Just nyt mulle tuli todella absurdi olo! Luin noita teidän kuvauksianne (Gogol, voi apua!! *pakkosaadamiriamia, pakkosaadamiriamia, pakkosaadamiriamia, pakkosaadamiriamia*) ja sain jonkun reaktion.

Sain itseni kiinni monitoria kohden nojautumasta, intensiivisen keskittymisen ja tuijotuksen vallasta ja mulla erittyi sylkeä jotenkin normaalia enemmän. Ei siis sillä tavalla kuin silloin, kun vesi herahtaa kielelle jonkun herkkusyötävän takia, vaan silleen eri lailla. Jos olisin pääsyt näkemään silmäni, niin ne olisivat varmaan kiiltäneet.
Apua! Mitä mulle oikeen on tapahtunut!?
No, ei se mitään, nautin täysillä!
toxu, olipas ihana lukea miltä tuoksut tänään. Jotenkin yhdistelmä tiedän mistä puhutaan+pidän kovasti tuoksusta josta puhutaan tuntuu erityisen miellyttävältä.
Gogol, en oikein ymmärrä noita Tauerin tuoksuja, että miten on mahdollista, että ne vaikuttavat minuun niin kuin vaikuttavat. Joskus entisessä elämässäni olisin todennäköisesti nuuhkaissut Tauereita pullonsuulta ja kavahtanut kauemmaksi ja todennut kauhuissani, että hirveitä lemupommeja, eihän tuollaisia pysty kukaan käyttämään! Silti Tauerin tuoksut olivat ne, jotka minun innostukseni niche-tuoksuihin laukaisivat ja ylipäätään herättivät uinuvan pedon minussa (kaikella rakkaudella). Olenkohan imaissut nenääni jonkun andytauer-mikrosirun jonkun sen tekemän tuoksun mukana...

*etsii foliohattuaan*
Minusta tuoksuilla voi olla tietty substanssi. Ja tietyillä tuoksusarjoilla voi olla sama tai saman kaltainen substanssi. Esimerkiksi Tauer Perfumesin ja Chanelin tuoksuilla on molemmilla omanlaisensa. Mun mielestä. *missä helvatassa se mun foliohattuni on!!!??*
Kamicha, kerro lisää, tahtoo kuulla lisää!!