuttu? Onko sille nimeä? Mikä se on se joka jää iholle happanemaan? Vaikutelma on mielestäni vähän ukkomainen.

Makeissa tuoksuissa ei ole tätä ongelmaa. Lisää hunajaa tähän pöytään.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 03 Touko 2012, 23:58 
Poissa
Site Admin

Mulle jää monista kukkaistuoksuista hapan röyhtäys pintaan.
Pahin on Cartierin Baiser vole - silkkaa acidia...

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 00:01 
Poissa

Ei ku ehdin iteki tilata sieltä Uzacilta sen samplesetin taannoin, taisin mainita tässä ketjussa joskus aiemmin siitä. Voipi olla että Pohadkaa täytyy hankkia lisää... Katoin just että samplesetin hinta on toimituskulujenkin kanssa millilitrahinnaltaan kilpailukykyinen ison pullon kanssa, ts. pitänee tilata pian toinen setti pelkkää Pohadkaa!

Mä ymmärrän yleisen tason ambra-addiktion, ja osin jaankin, mutta New York - nope :|

Ukkomaisuus ja happamuus, joo. Setä-mummo.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 00:05 
Poissa

Gogol kirjoitti:
Mä olen pöyristynyt siitä miten pinnallisia ihmiset ovat :shock:

Arvatkaas mitä mulle tapahtui eilen Stockalla..? Myyjälle iski tuoksurivien siivousvimma - melkein kylkeeni kiinni. Jep jep.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 799  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]